Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Så spennende med busstur, da! Si fra neste gang, så kan jeg bli med. Ikke hver dag man har sjansen til å se Brundalen og Jakobsli for 25 kroner!

Kanskje vi kan avansere til en busstur til Østersund? - Så kan vi spørre om svigermor vil være med?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

:gave: !

Det BESTE er at det bare koster 22 kr! Og for en flottflott tur det er! ;)

Jeg hadde aldri overlevd busstur til Østersund med svigerfrø! Hun hadde mast oss ihjel om trivielle ting i løpet av den første halvtimen. :frustrert:

I går måtte vi faktisk sende henne hjem.Hun hadde sett seg ut oss som kveldens besøksoffer, og plutselig stod hun og dingding'a på døra og ville inn.Vi var midt i middagslaginga og totalt umotiverte for selvinvitert besøk, så da måtte O si ifra om det. Det verste er at hun blir bare SÅ snurt! Skulle tro vi avviste henne for resten av livet.

Dama trenger mer aktivitet! Fins det ikke noe singel-treff for folk på 55+ her i byen,da?Så kunne hun kanskje ha funnet seg en staut kompis fra Klæbu,eller noe sånt. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅHHH!

MÅ hun besøke dere hele tida?

Hva med å gi henne at par GODE antenner til jul?

La oss håpe det finnes en søt tøffel som ønsker ei staut dame med tæl og kontrollfiksering!!! (OOOG, egen bil, rød)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Vi er noen av de fååå hun haaaar. :sjenert: Ikke er hun riktig 60 år gammel enda,men lever et umiskjennelig 75åringsliv med polyseterklær i grelle farger,og en sånn "unnskyld at jeg er til,men egentlig strammer jeg grepet"-holdning.

Hun har en fiks idè om at hun har krav på en del oppmerksomhet fra O, og han er så alt for snill innimellom.Han er vel glad i moren sin. :)

Men jeg er ikke glad i henne, ser i beste fall på henne som en venn. Blir man egentlig glad i svigerforeldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

For ei nysgerrrig høns svigermora mi er! Nå ringer hun og skal ha O til å sjekke hvor mye de husbyggende naboene tjener, og så måtte O søke opp mannen for at hun kunne få vite hva han jobber med, og det var såpass avansert at nå har han brukt 10 min. på å forklare det. Den kjerringa trenger et liv! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sinna::frustrert::kjempesinna:

Den svigermora er en sann prøvelse.

Man KAN nok bli glad i svigerforeldre, men det er lett for meg å si, etter som mine ikke er blant oss lenger.

Håper virkelig du/dere får gjort noe med denne situasjonen, dette kan da ikke fortsette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Eureka! :idesmil: Jeg har det!

O og mora skal på tur til Tydalen og se til den ekle hytta på søndag.Jeg kan jo be han om å "glemme henne igjen"der oppe? Det burde ihvertfall kjøpe oss noen dager...hun har vel neppe mobilen med på en sånn tur... :sjarmor:

Nei, jeg har sat ifra til O om mine frustrasjoner, og han skjønner meg for såvidt, men det er ikke mulig for oss å flytte herfra for øyeblikket, og med hennes tempo på ting, så er hun ikke ute av det huset sitt på minst 3 år. Jeg må legge en luuur plan :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, man kan absolutt bli glad i svigerforeldre! men kan være en fordel at de ikke bor i nabohuset, da blir det fort litt klamt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haalllooo, det siste innlegget mitt var boooooring og saklig. Jeg hater at andre sier selvfølgeligheter, så nå... Det var bare det at tankene innhentet meg og fanget meg et lite øyeblikk.

Jeg ville jo liksom bare gi Hildegard rett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:nisseblunk: !

Hallais,folks!

Joda,man kan sikkert bli glad i svigerforeldrene-men akkurat hos oss syns jeg det er litt klamt,og så har svigerfrø så mye som står eller faller på om vi ER der eller ikke,og det er anstrengende.Hadde hun bodd 2 km lenger borte,eller enda bare èn, så hadde det vært et hav av forskjell!Søstra til O var LUR da hun flytta til Stavanger! :sur:

Nå sitter jeg og venter på dagens høydepunkt- POSTEN. For noen merkelige høydepunkt man får når man er "hjemmeværende".Og så er min optimistiske plan at jeg skal vaske noen gulv og etpar maskiner med klær,men det får vi nå se på,da!Ikke selge skinnet før bjørnen er skutt og gjort om til ettellerannet. Spiser man bjørn,forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du fikk noe spennende reklame i posten! Godt med noen høydepunkter og rutiner for oss hjemmeværende husfruer.

Jeg skal nå på fucking Ae***. Hater det åpne landskapet deres, man får høre historier man slett ikke ønsker å høre, og man må regne med at andre hører ens høyst private spørsmål i en for mange vond og uønsket situasjon.

Nå er det jo ikke spesielt synd på meg, da....jeg har jo denne andre "jobben" hjemme, du vet.

Så går det slag i slag, skal på teater i kveld og etter det ut og spise med venner. Godt C-mannen har fått tilbake skattepenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Okei.Godt å vite :) . Ellers var jeg nok i ferd med å finne på nye bjørn-uttrykk, som "dette smaker av gammel bjørn" eller "her har det vært en bjørn i kjøleskapet" for ikke å forglemme "han danser som en skadeskutt bjørn"... :sjarmor:

Jeg fikk skjørt i posten i dag! Av og til er det fint at man har fått forsørgelsesamnesti, for da kan man shoppe litt med god samvittighet, og dette skjørtet er giftgrønt med blondebord og ankelsidt.I noe stivt bomullstoff. Noen hadde sikkert sagt at dette er et finskjørt, men finskjørt får man jo aldri BRUKT hvis man bare skal ha dem til fint, så derfor bruker jeg dem når jeg vil.Basta! Har jeg nevnt at jeg er et skjørt-og kjolemenneske? Jeg er lykkelig for mitt nye skjørt, for det var så fiiiint! :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Ååååå,C, det hørtes ut som en deilig kveld! :) Håper dere får det vindunderlig!

Aetat er jeg ikke spesielt glad i,jeg heller. Heldigvis slipper jeg å forholde meg noe særlig til dem, siden jeg har "dama mi" som mellom-person, og hun er ikke så skrekkelig glad i dem hun heller. For tida GODKJENNER de heldigvis absolutt alt vi gjør.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med finskjørt!

Man kan vel bruke finskjørt når man ikke skal være fin, jeg pleier bare å ta på noe "stygt" ved siden av.

Hva mener du med at A.... godkjenner alt vi gjør???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke:

Aetat godtar alt jeg og den dama som hjelper meg gjør. Og egentlig ganske masse...se bare på den derre "Fuck for Forest"-gjenget.... ;)

Jeg er veldig for å bruke finskjørt kombinert med noe "stygt"! Finskjørtene ut av skapet!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et bilde av finskjørtet ditt da? Jeg er ikke så flink til å bruke skjørt eller kjoler. Føler meg stort sett som en sekk poteter i sånne ting, men jeg prøver, jeg prøver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...