Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Charmina! :hoppe::hoppe:

kjekt å se deg igjen! Du har virkelig vært savnet! :klem:

Tusen takk Impia og Charmis for all støtte, er veeeldig godt å få klemmer og annet knask når man føler seg bortevekk og fanget i ehet hode,og generelt som en liten lort. :)

Nå er møtet vel overstått, og det gikk fint. Fikk lurt i henne en kopp te og en av kjeksene mine også, så er godt fornøyd. :sjarmor:

Nå skal vi avtale et møte med bokhandelsjefen,og så får vi se hvordan det går-hun er et fornuftig menneske,så jeg tror nok hun kommer til å skjønne hva det går i.Godt å ta tak i ting,føler meg myyyye bedre nå enn jeg gjorde da jeg stod opp.

Pinny måtte forresten være borte hos O's mor mens møtet pågikk-hun var så gira og så glad for å se nytt fjes at hun begynte å ule! Og ville IKKE gi seg! Så da fikk hun gå på besøk til "farmor" i stedet-og det hadde hun ikke noe som helst imot. "Farmor" hadde nemlig TYGGEBEIN! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, du godeste! Her syter jeg dagboka mi full, og så har du det ganske så tøft. :klem::kose:

Det er da ikke alle som passer i en butikk i verste julestria, og ikke ellers heller. Antakeligvis var det bare feil type jobb for deg nå. Kanskje man kan finne en litt fredeligere jobb til deg?

Og hvorfor skriver du ikke BOK? Du som er den mest glitrende skribenten på hele KG (unnskyld, dere andre)!!!

Men nå ser det jo ut til at det ordner seg, og at du har en klok rådgiverdame, som helt sikkert forstår. Godt å få ordna opp!

Det jeg synes er oppløftende å høre, er at du gjør som din "indre stemme" sier. Er kjempeimponert over at du ikke presser deg selv til å fortsette, når det så helt tydelig var F-E-I-L å jobbe der!!!

Salutterer for Ditt Kloke Valg med disse: :gratulerer::raudruss: :blaaruss: :kghjerte::sexy::gave::perebrus::dagens-rose::bursdag::hoppe:

Og signerer med denne: :klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg fornøyd nå :) Jeg har nemlig bestilt meg klær fra H&M :) Tre topper, en genser og to bukser for 500,- :) Og nesten alt skal brukes i jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Grattis,Impia! :hoppe: Det kaller jeg vellykket shopping! :sjarmor: Go,girl!

TeddyT: :klem:

Denne dagen har ikke vært blant de aller beste. Den begynte tøft,men tok seg litt opp-hjalp absolutt å snakke med hjelpedama. Nå har vi avtalt møte med bokhandelsjefen og så skal vi se hva som skjer videre. :)

Eller....skrev jeg om det i sted?

Litt omtåka i dag.

Har faktisk vært et par mennesker før som har ment jeg burde skrive mer,men da må man begynne å tenke seriøst på ortografi og tegnsetting, og det er jeg nok for lat til,desverre. I tillegg til å være dårlig husmor. :sjarmor:

Nå er det på tide at denne elendige husmora drar rumpa si avgårde til butikken og skaffer noe mat til heimen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Hullais!

Begynner ikke på boka i dag....jeg er helt villt trøtt,og planlegger en date med dyna i løpet av den neste timen. :)

Lillebroren min (1.87 høy og 21 år gammel...) sendte meg en triumferende tekstmelding nettop: "Hurra! Det kommer snø til dere i morgen.Innpå en meter"...Hurra...indeed. :sur:

Men kanskje julestemningen kommer snikende med snøen, også? Dèt hadde ikke vært meg imot!

Sniker rundt på h&m-sidene og vurderer blingbling. Føøøøler på tanken om å kjøpe blingbling til ymse venninner til jul...de har nemlig en del fint inne nå, og særlig "jule-blingblinget" i rødt eller hvitt, designa av eielleranna designerdame, syns jeg var fint. Appellerer direkte til min forfengelige side. Så noe hårpynt som var litt 20-talls,og helt knall!

Men ikke mer babling i kveld!

Ser dere,jenter, jeg begynner å kreke meg så vidt mot 100 sider. Kanskje jeg skal slette og begynne på nytt når jeg når dit? Ihvertfall må jeg lagre denne boka på pcen.Mange fine minner her,og hilsner fra BRA DAMER!

Nattklemmer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er trøtt, er nok date med dyna den beste løsningen ja. Og du har jo hatt en stri start på dagen etter det jeg forstår. Skal krysse fingre for at morgendagen blir bedre. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø? I morgen? Opptill en meter?

JIPPI. :hoppe:

(Broren min er over to meter...)

Er du høy Lillelou?

Liker du å handle?

Jeg er inget shoppingmenneske, de eneste butikkene jeg synes er ok er bokhandlere (det hørtes galt ut...) og kunstforretninger, men aller verst av alt - og ja, det slår faktisk klesbutikker. Det er å handle matvarer. ÆSJ.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Deilig med tidlig kveld i går-kjenner meg mye piggere i dag :)

Bustetroll, du slår meg definitivt i "Høyeste bror"-konkurransen.Tror min har sluttet å vokse nå :) . Jeg er ganske mye mindre enn han, for jeg er like høy som dronning Soooonjaaaa, dvs. 1.62. Trenger ofte krakk,men så er det heldigvis kortere ned til bakken når jeg snubler. :sjarmor:

Oooog jeg er ganske glad i å shoppe,men i år har jeg ikke vært så inspirert,Syns ikke jeg har sett så mye uunnværlig i butikkene-forhåpentligvis snur det litt,sånn at jeg får fiksa julegaver til folk.

Matvarehandling KAN være gøy,men stort sett er det GØRR. ;)

Nå er snøen her,folkens! Jeg og Pinny gikk til postkontoret tidligere,og hun var hlet i 100! Hun elsker snø! Og det artigste er når jeg sparker litt snø opp i lufta,for da hopper hun etter den og skal fange den.Rare dyret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:klappe::klappe::klappe: <------applaus for Impias rundvask!

Tøft! Jeg beundrer deg! Foreløbig har jeg ikke kommet lenger hva rundvask angår,enn til å slå fast at det trengs...men jeg er jo så liiiiten,at jeg trenger en høy O til å hjelpe meg. Hva hvis jeg detter ned og slår meg flat mens jeg står på kjøkkenbenken og vasker oppå skapene...?

Best jeg er LUR og tar mine forhåndsregler. :sjarmor:

*lillelou er lat og vil ikke vaske i dag....*

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så veldig høy bror, men deimot er jeg tante til verdens høyeste "lille" tantebarn som rager 204 cm over bakken :sjarmor: Så han klarer seg fint i 1 meter snø tenker jeg :ler:

Kommet bittelitt snø her i dag, men ikke sånn at det minner nei! Det dekker vel akkurat på bakken. Men kjenner jeg ungene rett er det vel ut på akebrett når de kommer fra skolen.Også smører de med stearin under sånn at det skal gå enda raskere.

Håper du finner en løsning på det meste vennnen min, jeg tenker masse på deg og det hjelper nok skal du se. Og bokhandlerskjefen er vel grei??????

Ha en strååååålende tirsdag vennen min. Kos deg med adventslysene. Det er så koselig om morgenen nå (i den grad det kan være koselig klokka 07 om morgenen????) for da tenner Henrik lyset på kjøkkenbordet mens gutta spiser frokost!

Da kommer jeg helt i stemning med en gang!

Kos deg i snøen med Pinny

Klem fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou
Tenk så lett du får plass overalt da om du blir flat :ler:

*Impia vil også være flat - går og prøver å dette ned fra kjøkkenbenken*

Neeeeei, Impia!!

På den annen side....det er kanskje morsomt å være flat...tenk,da kan vi skvise oss inn over alt,og tenk så gøy å se ut som levende pappfigurer! Da tenker jeg vi blir kjendiser,da! :ler:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke:

Burde gå glimrende med han nevøen din i 1 meter snø, Charmina! Pinny, derimot,blir undersnøhund og jeg stikker så vidt opp over kanten. Det ville dronning Sonja også ha gjort...eller kanskje hun hadde jukset og tatt på seg en tiara for å bli høyere?

Juksedame! Jeg nekter å gå tur i snøen med henne! :sur:

Bokhandleredama er ei bra og fornuftig dame,så hun er nok ganske så innstilt på å finne en løsning. Spennende med det møtet i morra-håper det blir konstruktivt. :)

Ellers driver jeg og leter fram passende mørke klær.Vi må i begravelse på fredag, til O's grandtante som etter lengre tids henvisning svant bort i forige uke. Hun ble 92, så vi er ikke så triste. Dessuten hadde hun et morsomt navn, som ligner på "pomfritt", hadde hatt et godt og langt og rikt liv og var sliten, så det blir mer et minnesamvær,og en anledning til å treffe O's familie, enn en trist gråtebegravelse. :)

Jeg er tett i nesen! Det er noe som ikke rimer! :sur:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, er du tett i nesen? Da er du kanskje Gravid, hehe. Jeg var tett i nesen i sammenlagt 18 måneder.

Og: Hurra for snøen! :tommelsmil: jeg burde vel få meg et morsomt dyr som kan rulle seg i snøen, men det er vel ikke grunn god nok til å anskaffe en pinnylignende ting, dessuten er Pinny unik!

Ante ikke at Sonja er mindre enn meg, men hva hjelper det? Haakon er jo opptatt og Harald er sikkert ikke interessert i meg lenger. (Han VAR interessert i meg i ca fem minutter en gang, men sikkert ikke som Koneemne!)

Som man skjønner, har jeg ingen ting i mot å bli kongehusmedlem. :sjarmor:

Nå skal jeg prøve å lyfte luren, skal prøve å finne ut om noen kan brudekrølle håret til en litt mindre stiv pris enn dem jeg har booket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg er totalt Ugravid, det er sikkert og visst! Dessuten er de små dingsene til O så slitne for tida (han jobber trippelt) at de ikke gidder å svømme noe sted som helst.

Og greit er egentlig det. :sjarmor:

Dessuten bedriver jeg Mottiltak. :sjenert:

Hmmmm...jasså, du har fortid som Kongeflørter? Eller var det i den tida da han fortsatt var kronprins? Sonja begynner jo å bli gammel, og ettersom jeg syns det er uverdig med en gammel dronning full av skrukker og med rumpemunn, så burde du være hott kandidat til rollen! Passende navn har du jo også! :sjarmor:

Koselig med snø. :)

Jeg har tent ørten telys i små skåler,og sitter i stua og koser meg med førjulstemning. Deilig. Vi (Pinny og jeg) ligger på Daybed'en (en rammemadrass vi ikke har fått flytta inn på gjesterommet enda...) og leser og koser oss.Innimellom blir det litt klesvask. :)

Morsomme dyr som ruller seg i snøen er morsomt! I sted ,da vi var ute, ble hodet til Pinny helt dekket av snø og bittesmå isperler,og det eneste jeg så var to kulerunde øyne som lyste ivrig.

GJETT om hun ble skuffa da vi skulle gå inn...daakar..ikke lett å være Pinny. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...