Gjest lillelou Skrevet 29. november 2005 #1541 Del Skrevet 29. november 2005 Tett i nesen i 18 måneder...?Fyttigrisen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 29. november 2005 #1542 Del Skrevet 29. november 2005 Ja, vi kan bli så flate og tynne som flatbrød også snike oss inn til folk gjennom dørsprekken!!!! Det hadde vært morsomt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 29. november 2005 #1543 Del Skrevet 29. november 2005 Vel, ikke akkurat kongeflørter, snarere kongeunderholder, prinseunderholder, prinsesseunderholder og dronningenavdanmarkunderholder. Tror u må melde sakene til O på svømmekurs, slik at de er ready for det når Tiden Er Inne. Har ringt tre frisører, men dette hører til bridezillaverdenen, og passer ikke i den morsomme/seriøse dagboka di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. november 2005 #1544 Del Skrevet 29. november 2005 Ja, vi kan bli så flate og tynne som flatbrød også snike oss inn til folk gjennom dørsprekken!!!! Det hadde vært morsomt det ← Det hadde vært kanongøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. november 2005 #1545 Del Skrevet 29. november 2005 Vel, ikke akkurat kongeflørter, snarere kongeunderholder, prinseunderholder, prinsesseunderholder og dronningenavdanmarkunderholder. Tror u må melde sakene til O på svømmekurs, slik at de er ready for det når Tiden Er Inne. Har ringt tre frisører, men dette hører til bridezillaverdenen, og passer ikke i den morsomme/seriøse dagboka di. ← Jooooda! Du får lov til å snakke om frisører og frisyrer og bridezillating, 'sjø!! Tingene til O skal få lov til å være lykkelig uvitende om svømmekurset enda noen måneder ihvertfall,tenker jeg . Sånn som ting er nå,ville det bare endt med at jeg ble gående alene med det lille avkommet her nede på Mult...eller...alene er vel litt feil....mora til O hadde sikkert hengt på meg hele tida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 29. november 2005 #1546 Del Skrevet 29. november 2005 Det hadde vært kanongøy! ← Kom igjen - skal vi hoppe og se om det funker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. november 2005 #1547 Del Skrevet 29. november 2005 Kom igjen - skal vi hoppe og se om det funker? ← Du frister.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. november 2005 #1548 Del Skrevet 29. november 2005 Vi lagde pizzasnurrer til middag...og jeg er kjempemett,selv om jeg bare spiste èn. Finfint, så har vi noe å fryse ned og ta opp ved en senere anledning. Faktisk så mett akkurat nå at tankene mine har stoppet fullstendig opp. Sorry... Kommer sterkt tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 29. november 2005 #1549 Del Skrevet 29. november 2005 Går det an å bli så mett at tankene stopper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. november 2005 #1550 Del Skrevet 29. november 2005 Det presser oppover, så det ikke lenger svirrer rundt oppi der....Uff, Bustetroll, i kveld driver jeg visst og forfølger deg rundt i dagbøker. Er'ke meningen det altså. Pizzasnurrer høres godt ut, lillelou. Og enda bedre med mat som kan fryses ned. Kjempeflott å finne sånt på en travel dag. 3 minutter i mikro'n og vips - middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 29. november 2005 #1551 Del Skrevet 29. november 2005 Uff, Bustetroll, i kveld driver jeg visst og forfølger deg rundt i dagbøker. Er'ke meningen det altså. ← Det er bare hyggelig det. Men jeg forstår fortsatt ikke hvordan man kan bli såå mett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 29. november 2005 #1552 Del Skrevet 29. november 2005 Åjoda, SÅ mett kan man bli! Jeg lagde pizzasnurer søndag aften, med alt for mye hvitløk i, men de falt i smak hos resten, så da så. Javel, bruden taler: Skulle jo finne noen som var billigere enn den jeg har bestilt hos. Det ser ut til at den eneste (men store) forskjellen, er at hos de andre er prøvetimen inkludert i timeprisen, d.v.s. gratis prøvetime, hvis jeg har forstått det rett. Da sparer jeg kr. ca. 800, og det er penger, for nå har vi invitert 120 gjester, mot planlagt 100. Og da er vi inne på om det er galskap med såååå mange gjester. rekker vel ikke å snakke med halvparten, til tross for tredagers. Pengene tør jeg ikke å tenke på, men øh, kanskje vi får noen gav....