Gjest lillelou Skrevet 2. november 2005 #1221 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg blir med og kjøper sexbøker ← Hurraaaa!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. november 2005 #1222 Del Skrevet 2. november 2005 Gratulerer med jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. november 2005 #1223 Del Skrevet 2. november 2005 Takk,Cata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. november 2005 #1224 Del Skrevet 2. november 2005 Nå, Var kjøttbollene gode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. november 2005 #1225 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) De var supergode. Jeg tok også og lagde en tsatziki-aktig saus og så hadde vi focaccia til (litt sånn "generell middelhavsstemning",m.ao...). Nå driver jeg og make'r meg til å dra på operapub,men det går saaakte, for jeg er så mett. Endret 2. november 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. november 2005 #1226 Del Skrevet 2. november 2005 De var supergode. Jeg tok også og lagde en tsatziki-aktig saus og så hadde vi focaccia til (litt sånn "generell middelhavsstemning",m.ao...). Nå driver jeg og make'r meg til å dra på operapub,men det går saaakte, for jeg er så mett. ← Tzatzikioppskrift takk Det må jo være supergodt til disse kjøtbollene Operakafè??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. november 2005 #1227 Del Skrevet 2. november 2005 Gratulerer med jobb ja... Skjønner godt at du blir babysyk i babyverdenen blant graviditetsdagbøkene...det fører rett og slett til skranglesyke i eggstokkene, og det er jo ikke noe kjekt når man planlegger å vente, i allefall litt! Men jeg gleder meg til du kommer etter jeg, om lille pelsdotten din er aldri så mye lykke i seg selv. Kjæledyr er jo fantastiske, men en baby på toppen er jo superbonus - ikke sant!? Prøver ikke å få deg til å sette i gang med litt jeg da, neeeeeeeei! P.S. Pærebrus-smilyen er her: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. november 2005 #1228 Del Skrevet 2. november 2005 Jepp.Det er operapub på Krambua i kveld-begynner klokka 21.00.Og de kombinerer det med vinkveld,så vinen koster 150,- flaska . Tsatziki er kjempegodt til-i dag tok jeg bare og lagde en forenkla utgave av noe crème fraiche jeg hadde i kjøleskapet,litt revet agurk, sitronsaft,1/2 fedd hvitløk og salt og pepper-blanda sammen og smakte meg til. Vanligvis pleier jeg å la naturell yoghurt renne godt av i kaffefilter, så river jeg en passe mengde agurk (jeg har 1 dl yoghurt til ca 3/4 dl agurk,sånn omtrent,men det tar man som man liker det).Pleier å skvise vannet litt ut av den revne agurken,så blir det ikke så "sørpete". Tilsetter reven hvitløk etter smak, sitronsaft etter smak og salt og pepper. Har egentlig ikke noen oppskrift, jeg bare tar det på "gefühlen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. november 2005 #1229 Del Skrevet 2. november 2005 Gefuhlen er bra - stort sett sånn jeg også gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. november 2005 #1230 Del Skrevet 2. november 2005 Ååå, operapub hørtes gøy ut, synd det er litt langt til Trondheim altså, men det er kule operakvelder her i byen også, på Underwater pub. Bare så vanskelig å få med seg folk på sånt, de skjønner jo ikke at opera ikke bare er hyling! Jobb i bokhandel, så flott!!! Grattis, bøker er gøy!! Og sikkert masse morsomt å gjøre nå før jul. De kjøttbollene skal jeg også teste ut snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 2. november 2005 #1231 Del Skrevet 2. november 2005 Hørtes ut som om du er god på å lage mat då.