Gjest lillelou Skrevet 17. november 2005 #1381 Del Skrevet 17. november 2005 Ja, jeg ser den jeg også nå ← Det er bra! Juleavataren din ble supersøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. november 2005 #1382 Del Skrevet 17. november 2005 Ser at Lillelou er klar for julen ja For en søt liten juleavatar da vennen min! Den syntes jeg var meget kledelig! jeg har akkurat overmannen en stor haug med klær og tro meg dev var ingen lett jobb men det måtte gjøres! Nå koser jeg meg på KG med fyr i peisovnen mens ungene sover! LIKE IT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. november 2005 #1383 Del Skrevet 17. november 2005 Jepp! Jeg er klar som et egg for førjulstiden,ihvertfall! Du er flink som kaster deg over kleshaugen.Jeg vet at min ER der,men foreløbig ignorerer jeg den...men det er vel ingen vei utenom,i løpet av dagen må den tas,og gulvene må vaskes. Jeg ønsker meg en vaskenisse til jul! En biiitteliten nisse som kan bo i kleskottet og vaske mens vi er på jobb....og så kan Pinny leke med han.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. november 2005 #1384 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg er bare så lat! Skikkelig dårlig kjerringemne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. november 2005 #1385 Del Skrevet 17. november 2005 Husj, kom deg i støvtørkingen!!! *MrsL er kjempestreng for hun må også gå og begynne på middagen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. november 2005 #1386 Del Skrevet 17. november 2005 Det hjalp...nå har jeg gjort Grunnleggende Forberedelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 17. november 2005 #1387 Del Skrevet 17. november 2005 Lurer veldig på følgene: Hva mener du med at Pinny er litt gal 24/7???? Joda, stolt tangomor! - Og stolt C-mannsamboer, han holdt en forrykende konsert i går! Etterpå ble det biff/øl/irish coffee, derfor er ryddeprosjektet nede foreløpig. Tok med mamma på Ika i går, og har kjøpt en skikkelig ryddegulrot: To digre, myke puter som skal være i senga, samt nytt sengetøy til dobbeltdyna. Men, jeg skal IKKE legge det på før soverommet er ryddet, det ser faen meg ikke ut der. Det er nesten et lagerlokale. Hørtes godt ut med sushi, jeg har prøvd det bare en gang, men det gikk ikke så bra. Rakfisk er jo også en slags sushi, og der er jeg mer konge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. november 2005 #1388 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Hallais! At Pinny er gal 24/7, betyr 24 timer i døgnet,7 dager i uka....LITT overdrevet var det jo selvsagt,og hun er ikke gal, bare full av personlighet. Nå har jeg støvsuget stua,kjøkkenet og gangen,og skal snart igang med vasking...mens det er lyst,ellers ser jeg jo ingenting... Men allerede etter to sekunders støvsuging ,presterte jeg å velte de nydelige glassene jeg kjøpte på Cornelias Hus, som var røøøde,med stjerner risset inn i glasset. Og de knuuuuste! Jeg ble skikkelig lei meg,for de hadde jeg ønska meg ei stund. Argh! :icon_mad: Endret 17. november 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. november 2005 #1389 Del Skrevet 17. november 2005 Grattis med vel overståtte konserter, forresten! Vi prøver å lete etter fristende førjulskonserter å gå på- har du noe tips? Skulle ha rydda og vaska soverommet,jeg også, for det ser ikke speielt innbydende ut akkurat nå. Ser mer ut som en svær skittenkleshaug. Kanskje jeg også trenger en ryddegulrot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. november 2005 #1390 Del Skrevet 17. november 2005 Dere kan jo gå på samme konsert som oss? Så dumt å knuse de glassene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. november 2005 #1391 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Kanskje vi skal hive oss med på den? Når er det,hva koster billetten,etc.? Vår frue kirke, var det ikke? Ferdig med gulvvask,og begynner å komme over "tapet" av de to røde glassene. O ringte og da jeg fortalte hva som hadde skjedd, var han veldig enig i at vi skulle kjøpe nye. Likte dem,han også. Godmannen! Så har jeg spist en lefse og drukket noe grums som jeg fant,og nå er jeg ikke like dausulten som jeg var mens jeg vaska,heldigvis. Da var jeg så sulten at Pinny så mør og fristende ut... Shoppa har jeg også fått gjort-hva skulle jeg vel GJORT uten nettbutikker? Jeg er