øh, nei GLEM DET!!!! Det var Meget Ufint!!!!! Men fy f..., dette skulle vært skrevet i dagboka MI!!!! Kan du quote det over? jeg greier fremdeles ikke å quote, heller ikke å quilte, men det er like greit Fint at svømmekurset er utsatt! Enkelte tar jo ting i riktig rekkefølge, men jeg er jo helt bakvendt. Vi har jo faktisk to lausunger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. november 2005 #1553 Del Skrevet 29. november 2005 Jepp, det er fullt mulig å bli så mett. Jeg var det for under en time siden. Er visst ikke rare sirkulasjonen der oppi enda,så antageligvis like greit at jeg går og legger meg. Ute er det skikkelig julekortlandskap, og Pinny og O er på tur for at Pinny skal få gjort sitt for natta. Først skulle de imidlertid stoppe hos O's mor og spise opp rester etter et vennineslaberas hun har hatt i kveld. Jeg meldte pass...har ikke godt av det på noe sett og vis. For det første fordi jeg er en liten klump, for det andre fordi jeg er stappmett, og for det tredje fordi hun lager enorgmt gode vafler,og hvis det er DET hun byr på,kunne jeg ha falt for fristelsen.... Nei, best å komme seg i seng og kose seg med de siste sidene i min deilige bok! God natt, sov i ro alle småpiker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 30. november 2005 #1554 Del Skrevet 30. november 2005 Skal snart sove i ro, jeg også. Er spent på hvilken bok du skal fullføre? Jeg leser Alnæs' Koloss. Da jeg forleden aften var noe omtåket, falt jeg for fristelsen å begynne på en bunke med KK, som jeg har fått av ei venninne. Nå har jeg oppdatert meg på vårmotene anno 2005, vet ikke om jeg bommet eller traff, det er uhyggelig lenge siden. Vurderer Alnæs i natt, men vet ikke helt.... Det er mange kloke ord i den, som fortjener full oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 30. november 2005 #1555 Del Skrevet 30. november 2005 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. november 2005 #1556 Del Skrevet 30. november 2005 Mornmorn, Impia! Boka jeg holder på å fullføre (ikke ferdig i går heller) heter Jonathan Strange & Mr.Norrell,og handler om to magikere (!) i England på begynnelsen av 1800tallet. Ikke helt Harry Potter,mer Jane Austen med et litt skummelt tilsnitt, ikke så seriøst,men akkurat passe just nu. Jeg HAR en seriøs roman i bakhånd også,som jeg så vidt har begynt på, "Trekkoppfuglen" av en japansk fyr som heter Murakami.Tror faktisk aldri jeg har lest noe noen japaneser har skrevet,noensinne, så det kan bli spennende. Og så ha jeg svulstige planer om å få lest den nye boka om Mao før jul. I dag forsov O seg. Han spratt opp med et "Hva er dette?" klokka 0900: Han titta nemlig ut,og så at det var helt lyst ute. Etter det gikk ting rimelig i 100,og så forsvant han som en hakka sviske ut døra. Jeg skal bare være her til jeg skal avgårde på det møtet. Jeg grugleder meg.Skikkelig. Rent bortsett fra det, så verker jeg etter IKEA! Suget etter å dra og ta på glorete julepynt begynner å bli groteskt. Er det egentlig noe jeg mangler? Niks. Kan jeg allikevel hamstre i esker og poser? Javisst.Ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. november 2005 #1557 Del Skrevet 30. november 2005 Sånn, da har jeg gått lang tur med Pinny,Verdens Barnsligste Hund, til tross for at hun blir 7 år neste år...Hun er helt vill etter snø, og da vi kom til skolen på vei tilbake, var det selvsagt en masse unger ute og lekte med snøballer og snøslottbygging og sånt.Pinny ble helt VILL av begeistring,hoppa sidelengs,som hun gjør når hun er i ekstra godt humør, og ville bort til ungene for å leke. Hadde mitt svare strev med å slepe vekk den entusiastiske hårballen. Vi måtte selvsagt leke litt ekstra på vei hjem,for å kompensere. Nå har jeg bestilt bøker til julegaver! Roma-boka til Pål Bang-Hansen til O,og andre ting som jeg ikke kan nevne her pga fare for at noen kommer til å lese det... :sjenert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 30. november 2005 #1558 Del Skrevet 30. november 2005 Så flink du har vært Jeg har vært på Posten og sendt to julegaver og ett julekort. Trodde jeg var lur som stakk avgårde tidlig, men du verden så mye folk. Men nå er gaven til USA sendt, og det samme er julegavene til min bror Så da blir det vel jul i år også. Deretter Oppdrag: Juletopp til mamma. Det gikk jo fort. Fant en tøff sort topp på VIC som skulle passe perfekt til skjørtet hennes Jeg er god på klær til mor 3 julekort fant jeg også, så da er det bare å skrive dem så er julekortene også i boks Litt mat ble det også Og en ny duk til spisebordet. En bruk sådan må vite, så den står i stil med resten. Veldig godt fornøyd med dagens fangst på så kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. november 2005 #1559 Del Skrevet 30. november 2005 Du er jammen meg ikke så verst flink sjøl,Impia! Utrolig effektiv rundtur du har vært på, det må jeg jammen si! Jeg er så utrolig lite julegaveinspirert i år,men snart må jeg vel bare sparke oss igang. Prøver å få O til å tenke ut julegaver til sin søster og mor,men det er jo lettere sagt enn gjort... Kanskje alle bare skulle fått truser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 30. november 2005 #1560 Del Skrevet 30. november 2005 Vi har kjøpt Anne Franks dagbok på lydbokcd til hans søster. Vi skal kjøpe ministøvsuger til hans foreldre. Mine foreldre skal få vinglass de samler på. Noen tips her kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg