Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

:hoppe: hallo alle sammen!

Godt at jeg får godkjent min überetablerte status :sjarmor: . Innimellom,når jeg kjenner etter, så er det bare stasjonsvogna og bebisen som mangler. ;) MEN IKKE ENDA! Om et halvt års tid,tenker jeg vi kan snakke mer om det...

Men allerede har jeg noen små navn på lur,sånn i tilfelle rottefelle. :sjenert:

I dag skal vi begynne å bære dritt etter bestemora til O (enorme mengder plastblomster,bl.a) over i garasjen,og gjøre klart for den store kastehelga vi skal ha neste helg. Da skal vi nemlig ha en svær container som vi skal fylle opp.Mora til O skal også kaste en del, så vi spleiser på containeren.Syns det er superdeilig å kaste ting-veldig veldig befriende følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Okei...dette er den offisielle babysykdagen.... :babygutt::babyjente::babysmokk::babygutt::babyjente::babysmokk:

babyer gulper og bæsjer og skriker hele tiden,og smiler og ler ikke,men bare bæsjer og gulper ogskriker og sover ikke i det hele tatt.....*messer for meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle babysyke frøkner kan bare komme og tilbringe en natt i Charminaheimen. Der kan de få teste ut hvordan det er å ha nattevåk døgn etter døgn etter døgn etter døgn etter døgn etter døgn..................da tenker jeg det kanskje hadde raslet litt mindre i eggstokkene ja :Hehe:

På en annen side...................når dere da fikk se henne stå i sengen klokka seks om morgenen i sin rosa pysjamas, med det lyse håret struttende tilværs mens hun holder seg for fjeset -så tar vekk hendene og sier Bøøøøøø - ja så kan jeg vel love dere at det hadde rasslet alikevel :hjerter_rundt:

Utrolig hvor glad man blir i disse små vidunderene.

Bare innom og ønsker verdens aller beste Lillelou en god helg jeg

:kyss:

-Charmis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På en annen side...................når dere da fikk se henne stå i sengen klokka seks om morgenen i sin rosa pysjamas, med det lyse håret struttende tilværs mens hun holder seg for fjeset -så tar vekk hendene og sier Bøøøøøø - ja så kan jeg vel love dere at det hadde rasslet alikevel :hjerter_rundt:

Åååååååhhhhhhhh............... :babysmokk: *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuuuusen takk for herlig gratulasjon og det hele i dagboken min! :klem:

Hehe, det rasler og skrangler hos deg skjønner jeg... *s*

Og jeg kan ikke si at det ble noe mindre koselig med tanken på barn etter Charminas beskirvelse av gullet sitt! :ler: Så herlig! :hjerte:

Men dere får jo bare ta det som det kommer da. Hvis det er snakk om et halvt år eller så, så er det jo ikke leeenge til allikevel da! :)

Håper du får en fortsatt kjempefin lørdag!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare si fra om du vil komme hit og kaste litt mer over helga, altså ;) .

Her rasler det ikke stort for tida egentlig, men når det gjør det så bruker det å hjelpe å gå på lørdagsshopping med venninna mi og hennes to søte små, selvom de er verdens skjønneste barn. Håper tålmodighet kommer med en graviditet, ellers så får jeg problemer, tror jeg!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:)

Alle babysyke frøkner kan bare komme og tilbringe en natt i Charminaheimen. Der kan de få teste ut hvordan det er å ha nattevåk døgn etter døgn etter døgn etter døgn etter døgn etter døgn..................da tenker jeg det kanskje hadde raslet litt mindre i eggstokkene ja :Hehe:

Utrolig hvor glad man blir i disse små vidunderene.

Bare innom og ønsker verdens aller beste Lillelou en god helg jeg

:kyss:

-Charmis

Charmis!! :)

For en herlig beskrivelse! Først leste jeg halvparten,og kjente at skranglingen var vaaaagt avtagende.Men så leste jeg resten,og nå skrangler det som besatt igjen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Orkideèen, pusla og MrsL! :vinke::vinke::vinke:

Her er det skranglete tendenser for tida,ja :ler: . I dag har vi diskutert navn,av alle ting, og vi er heldigvis ganske så enige. Ingen av oss kommer til å ha lyst til å velge noen av mine gamle dukkenavn: Desirèe-Amalie Antoniette eller Mirabell Jenny Fantasia. Egentlig alldeles greit. :sjarmor:

Vi får se hva som skjer og når ting eventuelt skjer. :sjarmor:

I dag har vi vært på IKEA.Og der var det FULLT av folk! Ekstremt mange! Og masse unger som løp omkring,og masse bøllete damer med handlevogn og bestemt blikk. Hva vi kjøpte?

1: Ett rødt laken.

2: En rull roooosa gavepapir.

:sjenert:

Og så kikka vi en del på julepynt.Noe var skummelt og minte meg om rekvisitter fra Teletubbiene, noe var sånn rufsete plastbomsedingser i gilde farger (sånn som var in på slutten av 70tallet og begynnelsen av 80tallet,da jeg var liten og ELSKET det...). En del fint var det også,faktisk, så vi må antageligvis tilbake. :)

Sååå var vi på OBS, og der var det MINST like mye folk og ville tilstander, så vi kjøpte det mest nødvendige og kom oss ut igjen. Nå er vi hjemme,og lader opp til den store husvaskinga som finner sted om....få minutter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKEA på en lørdag like før jul???..... det er fali` det :)

Husvask? På en lørdagskveld? Nei og nei..... Sett dere ned med litt sjokolade og en flaske rødvin heller dere..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou
IKEA på en lørdag like før jul???..... det er fali` det :)

I know... :sjenert: .Skikkelige selvpinere :ler::ler::ler: .Vi drar ikke dit neste lørdag, for å si det sånn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Sett dere ned med litt sjokolade og en flaske rødvin heller dere..............

Vi skal,vi skal. :sjarmor:

Har en nyinnkjøpt boks med rødvin som vi skal åpne senere.Nammenam. :sikle:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

I dag blir det noe nytt og spennende....

*løper til kjøleskapet for å sjekke*

*trommevirvler*

.....en argentinsk en som heter Astica Bonarda. Blir spennende å se hvordan den er. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Og når jeg nevner det for mannen (som jobber innen faget) sier han at den går det mye av :)

Jeg tar det som et godt tegn. :)

Ååååå!Vil rødvine nååå! Men det er jo ikke akkurat ideellt å støvsuge rundt i småfylla,heller. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...