så lite inspirert til å gå på "vanlige" butikker for tida at det er helt villt. Bortsett fra Cornelias Hus, da, for det tror jeg er min yndlingsbutikk-lurer på om jeg skal ønske meg et lite gavekort derfra til jul? Endret 17. november 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. november 2005 #1392 Del Skrevet 17. november 2005 Hart aldri vært inne på Cornelias Hus engang Hvor ligger det? Siden mannen sitter rett ved siden av her: 4.12 kl. 17 - 580,- for 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. november 2005 #1393 Del Skrevet 17. november 2005 Cornelias Hus ligger i Jomfrugata, rett ved siden av Japan Foto. Det var ikke verst-skal foreslå den konserten for O, så får vi se hva han sier.Han er myyye særere når det gjelder konserter enn meg. Svidd av 1500 på julegaver og en kjempesøt tunikasak til meg selv ( ) hos Gudrun Sjødèn. Like før de bør utnevne meg til sin fremste ambassadør og gi meg superrabatter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. november 2005 #1394 Del Skrevet 17. november 2005 Hva er Gudrun Sjødèn? :klø: Jeg har visst virkelig ikke peil på butikker for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. november 2005 #1395 Del Skrevet 17. november 2005 Ikke så rart du ikke har hørt om den. Det er en nettbutikk : www.gudrunsjoden.no Den passer min smak alledeles utmerket, og så har de så mye fiiine farger. Jeg har nemlig bestemt meg for å bli "hverdagsprinsesse", ser du. Nå skal jeg hive i meg en pannekake som O har stekt,og så er det avgårde på møte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. november 2005 #1396 Del Skrevet 17. november 2005 HÆ? Finner ikke noe nettbutikk med det navnet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. november 2005 #1397 Del Skrevet 17. november 2005 Glem det, jeg fant den Innmari mye stilig der ja, men du å du for noen priser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. november 2005 #1398 Del Skrevet 17. november 2005 Neh, se på dette, her har dere skaffa dere juleavatarer og greier mens en stakkar er vekke fra dagbøkene et par dager. I fjor hadde jeg nasse-nøff-juleavatar, men da passa den siden jeg hadde nasse nøff som vanlig avatar og. Nå vet jeg neimen ikke - en juleAlanis blir kanskje vanskelig. Hvor fant du denne morsomme figuren da, lillelou? MrsL sin var også sjarmerende! Julekonserter må til for å få litt stemning, det er helt sikkert. Jeg skal på Rein Alexander i år jeg, ikke helt min greie, men mamma og tante blir sikkert fornøyd og han har bra stemme har jeg hørt rykter om. I dag har jeg shoppa julegaver, snart ferdig!! Hva kjøper man til ei jente på fire, egentlig? Har du noe peiling på sånt, Lillelou? Ha en strålende fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. november 2005 #1399 Del Skrevet 17. november 2005 Glem det, jeg fant den Innmari mye stilig der ja, men du å du for noen priser ← Jepp.Billige er de ikke, men min nye plan er å kjøpe klær som er av bedre kvalitet,og heller sjeldnere enn jeg gjør nå. Er drittlei h&m-klær som revner i sømmen eller blir helt rare etter to vask. Dessuten er det sjelden jeg finner noe jeg LIKER. Selvsagt kommer jeg til å kjøpe litt "forbruksklær" som tskjorter og sånt på h&m o.l fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. november 2005 #1400 Del Skrevet 17. november 2005 Neh, se på dette, her har dere skaffa dere juleavatarer og greier mens en stakkar er vekke fra dagbøkene et par dager. I fjor hadde jeg nasse-nøff-juleavatar, men da passa den siden jeg hadde nasse nøff som vanlig avatar og. Nå vet jeg neimen ikke - en juleAlanis blir kanskje vanskelig. Hvor fant du denne morsomme figuren da, lillelou? MrsL sin var også sjarmerende! Julekonserter må til for å få litt stemning, det er helt sikkert. Jeg skal på Rein Alexander i år jeg, ikke helt min greie, men mamma og tante blir sikkert fornøyd og han har bra stemme har jeg hørt rykter om. I dag har jeg shoppa julegaver, snart ferdig!! Hva kjøper man til ei jente på fire, egentlig? Har du noe peiling på sånt, Lillelou? Ha en strålende fredag! ← Er sikker på at jule-Alanis IKKE liker folk som drar fram nisser og sånt før 1.desember uansett. 4åring? Er hun ikke på full fart inn i roooosa prinsessealderen når man er sånn rundt 4, da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg