Gjest lillelou Skrevet 30. oktober 2005 #1161 Del Skrevet 30. oktober 2005 Grattis med ny bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. oktober 2005 #1162 Del Skrevet 30. oktober 2005 Så har jeg vært og gåttt lang tur med Pinny rundt Angelltrøa.Og like før jeg skulle begynne å gå ned brattbakken til 'trøa, hva ser jeg da? Joooooo, lysene fra IKEA som blinker i det fjerne. Så nær,og likevel så langt unna...og så er det søndag! Jeg vil til IKEA i morgen! Vilvilvil! Og så vil jeg ha kake. Og det fikk jeg for så vidt i sted, men det var bløtkake med vaniljekrem, og det er faktisk noe av det ekleste jeg vet, men siden det var sviger sin "Ny bil"-kake", så skviste jeg i meg et stykke og lot som om den var knallgod. Men jeg liker SJOKOLADEKAKER! Og franske bakelser, som f.eks croissanter, det er noe av det beste jeg vet.Og så kan man ha en gooood latte ved siden av,og så er alt perfekt. Eller smååå, små biter Valhronasjokolade. Men nå skal jeg slutte å fable om søtsaker, ellers blir jeg Michelinmannen II, og det har jeg ikke spesielt lyst til, i stedet skal jeg begynne å fokusere på pølsesuppa jeg skal lage til middag. SUPPE!Naaaam,naaaaam,sunn og deilig suppe. Joda! Jeg lager deilig suppe! Men det var ikke det jeg hadde lyst på akkurat nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. oktober 2005 #1163 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) nå gjør jeg atter et forsøk.... Og så forsøker jeg å skrive stooor skrift og annen type skrift Hurraaaaaaa! Endret 30. oktober 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. oktober 2005 #1164 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) plørk hvorfor får jeg ikke til å endre farge og skrift? er jeg blåst? Endret 30. oktober 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #1165 Del Skrevet 30. oktober 2005 Merk teksten du har skrive og trykk på den endringa du vil gjere, så skal det gå fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. oktober 2005 #1166 Del Skrevet 30. oktober 2005 Merk teksten du har skrive og trykk på den endringa du vil gjere, så skal det gå fint! ← Takk ,veslo!, nå har jeg eksperimentert i "forsøks-boksen min" over her....og det GIKK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #1167 Del Skrevet 30. oktober 2005 Flink du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. oktober 2005 #1168 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei der... Håper vind og luft og Angelltrøa har blåst vekk de siste rester av forkjølelsen. Høres ut som om formen er stigende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 30. oktober 2005 #1169 Del Skrevet 30. oktober 2005 Klart du ikke er dum, du fikk det til jo!! Det er lov å prøve seg fram litt noen ganger! Hm, jeg har også hatt litt sånn fysen-følelse hele ettermiddagen, men etter å ha spist pizza, sjokolade, potetgull og macaroni vet jeg fortsatt ikke hva det egentlig var jeg hadde lyst på. Som jeg nå ikke har lyst på lenger fordi jeg er kvaaaaalm . Ha en koselig søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. oktober 2005 #1170 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Hallais, Cata og pusla og veslo! Takk for støtte i min streben med farger og størrelser! Ja,i dag føler jeg meg nesten tipp topp! Har noe dritt som henger igjen,men sånn skal det vel være....Angelltrøa var sunt, det er jeg overbevist om! Har blitt kvitt fysen-følelsen nå...etter å ha forsøkt å kurere den med ymse (jeg også). I ren desperasjon åpna jeg en relativt dyr eske konfekt vi kjøpte på taxfree'en på Gardermoen, sjololade svart som synden ,med luksusfyll inni....Og det hjalp! Èn bit hjalp! Merkelig hvordan det er med meg og sjokolade-med lys sjokkis kan jeg klemme i meg en del,men med mørk, og særlig rett type mørk, så er en bit nok,og jeg føler meg totalt fornøyd. Kanskje jeg bare må kjøpe rådyr,mørk sjokolade heretter? Endret 30. oktober 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. oktober 2005 #1171 Del Skrevet 30. oktober 2005 Vil også ha rådyr, mørk sjokolade!