Gjest Olava Skrevet 2. november 2005 #1202 Skrevet 2. november 2005 Hvorfor hopper du plutselig uten mål og mening og forklaring???? Velvel, jeg kan hoppe med, jeg: Så morsomt at arbeidskarene har et spesielt ganglag! Det blir jo nesten som barne-TV gjennom stuevinduet! Håper det blir Operapubpå deg/dere i kveld! Vet ikke om C-mannen blir med, tror ikke det, men L-mannen må jo gjerne bli med, han tåler sikkert uglesynging godt.... Jeg akter uansett mann/ikke mann å møte opp i god tid, slik at man kan slå til på det superbillige vintilbudet og finne en kul plass. Hva tror du om det?
Gjest Olava Skrevet 2. november 2005 #1203 Skrevet 2. november 2005 Hahahaha, jeg så deg nok inne på brudepikekjoletråden!
Gjest lillelou Skrevet 2. november 2005 #1204 Skrevet 2. november 2005 Hvorfor hopper du plutselig uten mål og mening og forklaring???? Velvel, jeg kan hoppe med, jeg: Så morsomt at arbeidskarene har et spesielt ganglag! Det blir jo nesten som barne-TV gjennom stuevinduet! Håper det blir Operapubpå deg/dere i kveld! Vet ikke om C-mannen blir med, tror ikke det, men L-mannen må jo gjerne bli med, han tåler sikkert uglesynging godt.... Jeg akter uansett mann/ikke mann å møte opp i god tid, slik at man kan slå til på det superbillige vintilbudet og finne en kul plass. Hva tror du om det? ← Det syns jeg hørtes ut som en gooood idè!
Gjest lillelou Skrevet 2. november 2005 #1205 Skrevet 2. november 2005 Hahahaha, jeg så deg nok inne på brudepikekjoletråden! ← Onei....fersket....
Gjest lillelou Skrevet 2. november 2005 #1206 Skrevet 2. november 2005 (endret) Heeey! Corazon har fått avatar! Nice!Grattis! Endret 2. november 2005 av lillelou
Gjest Olava Skrevet 2. november 2005 #1207 Skrevet 2. november 2005 Skal vi møtes kl 20.30? Håper du liker avataren min, den passer jo spesielt godt i dag. Nå når jeg endelig har klart å få en avatar helt selv , vurderer jeg å skifte hver dag. Da det ikke finnes selvtilfreds-smiley, ble det en ordinær gul.
Gjest lillelou Skrevet 2. november 2005 #1208 Skrevet 2. november 2005 20.30 høres finfint ut! Da burde man forhåpentligvis klare å finne en kul plass! Gleder meg ! Nå må jeg begynne å lete rundt etter noe "ordentlig" å ha på-jeg skal nemlig på intervju,og da bør man vel ikke se ut som noe tilfeldig fra en skuff (og det gjør jeg nå...).
Gjest Olava Skrevet 2. november 2005 #1209 Skrevet 2. november 2005 Hupps! Skal du på intervju i dag??? Da får jeg si som i eventyret: -Og lyyykke tiiiil!!! (Med syngende tonefall a la Ivo Caprino)
Charmina Skrevet 2. november 2005 #1210 Skrevet 2. november 2005 Oj skal du på intervju - da må du ha all værdens lykke vennen. Tenker på deg vet du Og du.........................Rune Rudberg du liksom -Charmis
Gjest lillelou Skrevet 2. november 2005 #1211 Skrevet 2. november 2005 Tysen takk for "lykke til'ene",jenter! Nå er jeg ferdig børstet og make't, så nå løper jeg straks ut døra! Ha en fin dag så lenge!
-TeddyToria- Skrevet 2. november 2005 #1212 Skrevet 2. november 2005 Må innom for å ønske deg en fin onsdag jeg!
Gjest lillelou Skrevet 2. november 2005 #1213 Skrevet 2. november 2005 Hallais, Orkidèen! :nissekonekyss: God onsdag til deg også!
Gjest lillelou Skrevet 2. november 2005 #1214 Skrevet 2. november 2005 (endret) Haha! Jeg begynner å jobbe på mandag,jeg! På en bokhandel nede i byen. Det er en del av min og jobbedamas Lure Plan, så det er bare en midlertidig ordning, men gøy å skulle i gang med noe,uansett! Endret 2. november 2005 av lillelou
Gjest MrsL Skrevet 2. november 2005 #1215 Skrevet 2. november 2005 Så bra at du har fått deg jobb Grattis
Gjest lillelou Skrevet 2. november 2005 #1216 Skrevet 2. november 2005 Takk! Nå skal jeg feire med å lage kjøttbollene dine!
Gjest Olava Skrevet 2. november 2005 #1217 Skrevet 2. november 2005 Gratulerer!!! Nå var det synd at pærebrus-smileyener borte, ellers skulle jeg spretta ei flaske for deg nå. Jeg vurderer å henge rundt på bokhandelen hele dagen i :skjeggebass: og spørre intrikate spørsmål om utenlandsk, sær fagboklitteratur og kjøpe massevis med sex-bøker. (Dett er er hyperaktivsmileys)
Gjest lillelou Skrevet 2. november 2005 #1218 Skrevet 2. november 2005 (endret) Gratulerer!!! Nå var det synd at pærebrus-smileyener borte, ellers skulle jeg spretta ei flaske for deg nå. Jeg vurderer å henge rundt på bokhandelen hele dagen i :skjeggebass: og spørre intrikate spørsmål om utenlandsk, sær fagboklitteratur og kjøpe massevis med sex-bøker. (Dett er er hyperaktivsmileys) ← Det ser jeg fram til! Endret 2. november 2005 av lillelou
Gjest MrsL Skrevet 2. november 2005 #1219 Skrevet 2. november 2005 Takk! Nå skal jeg feire med å lage kjøttbollene dine! ← Bon apetitt
Gjest MrsL Skrevet 2. november 2005 #1220 Skrevet 2. november 2005 Gratulerer!!! Nå var det synd at pærebrus-smileyener borte, ellers skulle jeg spretta ei flaske for deg nå. Jeg vurderer å henge rundt på bokhandelen hele dagen i :skjeggebass: og spørre intrikate spørsmål om utenlandsk, sær fagboklitteratur og kjøpe massevis med sex-bøker. (Dett er er hyperaktivsmileys) ← Jeg blir med og kjøper sexbøker
Anbefalte innlegg