Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor hopper du plutselig uten mål og mening og forklaring????

Velvel, jeg kan hoppe med, jeg: :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Så morsomt at arbeidskarene har et spesielt ganglag! Det blir jo nesten som barne-TV gjennom stuevinduet!

Håper det blir Operapubpå deg/dere i kveld!

Vet ikke om C-mannen blir med, tror ikke det, men L-mannen må jo gjerne bli med, han tåler sikkert uglesynging godt....

Jeg akter uansett mann/ikke mann å møte opp i god tid, slik at man kan slå til på det superbillige vintilbudet og finne en kul plass.

Hva tror du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Hvorfor hopper du plutselig uten mål og mening og forklaring????

Velvel, jeg kan hoppe med, jeg:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Så morsomt at arbeidskarene har et spesielt ganglag! Det blir jo nesten som barne-TV gjennom stuevinduet!

Håper det blir Operapubpå deg/dere i kveld!

Vet ikke om C-mannen blir med, tror ikke det, men L-mannen må jo gjerne bli med, han tåler sikkert uglesynging godt....

Jeg akter uansett mann/ikke mann å møte opp i god tid, slik at man kan slå til på det superbillige vintilbudet og finne en kul plass.

Hva tror du om det?

Det syns jeg hørtes ut som en gooood idè! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi møtes kl 20.30?

Håper du liker avataren min, den passer jo spesielt godt i dag.

Nå når jeg endelig har klart å få en avatar helt selv , vurderer jeg å skifte hver dag.

:):):)

Da det ikke finnes selvtilfreds-smiley, ble det en ordinær gul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

20.30 høres finfint ut! Da burde man forhåpentligvis klare å finne en kul plass! :)

Gleder meg !

Nå må jeg begynne å lete rundt etter noe "ordentlig" å ha på-jeg skal nemlig på intervju,og da bør man vel ikke se ut som noe tilfeldig fra en skuff (og det gjør jeg nå...). :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj skal du på intervju - da må du ha all værdens lykke vennen. Tenker på deg vet du :kyss:

Og du.........................Rune Rudberg du liksom :overrasket::sjokkbla::sjokkert::hoho:

-Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:ler::ler::ler: Tysen takk for "lykke til'ene",jenter! Nå er jeg ferdig børstet og make't, så nå løper jeg straks ut døra!

Ha en fin dag så lenge! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Haha! Jeg begynner å jobbe på mandag,jeg! :sjarmor:

På en bokhandel nede i byen. Det er en del av min og jobbedamas Lure Plan, så det er bare en midlertidig ordning, men gøy å skulle i gang med noe,uansett! :hoppe::hoppe:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!! Nå var det synd at pærebrus-smileyener borte, ellers skulle jeg spretta ei flaske for deg nå.

Jeg vurderer å henge rundt på bokhandelen hele dagen i :skjeggebass: og spørre intrikate spørsmål om utenlandsk, sær fagboklitteratur og kjøpe massevis med sex-bøker.

:hoppe::enig::vinke: (Dett er er hyperaktivsmileys)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Gratulerer!!! Nå var det synd at pærebrus-smileyener borte, ellers skulle jeg spretta ei flaske for deg nå.

Jeg vurderer å henge rundt på bokhandelen hele dagen i  :skjeggebass: og spørre intrikate spørsmål om utenlandsk, sær fagboklitteratur og kjøpe massevis med sex-bøker.

:hoppe:  :enig:  :vinke: (Dett er er hyperaktivsmileys)

:ler::ler::ler:

Det ser jeg fram til! :)

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å henge rundt på bokhandelen hele dagen i  :skjeggebass: og spørre intrikate spørsmål om utenlandsk, sær fagboklitteratur og kjøpe massevis med sex-bøker.

:hoppe:  :enig:  :vinke: (Dett er er hyperaktivsmileys)

:hoppe: Jeg blir med og kjøper sexbøker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...