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. november 2005 #1232 Del Skrevet 3. november 2005 Gratulerer med jobben søteste Lillelouen min Det var jo dagens glade lesning det! Jobbe i bokhandel må jo være toppers!!!! Her regner det ned som bare det i dag - kjedelig! Innedag med andre ord, for jeg orker ikke ta med ungene ut i dette været! Særlig ikke når Martine er litt forkjøla heller! På lørdag tror jeg at jeg tar meg en tur til byen og kjøper flere julegaver! Kanskje blir jeg ferdig med alle sammen Vel...........gjemmer mannen og ungene da for jeg må jo kose meg med noe ikke sant når julestemningen er på topp. Håper du får en fin dag i dag sukkerklimpen min. Suss Pinny på snuten fra meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. november 2005 #1233 Del Skrevet 3. november 2005 Fooolk i bokji! Hei,allesammen! Orkidèen: Skranglesyken er tiltakende her i gården, det er ingen tvil om det. Og kjæresten min har også kommet til det stadiet hvor tanken om barn er forlokkende-han har ikke SAGT noe, men jeg ser det softe blikket han får av å være sammen med småttiser.Så det er nok ikke leeeenge til vi finner ut at vi har lyst på barn, vi også! MrsL: Gefühl er bra. pusla:Var kjempekoselig på operapub-flinke folk og god stemning. Det er tydeligvis et ganske nytt tiltak, men absolutt et som bør fortsette! Opera ut til folket-så innser de kanskje at det ikke er noe man trenger å være 65+ og ha blått hår for å like. .Kjøttbollene anbefales-de er kjempegode. ¤Escada¤: Jeg er veldig glad i å lage mat,ihvetfall.Hvor god jeg er ,kan sikkert O si noe om. Charmina: Skikkelig godt,gammeldags bergensvær på deg i dag, altså! Jeg kan huske perioder da jeg lurte på om jeg var i ferd med å utvikle gjeller....Men innedag mens regnet pøser ned ute kan jo være riktig så hyggelig,det. Julegaveshopping er gøy! Jeg syns det er fantastisk artig å gi gaver,og å gruble ut hva de forskjellige skal få.Jeg også har lyst til å handle julegaver på lørdag! Pinny er herved nusset! Håper du får en kjempefin dag,du også! Og nå : klemmer til alle sammen! Håper alle får en deilig torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 3. november 2005 #1234 Del Skrevet 3. november 2005 Juhhu! Takk for sist!!! Beklager at jeg ble noe skravlete.... Jeg gafla i meg en råsterk persjon nudler da jeg kom hjem, og prøvde å lese i boka (M. H. Olsen: For størst av alt). Sto tidlig opp for å sende den lille på skolen, men må innrømme at jeg sov litt etterpå... Håper du er i storform! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 3. november 2005 #1235 Del Skrevet 3. november 2005 -Spiste ikke en PERSJON, blir gal av dette tastaturet, men når jeg tenker meg om, var det vel en pilotfeil denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. november 2005 #1236 Del Skrevet 3. november 2005 halluu! Her er det en strålende dag,juhu!! Eneste er at jeg er litt redusert i beina etter å ha gått hjem til Moholt. Hvorfor i helsike slutter alle busser å gå klokka 23??Frekt! Veldig koselig i går, forresten! Du spiste en person med hotte nudler til? SKummelt!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. november 2005 #1237 Del Skrevet 3. november 2005 *pusher meg selv tilbake på side 1* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. november 2005 #1238 Del Skrevet 3. november 2005 Hmmm, jobb og barn (om enn bare på vei mot planleggingsstadiet)? Lillelou er i ferd med å bli alvorlig etablert her. Kan vi ha det slik? :klø: *tenke så det knaker* Jo, det kan vi. Lillelouberetninger fra jobb og senere babyliv kan vi godt lese om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 3. november 2005 #1239 Del Skrevet 3. november 2005 Gleder meg allerede til å hilse på Lilleloubaby :rosasmil: Selv om det er på drømmestadiet, er det rørende søte tanker å kose seg med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #1240 Del Skrevet 4. november 2005 Babydrømmar her også ja.....? hihi.... :hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg