Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper prislappene er snille med deg i dag vennen min!

Måtte nå le litt av deg også da søtnos! :ler:

Helt hvitt ute og ungene er i hundre. Skal jammen ikke mange snøfnuggene til før det er vill jubel!

Jeg vasker hus nå mens de søte små sover etterpå skal vi ut i snøen. Ikke at det er så veldig mye av den da men det er nå det som er!

Ha en fin dag lille solstrålen min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Bestemmer meg i mitt stille sinn for at nå, når det snart er advent, så er det på tide å tyvstarte på den,og skrive bare med lilla :)

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Denne skrivinga mi med lilla skrift var jo kjempekonsekvent... :forvirret:

Prøver å finne ut hva vi skal ha til middag. De siste to dagene har vi vært kjempelettvindte og bare hatt kjappe og realtivt usunne ting. Kommer vi til å klare å hoste opp noe bedre i dag,montro? Stort spenningsmoment. Men alt for positiv gidder jeg ikke å være, for O skal jobbe overtid og da pleier han å være som et vrengt slips etterpå,og totalt umulig å motivere for verken det ene eller andre. :sjenert:

Gikk en tur med Pinny og kjente på den gryende julestemningen.Det er kaldt og snøete og ganske vakkert, når jeg tenker etter. Er greit med LITT snø,men bare for julestemningens skyld.Etter nyttårsaften kan det egentlig bare bli vår med en gang. :sjarmor:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Ånei! Angst! Jeg ser en smiley med reinsdyrhorn og julekuler.....hva skjer egentlig? Og jeg tuller ikke,og skjønner mindre enn niks...

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nå skrev jeg et innlegg om det på "øvingsrom", og der ser to stk den med en gang, og baby-E ser den når hun går på nettet med internet explorer,men ikke med et annet program...mysefistisk...

:klø:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så superkoselig med en julekledt og adventsklar lillelou! ;)

:nisse:

Fikk jammen meg klint inn litt juleforberedelser selv i dag, og kan nesten ikke vente til jeg kan putte frem og pynte med alt det koselige, lys og duker og nisser og...

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Mornmorn,folkens! :)

Ja nå er det jammen ikke lenge til jul,faktisk! Gleder meg også villt til å ordne og pynte og plukke fram de søøøte små juletingene :hoppe:

I går hadde vi deeeilig sushi fra det nyeste sushi-stedet, og så hadde vi klementiner og feske dadler og nøtteblanding som vi koste oss med etterpå. Det var en deilig kveld. :sjarmor:

Pinny har tydeligvis sansen for sushi, for hun var veeeeldig interessert i å sitte klistra til beinet mitt og se opp på meg med trillrunde, enooorme,brune øyne.Desverre funket ikke trikset hennes.Ikke tror jeg sushi er noe for hunder,heller. ;)

Fridag i gag også, og fortsatt snøete ute.Skikkelig julekortland! Må ut med Pinny og leke,for hun simpelthen elsker å hoppe etter snøsom jeg kaster opp i lufta.Da ser hun helt gal ut.Men det var kanskje ikke noe nytt. Hun ser litt gal ut 24/7,hun. :sjenert: Nå skal jeg skjerpe meg,og kaste meg selv inn i :dusje:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...