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. oktober 2005 #1172 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jahaaaa! Det er godt! Og denne eska skal vi- slemme som vi er-holde langt unna svigerfrø. Nå nærmer det seg lalletid i heimen, roen har senket seg,og O er på siste tissetur med Pinny. De koser seg og bonder, de to. Nå er jeg tom i hodet,og trøtt i kroppen!Ikke mer fornuftig å komme med i dag! Nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 30. oktober 2005 #1173 Del Skrevet 30. oktober 2005 Må O ha med seg hunden for å tisse...? :klø: Fetterbesøket forløp uten sex og matte. Sov søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. oktober 2005 #1174 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Neida,han må ikke ha hunden med for å tisse...det er vel heller omvendt. Godt å høre at fetterbesøket forløp i sømmlige former *puh* ! Hadde han en koselig familie? Mooooohooohooorgeen! Eller formiddag,som enkelte kaller det. Våknet til deilige sagelyder fra byggemennene,og noe mer bråk-det viste seg snart at de har fått fatt i en KRAN! Så nå er det to bråkete byggemenn og en kran som herjer rundt på nabotomta.Deilig men nå ser vi tydelig at det er et HUS det skal bli, så de har jo tydeligvis anlegg for bygging,disse typene. Jeg vil fortsatt til IKEA!Men først vil jeg sikkert inn i dusjen! Endret 31. oktober 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. oktober 2005 #1175 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hurra,David Beckham er her..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. oktober 2005 #1176 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) IKEA. Hvorfor er jeg så opphengt i dèt? Ikke godt å si-bare en fiks idè jeg fikk i går,og som jeg ikke klarer å bli kvitt.... I dag er siste dagen i oktober, og plutselig rykket julestyret så mye nærmere. Ikke fordi vi har så mye styr i forbindelse med jula-i år skal jeg bake MINIMALT, men lage desto mer hjemmelaga konfekt, for det er det folk har lyst på.... Dessuten kikka jeg på kalenderen i dag,og oppdaga at jammen er det ikke veldig mange dager i en måned,heller-ukene flyr jo avsted som noe flyvende noe! Endret 31. oktober 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 31. oktober 2005 #1177 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg vil også skrive med farger Fetter hadde en koselig bergenskone og to sjenerte døtre. Dattara mi prata som en foss i plenum, som vanlig. Du bare MÅ på IKEA? Jeg har også hatt det sånn, men trangen gikk over sist sommer, da vi var der tusen ganger under hetebølgen for å kjøpe kjedelige, store ting til oppussing av pikerommet. Det er ikke noe koselig på brudeforumet for tida, antakelig fordi jeg har forsømt dagbøkene og er så lite oppdatert at jeg ikke orker å besøke noen. Jeg vil jo bruke bryllupsdagboka mi til BARE bryllupsnotater, men det sklir lett ut, og da blir det så MYYYE. *Syte* Ble stressa av førjulstanker, må ikke bli det. Burde vaske kjøkkenet med salmiakk snarest. Burde også sy nye gardiner, nissefrie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. oktober 2005 #1178 Del Skrevet 31. oktober 2005 Skjønner hva du mener . Det er grunnen til at jeg bare gidder å ha en dagbok også, blir fort mye kjør hvis man "sklir ut".Nå har jeg j masse tid til å gjøre nettop det for tida,meeen .Skjønt kanskje jeg skulle byttet navn på den, og fått plassert den der den burde være? Jeg høres strengt tatt til under j-l eller hva den klassen nå enn heter.... Jeg moter meg opp til å ta meg av en oppvaskmaskin og en oppvask som skal inn i den. Jeg er bare fullstendig daff i dag. Nå slapp jeg jo "heldigvis" å støvsuge og vaske i dag, for O har tatt masse drit fra det rommet vi driver og rydder ut av (vi skal ha container til helga,og kaste masse dritt og skitt som bestemora har samla på...) og det har han plassert på stua for "finsortering". Herlig. De fæle tingene har en mellomlanding på stua... Jeg skal være så happyhappy når jeg ser lastebilen dra avgårde med containeren igjen! Og jeg skal kaste ting av hjertens lyst!Det er deilig å kaste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 31. oktober 2005 #1179 Del Skrevet 31. oktober 2005 SÅ festelig med sånne bråkete byggemenn som driver på i nærheten sant... Uff... er så dumt at en bare må finna seg i d... Har fått IKEA på hjernen eg og.... no kan eg så og si heile katalogen deiras utenat.... Er nk på tide å dra dit en tur snart tenker eg.... No skal eg kose meg med litt te og CRISPO! Men eg burde nok væra lika flink som deg og gå over til mørk sjokolade... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. oktober 2005 #1180 Del Skrevet 31. oktober 2005 Vil også ha mørk sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg