Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Nå har jeg gått lang tur med Pinnedyr! Og hjem hadde jeg med meg to små svarte poser med tvilsomt innhold. Den bikkja er full av dr***..... :forvirret:

På tide å tenke ut en genial middag, siden Mannen og vår nye baby, lille bærbare Dell er på vei hjem når som helst. Mannen driter sikkert i mat, for han kommer sikkert bare til å være interessert i å kose med Dell ( :sur: ) resten av kvelden, mens jeg, derimot, som er blakk (pga utskeiende skjørtkjøp++) har vært hjemme med tomt kjøleskap hele dagen,og fantaserer fortløpende om mat. :sjenert:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåde, nåde! Det er ikke jeg som har vært i skåla di, altså For jeg har vært i/på sofaen.

Takk for jobbetankerstøtte. Butikker jeg IKKE vil jobbe i (håper ikke det er noen Aetatfolk her inne!):

Verktøybutikk

Plankebutikk

Fiskebutikk

Dyrebutikk Blir svimmel av gnagere)

Sybutikk (vil, men bør ikke)

Fretex

Stereoanleggbutikk (katastrofe, finner ikke volumknappene)

Matbutikk (liker ikke uniformene)

Mobiltelefonbutikk

Databutikk

Kosedressdamebutikk (er ikke frekk nok)

Puh!

Har faktisk en fortid som bokhandler, det var kjempemoro, men først og fremst p.g.a. innehaveren, som er profilert moromann.

Det var også mange kjemperare spørsmål, og mange latterkramper.

En del eldre damer ville ikke handle med meg før jeg hadde fortalt hva foreldrene mine het.

Dette var i pengelotteriets tid, så et var en del folk som hadde lagt av lodder.

Det var Norges mest rotete butikk, så hvis det var spørsmål eter bøker, fant jeg dem aldri.

Kan underholde deg en hel kveld med anekdoter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også få ny baby, fikk jeg vite i dag. (En man kan bære). Tror det er mannen som skal være mor. Jeg kan jo trille tjukkas-PCen i dukkevogn ved siden av.

Håper dere får en velsmakende middag.

Her er det far og barn som står for maten i dag. (Og jeg sitter bare her og tuller :klaske::murvegg: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:ler::ler::ler:

Dèt hørtes ut som bokhandelen sin, det! Håper det ikke var "Tante P" du jobba for, for han syns jeg er skikkelig skummel....Tydelig at dette var FØR kjedene la sin klamme hånd rundt bokhandlerverdenen-nå er det nazi-orden (ihvertfall i teorien) og søkemotorer og gådd nåws vått...

Jeg hadde også vært udugelig i samtlige av de butikkene du ramser opp...sikker spesielt i plankebutikker og verktøysbutikker, og så blir jeg helt tullete av gnagere som løøøper og løøøper og løøøper i hjul....

Er fortsatt grønn når det gjelder mat,men har fått akutt lyst på salt torsk,gulrøtter og hvit saus...Dèt er ikke ofte,det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg låne O littegrann...så skal jeg ikke robbe sjokkisskåla? :sjarmor: Siden han blir "mor" til lille Dell, så hadde han kanskje klart å sette opp en Trådløs Ruter også?

OK, alvorsprat: Jeg er en moderne kvinne, med normal intelligens og jeg trenger selvsagt ingen mann til å gjøre slike ting. Selvsagt fikser jeg det selv. (Men hvorfor har jeg en følelse av at det blir maaaaange stygge ord i Cata-heimen i helga?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Heeeeey! Nytt fjes i boka! :hoppe::hoppe:

Artig! Tror desverre sjokoladeskåla er blitt tømt på mystisk vis,men vi har skillingsboller i frysa,som jeg kan ta opp og varme. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Kan jeg låne O littegrann...så skal jeg ikke robbe sjokkisskåla? :sjarmor: Siden han blir "mor" til lille Dell, så hadde han kanskje klart å sette opp en Trådløs Ruter også?

OK, alvorsprat: Jeg er en moderne kvinne, med normal intelligens og jeg trenger selvsagt ingen mann til å gjøre slike ting. Selvsagt fikser jeg det selv. (Men hvorfor har jeg en følelse av at det blir maaaaange stygge ord i Cata-heimen i helga?)

Du kan helt sikkert få låne O, han liker å briefe med sine "enorme kunnskaper". :sjarmor:

Akkurat nå driver han og trykker ømt på lille Dell (aka "O's baby" i følge han selv...), som nettop har kommet i hus. Han har et fjeeernt,men kjærlig blikk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

....Og der kom jammen meg svigermennesket på egeninvitert besøk også...og nå sitter hun inne på stua og hyler sammen med Pinny-hun har ingen respekt for hva jeg har sagt til henne om å være ROLIG når hun kommer på besøk, hun syns det er så gøy at Pinny er så "entusiastisk".... :klaske::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Jeg er ikke så opptatt med Dell, men O driver og legger inn program...og så var vi på tur til OBS...ble litt amputert opplegg.

Noen som har en litt blid og naiv 60åring på lur som vi kan lure på henne? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk, vi er i samme båt. Mennene våre trykker på hver sin baby. Jeg vet ikke om vår/hans har fått noe navn.

Er det ikke sånn at vi "fedre" må ganske ofte på byen og drikke øl med gutta, når karene nettopp har vært gjennom en fødsel???

Tennene løper i vann av tanken på torsk og gulrøtter! :sikle::sikle::sikle:

Arrrgghh! Svigermor som brååååker!!! Kan hun ikke få seg en baby og surfe på nettet etter snill, naiv OG tålmodig mann på 60 år???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ingen snill og blid 60 åring, med mindre jeg kunne sende deg - altså - hva blir det nå....mannen til svigermora til en venninne av meg. Tror det ble rett. Han skulle de visst gjerne gitt bort nemlig.

Til trøst kan du få "beholde" O, for nå ser det jammen ut til at jeg har fikset det trådløse. Helt uten stygge ord, forøvrig, men med en skvett kaldsvette da jeg trodde jeg hadde kryptert meg selv ute fra alt. :)

Skal vente med å være bråkjekk til jeg har logget meg på en gang til.

Vel, siden jeg ikke knabber O, så lever sjokoladen din farlig igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...