Gjest MrsL Skrevet 5. november 2005 #1261 Del Skrevet 5. november 2005 Joda, det kan bli den morsomste støvsuginga du noen gang har vært med på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. november 2005 #1262 Del Skrevet 5. november 2005 Sant ord. Og nå begynner den snart, for jeg klarte ikke å dy meg,men måtte ta et motiverende glass rødvin før støvsuginga.Et liiiite et. Og et stykke kald Frati-pizza fra i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 5. november 2005 #1263 Del Skrevet 5. november 2005 Æsj................. kald pizza Har dere vært på Frati uten oss med andre ord???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. november 2005 #1264 Del Skrevet 5. november 2005 Kald,men jeg var desperat..... Vi sneik oss avgårde til Frati i går kveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 6. november 2005 #1265 Del Skrevet 6. november 2005 Hallaisen... Kosa deg ihelga eller? Må værtfall ha en kjempe fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 6. november 2005 #1266 Del Skrevet 6. november 2005 Mener du virkelig at noen heter Peistrompet til etternavn????? Det er i så fall ufattelig komisk!!! Håper du har en bra søndag! Vi er hjemme, etter å ha blitt vartet opp på alle måter i Oslo, - og opera! Skal i nytt selskap om kun få timer. Må hvile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. november 2005 #1267 Del Skrevet 6. november 2005 ¤Escada¤! Kjempefin søndag her, og det håper jeg du også hadde! Corazon! Jepp. Det er visstnok tilfelle at det har vært noen som har hett det til etternavn. Jeg har hørt om en gammel mann som het det,men verken før eller etter den tid. Syns det egner seg best som skjellsord,jeg da. Lang og mangfoldig søndag! Vi har kjørt tur, og bært rundt på O's bestemors fæle gamle møbler,bl.a. Mora til O er bare helt utrolig når det gjelder å samle sammen stygge ting og unyttig skrot. Nede i kjelleren har hun ei peisestue (tydeligvis ikke gjort noe med den siden en gang på 70tallet...), og der står ymse ting. Nå har hun fått for seg t "her skal jeg lage ei koselig lita stue som vi kan sitte og kose oss i". Aiaiaiaiiaiai! Hvem har lyst til å sitte i ei kald,kjellerluktende 70tallsstue (for hun har NEPPE tenkt å verken male eller taptesere eller noen ting) og "kose seg".Min spådom er at stua ikke kommer til å bli veldig mye brukt. Første dag på jobb i morra...jeg både gleder og gruer meg på en gang. Tenk om de ikke liker meg? Tenk om jeg er en elendig bokhandler som bare klusser ting til og sprenger kassaapparatet i lufta? Eller om det kommer ørten mennesker på jakt etter kinky sexbøker (Corazon???) som de vil ha meg til å fortelle i detalj om? Skummeltskummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 6. november 2005 #1268 Del Skrevet 6. november 2005 Lykke til på jobben ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. november 2005 #1269 Del Skrevet 7. november 2005 Lykke til på jobb i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. november 2005 #1270 Del Skrevet 7. november 2005 Klart de liker deg vennen - det er jo ingen som kan unngå og like deg kan du skjønne! Jeg liker deg iallefall kjempegodt , og det tror jeg jammen resten av verden gjør også. Kjempeklem frameg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 7. november 2005 #1271 Del Skrevet 7. november 2005 Da kan jeg vel gratulere med vel overstått arbeidsdag??? Som du oppdaget, kom jeg IKKE for å kjøpe suspekte sex-bøker. Jeg har derimot et annet meget komplisert spørsmål om ei bok ingen hittil har klart å oppspore!!! Kanskje Lillelou kan??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. november 2005 #1272 Del Skrevet 7. november 2005 Da kan jeg vel gratulere med vel overstått arbeidsdag??? Som du oppdaget, kom jeg IKKE for å kjøpe suspekte sex-bøker. Jeg har derimot et annet meget komplisert spørsmål om ei bok ingen hittil har klart å oppspore!!! Kanskje Lillelou kan??? ← Kaaanskje hun kan.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. november 2005 #1273 Del Skrevet 7. november 2005 Hei,alle sammen,og takk for alle gode ønsker! Nå er jeg nettop kommet hjem fra jobb, og er generelt blåst i knotten og sliiiiten etter å ha stått i ørten timer i strekk. Mye nytt, og en del som jeg sikkert ikke kommert il å huske før nest siste arbeidsdag, men DA.....! Skal skrive mer seinere-akkurat nå er det en hårball som gjerne vil ha en tur og litt opmerksomhet. Hadet så lenge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 7. november 2005 #1274 Del Skrevet 7. november 2005 Mens du er i siget; kan du se om du klarer å spore opp denne boken: Stråling og helse av Thormod Henriksen , isbn 82-992073-2-0. Jeg finner den på engelsk, men skulle gjerne hatt den på norsk! Wheeeeeee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 7. november 2005 #1275 Del Skrevet 7. november 2005 Peistrompet!??? Nei, dra meg nå baklengs ned i fuglekassa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. november 2005 #1276 Del Skrevet 7. november 2005 Ingen ny oppdatering fra lillelou.... Hmmm, helt klart tøff jobb ja. Skal snart til Trønderbyen, så da må jeg jammen kikke innom byens bokhandler for å se om jeg ser en kjent....eh....avatar??? Flyvende gris på bokhandel? Blir nok ingen rødtopp-avatar som kommer inn og sier "Hei du". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. november 2005 #1277 Del Skrevet 8. november 2005 snuppeluppeduppadei! Håper du koser deg på jobben i dag også. Det er ganske tungt å stå hele dagen ja! Men håper du koser deg og treffer mange hyggelige mennesker! Her regner det som vanlig og da er det jo fint KG vær mens de små engleungene sover! Klem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 8. november 2005 #1278 Del Skrevet 8. november 2005 Hohhhoooooo!!!! Hvor er du i dag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. november 2005 #1279 Del Skrevet 8. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. november 2005 #1280 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Hallo,alle snupper! Det er jaggu meg tøft å begynne å jobbe igjen når man har vært uten jobb ei stund! I går var jeg helt blåst,og i dag ser jeg ut som gamke søster Peistrompet, helt skrukkkete i ansiktet skjelven i beina.Snille O tok heldigvis med seg Lurvedyret ut på tur. Orkidèen: Jupp, det var en gang en gammel gubbis som het Peistrompet til etternavn.Og ja, det var i Nordnorge, på en bitte liten øy.Nå tror jeg desverre etternavnet har dødd ut. Cata: Ble ikke mer oppdatering i går.Jeg var helt og sløva heller på sofaen med rødvinsdunken min. Når er det du skal til Trondheim forresten? Kanskje du bare mååå på Trondheim torg og kjøpe et kort eller noe? Corazon: Jeg er heeeer! Charmina: Håper du koser deg,og at det regner litt mindre akkurat nå. Er ganske slitsomt å stå hele tida,det er sikkert, men jeg har det så koselig, og har så hyggelige kollegaer at det gjør nesten ingenting. MrsL: How YOU doi'n?? Aiaiiaiai.Glemte å klemme snuppene! Endret 8. november 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg