Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

:nissevink:

Ikke syk,bare lat....

:sjenert:

:ler:

Dasser rundt i svart velurbukse og gjør ting på en veldig sakte måte. Eeegentlig burde jeg har lett rundt etter smokingskjorta til O,meen, det skal han få lov til å gjøre selv,for det er han som omtrent vet hvor den er. :sjenert:

Har:

*støvsugd

*vasket en maskin klær

Så det er fortsatt håp. Husmorprisen 2005 er det uansett for sent å satse på nå. :)

Godt å høre at du er frisk og i full vigør igjen, Corazon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou
Jeg har fått med meg at du jobber i bokhandler. Jeg aner ikke hvor da, men sannsynligheten for at jeg har snublet innom deg (bokstavlig, faktisk) er ikke så liten.

(Jeg falt så lang jeg var i en trapp i en bokhander i begynnelsen av høsten da jeg hadde armene fulle av fagbøker. Jeg har sikkert blåmerker enda :ler:).

Kanskje jeg er en av de masete, gnålete kundene som man egentlig ønsker bare skulle gå. :)

Håper du får en flott dag i morgen.

:klem:

Håper du ikke er dèt,da! Og det er en god sjangse for at du ikke er det, for mine verste kunder har en tendens til å være damer på 50 pluss. De er utrolig kravstore,sure og utålmodige...aiaiai,som jeg plutselig gleder meg til å passere 50... :sjenert:;)

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er alt annet enn lat, velurbukse eller ikke! Man får jo gjort mye mer med ei sånn bukse på, f. eks. å bøye seg!

Hvis/når jeg gjør husarbeid med ei trang bukse, blir det mye dritt igjen under ting, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:nissekonekyss: Takk skal du ha!

Ja,jeg kan bøye meg i alle mulige forskjellige vinkler i den buksa, så den er jo den rene vidunderbukse! Og såååå deilig! :sjarmor:

Har vasket en maskin til med klær! :perebrus:

Og så har jeg begynt å planlegge antrekk. Har et knelangt, rødt skjørt med blondekant i bomullsorganza, og nå fabulerer jeg på hva jeg skal ha til det. Og så har jeg et gullsjerf, som på ett eller annet tidspunkt kommer inn i bildet. Gullsko har jeg også... :sjenert:

Vurderer å kjøpe boka "Roma" til O til jul.Det er en av byene vi enda ikke har vært i, og som står HØYT på lista. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Åh, stønn, du har bare SÅ mange fine skjørt! - Og gullutstyr og greier.

Tror faktisk jeg besvimte litt.

Jeg var innom den Sjödénsiden, det var det mye fint, ja, faktisk så mye at jeg bare ble helt forvirret.

Inspirert av Lilleloujobb, vurderer jeg sterkt å finne meg en butikkjobb. Jeg føler meg så samfunnsunyttig her jeg går og vasser i egokunst.

Kanskje jeg går til Det Store Skritt å oppsøke Aetat...Hm... (Det var voldsomt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Lykke til med grubling rundt butikkjobb/Aetat! For meg har det ihvertfall vært godt å komme ut blant "folk"- får litt distanse til meg selv, og slipper å gruble så himla mye. :)

Kanskje jeg har litt mange skjørt....? Har jeg blitt en Skjørtsamler,mon tro? Åkke som, nå blir det ikke flere skjørt på meg før......salget i januar! :ler::sjarmor:

Fridag i dag også, og hva skal den brukes til? Hmmmm....en ting er sikkert, og det er at Pinny skal få en relativt lang tur, og at jeg antaaageligvis skal fortsette klesvaskingsprosjektet mitt.Antaaaageligvis...jeg lover ingenting. :sjarmor:

Montro om jeg ikke skal satse på ei hvit strømpebukse til julefestantrekkket mitt? Den fæle kulen på leggen etter Dusjulykken er enda ikke borte,og ser ekkel og blå ut,og kommer til å skinne gjennom det meste av tynnstrømpebukser.

Så dyp jeg er i dag. :sjenert:

ps:MrsL....det maaangler 4 biter i sjokkisskåla.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...