Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Neeeei! Det heter nemmelig dek-TEK-timen!! Fordi atte det gjør det så!

:sur:

Takk for inspirasjon angående Mahler. Jeg skal bestille noter!

Hadde en forrykende aften i går, artig teater og artig etterpå.

I dag er det RYDDING.

Lurer på om det kommer dager da jeg absolutt ikke trenger å rydde noe?

Så blir det Harry Potter-film i kveld, med mat og brus.

Den lille tror ikke det går an å se film uten at vi spiser noe, kanskje det ikke går an heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou
:sjokkert::sjokkert::sjokkert: Det får vi da endelig ikke håpe! Det hadde vært noe av det som hadde passet absolutt dårligst akkurat nå. Nå ble jeg litt nervøs her....ikke lenge siden jeg byttet piller heller....nå kommer jeg til å gå og tenke på det hele kvelden! :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Neeeei! Det heter nemmelig dek-TEK-timen!! Fordi atte det gjør det så!

:sur:

Takk for inspirasjon angående Mahler. Jeg skal bestille noter!

Hadde en forrykende aften i går, artig teater og artig etterpå.

I dag er det RYDDING.

Lurer på om det kommer dager da jeg absolutt ikke trenger å rydde noe?

Så blir det Harry Potter-film i kveld, med mat og brus.

Den lille tror ikke det går an å se film uten at vi spiser noe, kanskje det ikke går an heller...

Neheeei! Dek-dek!!! :sur::sur:

Jeg har en soft spot for Mahler,jeg. :) Symfoniene er noen gedigne greier som man kan bruke som sovemedisin innimellom (jeg sovner konsekvent av 5.symfoni...), men sangene liker jeg godt. :) Og jeg overfalt Randi Stene en gang etter at hun hadde sunget "Kindertotenlieder" med Bergen Filharmoniske... :sjenert:

Gal fan? Jeg.......? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Vi har vært og kikket på briller! Og jeg så noen par jeg likte, og ørten par jeg virkelig IKKE likte, så foreløbig er jeg like langt. På veien hjem stoppet vi på det lille franske bakeriet og kjøpte med oss en aprikoscroissant og en sjokoladeeclair hver,og det har vi kost oss med nå.Varm deilig te til. :sjarmor:

Snart skal jeg begynne å forberede lørdangens middag-vi skal ha livèce-kyllingbryst med pasta ,saus og ovnsstekte grønnsaker.Gleder meg til det! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Den er grei,veslo. :klem: En naturlig tanke,sånn jojohumør som jeg var i i går.

Skal innrømme at jeg faktisk har tenkt tanken etpar ganger,men bare dyttet den inn i skapet igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj den middagen hørtes god ut!

Her har jeg spist deilig salat og etterpå litt hjemmelaget texmex dipp :sikle:

Mannen er ute og barna sover søtt!

Så nå kan jeg ta noen timer på dataen uten å ha dårlig samvittighet for å være a sosial :sjarmor:

Har vært og shoppet litt i dag! Ny rosa genser - hvorfor ender jeg alltid opp med den fargen :klø: Og noe så utrolig som selolje kapsler! Har hørt at det skal gjøre underverker for vonde ledd, men bare jeg tenker på hva jeg svelger ned så :kvalm: jeg nesten!

Håper du koser deg og har en kjempefin lørdagskveld vennen min :klem:

-Charmis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekk-dekktimen, og han Bakkerakk (Bergerac) var kjekkest! Nok en vansmektende aften på jobb :tristbla: , ville heller sittet i armkroken til sussebass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Klemser i fleng til alle som har vært innom! :klem::klem::klem:

Kyllingen var god!Godgod! Og nå er hver smitt og smule borte!Tre smuler forsvant også inni noe hårete som heter Pinny.... :sjarmor:

Okkei,here goes oppskrift:

Kjøp et livecè-kyllingbryst (ekstra store kyllingbryst av frittgående kylling som er fòret opp på løpstikke,med skinn). De fås ihvertfall hos ultra,og hos CoopMega,og også hos Maxi,tror jeg. Store, er ca 400 gr og et utrolig saftig,mørt og smakfullt kjøtt.

Pensle med litt smør og salte og pepre.Sleng brystet i en ildfast form, stek ved 200 grader ca 40 min.

Så pleier jeg å dele opp de grønnsakene jeg har for hånda, ofte paprika,squash,rødløk,sopp og fenikkel,hell over litt olivenolje,litt hakket hvitløk og salt og pepper. Settes i ovnen etter at kyllingen har stekt ca 15 min. Gjør noe gøy noen minutter. :)

Så koker jeg pasta (vanligvis båndpasta) og i kveld juksa jeg, for jeg brukte en ferdigsaus-fransk kyllingsaus fra Knorr, og voila- det er ferdig!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Dekk-dekktimen, og han Bakkerakk (Bergerac) var kjekkest! Nok en vansmektende aften på jobb :tristbla: , ville heller sittet i armkroken til sussebass.

Bakkerakk var en barsking. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bakkerakk suger!

Kolumbu er best!

Skal du ha nye briller???? Du som har DE dritkule brillene!!!

Hvordan overfalt du Randi Stene? På en klumsete eller elegant måte? Fortell!!!

Skal nå ha besøk av fetter som jeg ikke har sett på 20 år, familien hans har jeg aldri sett. Det blir nok saker.... Er noe nervøs, for han pleide å presse meg til å løse tredjegrads ligninger med hjelp av ham da jeg var 16. Gidder ikke det nååå!!!

Jeg fikk dessuten en sexbok av ham på 16-årsdagen, da han var på ligningsbesøket. Det var SVÆRT pinlig overfor f.eks. Mamma, som selvsagt fikk striks strekmunn.

Tipper dette besøket framfor alt blir hyggelig.

Nå MÅ jeg finne på et navn til den nye hverdagsdagboka mi, selv om jeg ikke er noe hverdagsmenneske.

Heeeelp me, please!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:hoppe::nissekonekyss: !

Jepp.Jeg skal ha nye briller.De jeg har er kule,de (takk for kompliment :) ), men blir uunngåelig lei av noe man har midt i trynet hver dag 365 dager i året...så det blir en fornyelse der etter hvert! :)

Historien om hvordan jeg overfalt Randi Stene er ikke så superspennende. Jeg bare sneik meg bakover til sakristiet (var i kirken,denne konserten), og så sa hun "hei" da hun så meg,og så var kverna mi igang,og jeg babla om hvor vidunderlig hunsang,og hvor fine og triste jeg syntes Mahler-sangene var, og plutselig hadde vi gått et langt stykke,og hun skulle ene,og jeg andre veien, og det var det. Men hun var veldig hyggelig,og klarte ihvertfall å late som om hun ikke syntes jeg var teit. Nå har jeg blitt flinkere til å holde meg i skinnet.Overfaller bare de jeg kjenner. :sjarmor:

Fetterogfamiliebesøk hørtes hyggelig ut! Håper og satser på at det ikke blir noe matte-treff!Tredjegradsløsninger er grusomme greier-jeg har fortrengt ALT. Desverre bor jeg sammen med en matematisk interessert sivilingeniør som hadde 6-ere hele veien opp igjennom videregående. Irriterende og samtidig litt fascinerende...

Satser også på at han ikke kommer medbringende ny bok à la "Kama sutra i bilder". ;)

Skal tenke på navn til dagboka. Må ut en tur med lurvedyret,og vind i håret og hodet pleier å sette igang tenking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...