Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er heller ikke så glad i H&M klær for akkurat de samme grunnene som det du skriver. Jeg betaler heller litt ekstra for å få klær som passer og som sitter som støpt... og ikke minst ordentlig hjelp i butikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Sant ord,MrsL! :sjarmor:

Nå er jeg litt travel,for jeg skal på seinvakt, og så må jeg innom posten en tur,og så må jeg innom vinmonopolet og kjøpe en flaske vin å ha med på festen jeg skal på rett etter jobb.Dette er dagen sin!

Finfin fredag til de som måtte stikke innom!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dagen sin, det ja! Fest, nytt antrekk og you name it! Skal sjekke den gudrunbutikken nå.

Har ingen tips til førjulskonserter, det eneste måtte være Juleoratoriet?

Beklager at jeg ikke applauderte brudekjolevalget ditt! Den må du bare ha!!!! Den var fin, kul, uvanlig, blir kledelig og trenger neppe å bli så dyr. Jeg har ei "billig" sydame til deg, hvis du skulle bestemme deg for den. (Det har jeg vel skrytt av før.)

Jeg er bare trøtt trøtt trøtt. Har vært det i lange tider. Når jeg har sendt den lille på skolen, må jeg hviiiile hver dag, leeenge.

Nå bare MÅ det bli rydding snart!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nye klær da - de har en del fint der ja! Ble så inspirert at jeg ringte og bestilte meg en katalog! Elsker å se i sånne og bare "drømme".Jeg blir så glad i sånne farger jeg!Da jeg var veldig ung gikk jeg nesten alltid i sort, nå blir det skjeldnere og skjeldnere faktisk.

Også er jeg nok ikke kommet ut av prinsessealderen ennå for jeg bare elsker rosa jeg................ :rodme: .................. :sjenert:

Ha en fin seinvakt på jobb da og kos deg på fest i kveld.

GOD HELG SØTNOS :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

God morgen ( :rodme: ) alle sammen!

Okei...jeg tilstår...jeg har vært oppe siden 11,men ikke vært på nett før nå. :)

Veldig koselig selskap i går,og selv om jeg var skikkelig sliten etter en hektisk jobbedag,så storkoste jeg meg.Koselige folk og god mat (ost,kjeks,oliven, frukt, tsatziki, gulerøtter/selleristenger i skiver og sjokoladekake) superdelige kosemat etter en lang dag!

Så det ble ganske seint,og nå har jeg hatt en koooselig,langsom formiddag sammen med O. :)

Charmina, jeg hadde også en periode da jeg nesten bare gikk i sort,men det måtte jeg bare slutte med,fordi jeg oppdaget at det gjorde noe negativt med meg,jeg ble nesten litt livstrøtt, og det var litt drøyt når jeg bare var et par og tjue år gammel. Syns det er deilig med farger, de gir en sånn god energi. Jeg er også veldig glad i rosa,men også forskjellige grønnfarger, noen rødfarger og lilla (type adventslilla eller enda mørkere).Og så blir det selvsagt ett og annet svart innimellom. :)

Nå tror jeg jeg skal sjekke ut dagboka til Corazon, og så skal vi ut og lufte vettet!

Ha en fin dag,alle snupper! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har vært i en super fest, kjemisk fri for hettegensere.

Jeg tar oppfordringen om adventsfarge alvorlig, om enn litt tidlig. Synes ikke dallelilla er noen liturgisk farge, skal du ikke vurdere denne nyansen????

Har jo også merket meg at du skriver med sånn sær skrivemaskinfont, det er både morsomt og in! Er du gammel nok til å huske barne-TVprogrammet som het Jon og en skrivemaskin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

!!!!!

Sånn! Nå skal jeg bytte lillafarge. :)

Den er jo mer korrekt,det er helt sant-nå blir sikkert alle biskoper og andre kirkefolk som stikker innom boka fornøyd. ;)

Den er jo forsåvidt finere også,jeg skal innrømme det. :)

Jon og en skrivemaskin.... :sjenert: ...usikker...i såfall ligger det lagret laaangt bak i hjernen min...gikk det på tv omtrendt samtidig som jeg gikk i bleier? Er det Jon Skolmen det er snakk om? Skal høre med O også,han har sånn ca 9 år lengre hukommelse enn meg.

Turen ut blir forskjøvet,og Panduro utgår, for det kommer 5000meter på skøyter om en time,og det er det artigste O vet,omtrendt. Hvilke offer gjør man ikke for sin kjæreste? :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars deg, Bustetroll! Jeg påtar meg den store oppgave å svare på hva Panduro er: Det er en hobbybutikk, der kan man kjøpe en million forskjellige ting til å lage ting av.

Jeg er en utålmodig tinglager, så jeg har ikke vært der så ofte. Men det er kanskje ikke en typisk mannebutikk?

Huffda, jeg har visst skrevet med sort. Unnskyld, biskop Wagle!! Men vi er jo noe tidlig ute her. Skal sjekke hva som er korrekt farge for trefoldighetstiden. (Heeeey, man kan mange vanskelige ord, ja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har bessewissercorazon sjekket opp det liturgiske...

Vi er inne i det som TIDLIGERE het trefoldighetstiden, nå heter det bare ETTER PINSE. Den korrekte fargen er, etter all sannlynlighet: GRØNN.

Likevel synes jeg det må være tillatt å leke førjulstid på forskudd. De geistlige får si hva de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Jeg tror faktisk vi er inne i den hvite perioden nå, hvis jeg husker rett fra min intense periode som kirketjenervikar.... :sjenert:

Biskop Wagle døpte faktisk meg i sin tid (nei, ikke i fjor...), men det har jo tydeligvis ikke hatt den helt store effekten. :sjenert:

Søkende,kanskje,men statskirke-kristen? Tror ikke det. :forvirret:

Wagle tilgir deg sikkert for å ikke ha brukt lilla, hvis han tilfeldigvis dumper innom her. ;)

Nå skal jeg straks i gang med sjokoladekakelaging, vi skal ha middagsbesøk,og jeg har forberedt sitron-rosmarin og hvitløkskylling (marinert siden i går) 0g skal lage mandelpotetstappe til den.Sjokoladekake til dessert. Blir ikke gjesten fornøyd,kan hun bare gå hjem! :tunge1::tronderbart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nå lager jeg sjokoladekake. :)

Det er hva jeg har bestemt meg for å kalle en "fusjons-sjokoladekake", for jeg manglet noen ingredienser til den ene,smen så tok jeg noe fra en annen oppskrift i stedet og blandet i, og røren ble ihvertfall god,og den hever seg.

Så dette blir spennende. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...