Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Du kan udmerket godt ha rett i at vi er inne i den hvite fargen nå! Han jeg spurte er ikke helt oppdatert. Det er jo dessverre umulig å skrive med hvit skrift, så det får bli som det blir.

Du vet vel uansett best som har vært kirketjener!

Jasså, Waglemannen har døpt deg? Du verden.... :hakeslepp:

Fusjonskaka blir nok god, kyllingen med. Er det svigermor som er den heldige grisen?

Er faktisk ikke så misfornøyd med meg selv i dag, så jeg vurderer å lage noe namnam til i kveld, og evt. leie en film.

For to uker siden leide vi en for jævlig film om et par som ble igjen ute på havet med fullt av haier, etter turistdykking. De døde. Historien var sann. Må finne noe annet i kveld, i så fall.

Føler meg fristet til å mimre med O om flere barne-TVvinnere. Spør om han husker Brogin og den magiske melodien. Den har gjort et uutslettelig inntrykk på meg, kan den triste fiolinlåta fremdeles, som felespiller But Kelly spilte. Hesten het Vriompeis, og alle var sånne tråddukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Jepp.Han døpte meg,gitt.

Og deretter tok karrieren hans helt av.... :ler:

Skal spørre O om han husker den serien, han har elefanthukommelse,så det er godt mulig. :)

Er en venninne av oss som er på middag.Hun kom nå nettop, og sitter og venter på at maten skal bli klar.Imens forteller hun om sin siste one night stand, og jeg tenker egentlig mitt. Det merkelige er at denne dama er en type som forsøker intenst å komme seg oppover og fram i verden, rent klassemessig.Men hva vet jeg, kanskje hun har funnet en oppskrift som funker? :sjenert:

ps:kaka virker grei, ihvertfall utfra det lille jeg skrapte av bakepapiret. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Det var da voldsomt til kakeiver, da,MrsL ;)

Er fortsatt en halv kake igjen, så hvis du skynder deg nedover..... :sjarmor:

Det har vært en kjempekoselig helg, ¤Escada¤, langsom og kjæresteaktig,og veldig bra på alle sett og vis.Jeg er visst litt nyforelsket igjen. :hjerter:

Corazon: Olav husker kjempegodt den serien-han eeelsket den! Like før vi må invitere deg nedover på middag eller noe,sånn at dere får mimret barnetv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresteaktig helg er bra, det er godt å føle seg litt nyforelska innimellom (sier jeg som ER nyforelska :hjerte:, men jeg vet jo fra tidligere at sånt kan svinge litt liksom).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du er på vei til, eller allerede ER i Trondheim nå,Cata.I så fall; Velkommen! Håper du får noen fine dager. Jeg er forresten tatt av lørdagsvakt og puttet på seinvakt på fredag i stedet, noe som vil si at jeg jobber fra 13.30 til 20.00.

Hmmm, det forklarer saken. Jeg kikket faktisk innom på lørdag, men så ingen som "liknet" deg. :sjenert: (Ikke at jeg vet hvordan du ser ut altså, men ingen av de som sto bak disken så ut slik jeg forestiller meg deg....) :ler: Så da gikk du glipp av et Harry Potter salg. Dvs. egentlig gjorde du ikke det, for jeg ble enig med meg selv om å vente til biblioteket får inn boka. Den ville tatt no' fenomenalt med plass i kofferten. :ler:

Uansett - koselig med besøk i "byen din". Hadde noen fine dager, til tross for at værgudene ikke var helt snille med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt overwhelmed over at O husker den serien!! Det er det INGEN andre som gjør, nemlig. Her kommer mere suff til O: :gratulerer::blomst::flagg::nisseblunk::klovn::perebrus:

Regner med du jobber i ditt ansikts sved i dag. Jeg er faktisk S-Y-K.

Hyggelig at du har hatt ei fin og kjæresteaktig helg. Det har jeg også, men er ikke nyforelsket. Det er det dessverre sjelden jeg er, er heller litt gammelforelsket, og er storfornøyd med det!

Her kommer nok en gåte til O: Tom Trinn og Morten Mager.

Jeg vil mer enn gjerne komme på mimrebesøk, men det kan jo hende O har andre interesser i livet enn å snakke om Barne-TV med ei halvgammel kjerring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:hoppe: hei,alle sammen!

Fant du deg noe kake, MrsL? Hvis ikke,kan det være fordi O's liiiiitt for gesjeftige mor hadde vært i kjøleskapet og pakka kaka inn i plast.... :forvirret:

Det er sikkert snilt ment,men for tida har jeg nulltoleranse for hennes sniking i våre saker.... :frustrert:

:)

Lang og slitsom dag,men gøy! Jeg ruuuula bokhandelen i dag,og har følt meg ovenpå i forhold til oppgavene. Senkede skuldre og full pakke, samt et stort smil: En god dag. :)

Her kommer nok en gåte til O: Tom Trinn og Morten Mager.

Jeg vil mer enn gjerne komme på mimrebesøk, men det kan jo hende O har andre interesser i livet enn å snakke om Barne-TV med ei halvgammel kjerring...

Og DER var det stopp for O's barnetvhukommelse...han er helt blank, desverre. Skal hilse fra O og si at han syns det var veldig artig å bli minnnet om de barnetvprogrammene-nå mangler han bare den triste felemelodien, den kunne han ikke komme på sånn uten videre. :)

Skal slappe litt av nå...er sliten i beina og støl i korsryggen.

Snakkes,jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*misunne*

Er bare en liten tur innom og misunner deg livet i bokhandelen littegrann, jeg. Og livet i Barteby. Akkurat i dag skulle jeg ønske det var meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Stor klem til deg, Cata! :klem:

Oooog klemmer til Bustetroll og MrsL også, selvsagt: :klem:

MrsL. I morra jobber jeg 09.00-15.30, og det samme på fredag,med mindre noe uforutsett skjer. :)

:sjenert:

For trøtt til å sitte og skrive i dagboka i dag,men krysser fingre for at det blir bedre i morra, og i HVERTFALL de to dagene jeg har fri. ;)

Setter stor pris på alle som titter innom, det er fantastisk koselig å se alle hilsnene, jeg blir helt varm i :hjerte: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått med meg at du jobber i bokhandler. Jeg aner ikke hvor da, men sannsynligheten for at jeg har snublet innom deg (bokstavlig, faktisk) er ikke så liten.

(Jeg falt så lang jeg var i en trapp i en bokhander i begynnelsen av høsten da jeg hadde armene fulle av fagbøker. Jeg har sikkert blåmerker enda :ler:).

Kanskje jeg er en av de masete, gnålete kundene som man egentlig ønsker bare skulle gå. :)

Håper du får en flott dag i morgen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med Tom Trinn & co. Hva med spillefilmen "Ugler i mosen"? Den lånte vi på biblioteket for en stund siden. Finn Havrevold har skrevet boka.

Jeg får vel ringe O og plystre felemelodien...

Når jeg blir frisk, kommer jeg innom på jobb for å spørre deg om den spesielle boka jeg nevnte. Skulle egentlig gitt den til mamma til jul i fjor, men ingen klarte å finne den, for jeg vet ikke tittelen (!).

Nå er jeg svett som etter en europrisklærtur. Forbrenner man kalorier når man svetter sykdomssvette? Uff, unnskyld, det var et heslig spørsmål!

God :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...