Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou
Her får man en viss idè om hvordan skjørtet ser ut. Dama på bildet har to skjørt utenpå hverandre, og mitt er ankelsidt, og i en mose/giftgrønn farge. Kanskje er smaken min sær,men jeg følte meg som en prinsesse i det skjørtet. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stilig :) Liker klær som ikke alle andre har, men er visst ikke tøff nok til å kjøpe selv.

Så forresten bildet fra København nå, fra sommeren 2004. Vi var også der da. Kanskje vi var der samtidig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Heeeey!Kult! Når var det egentlig vi kom dit.....jo,det må ha vært rundt 16 juli,tror jeg,og så var vi der i tre dager før vi dro videre. Deilig by-passet meg som hånd i hanske. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Jepp! Har smakt tørket spekebamse - fra svensk grensehandel. :ler: God bamse.

Bra! Men jeg er litt pysete, tror jeg holder meg til bamsemums inntil videre.... :blunke: :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeey!Kult! Når var det egentlig vi kom dit.....jo,det må ha vært rundt 16 juli,tror jeg,og så var vi der i tre dager før vi dro videre. Deilig by-passet meg som hånd i hanske. :sjarmor:

Da var dere der rett etter oss. Vi var der fra ca. 4 juli og fire dager. Det var bryllupsreisen vår det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusla var her.

Hun hadde bare ikke noe vittig eller nyttig å komme med. Men nå vet du at jeg var her, og at jeg synes det skjørtet hørtes kjempekult ut.

Også skal du få en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Thank you, pusla! :klem:

Jeg er så utrolig sentimental i dag. Før i kveld var det en sang på tv som fikk meg til å begynne å småsippe, og nå var det plutselig på detektimen (dek-dek-timen...) på nrk1 en melodi som gikk igjen,og som jeg slet med å plassere. Jeg VISSTE det var Gustav Mahler,men usikker på om sangen var fra Des Knaben Wunderhorn eller Kindertotenlieder (merkelig ting å vakle mellom,men jeg hørte ikke teksten,og den var dessuten oversatt fra tysk til engelsk...). Så måtte jeg lete, og det viste seg at jeg hadde rett, og at det var fra den utrtriste samlingen "Kindertotenlieder". Denne. En fæl,fæl tekst å finne fram på en fredag, og nå hulker jeg igjen.Men sånn er verden av og til.

Hvis noen føler for å gråte, så er teksten her. Kanskje jeg angrer meg og fjerner den igjen,plutselig. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest lillelou

Sånn! Nå er dek-dek-timen over for lenge siden, og mann og hund har kommet tilbake fra tur. På tide å :sove:;) .

Natti natt, alle sammen. :)

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...