Cata Skrevet 21. oktober 2005 #1021 Del Skrevet 21. oktober 2005 Nei, nei, nei... Ikke si at du har arvet forkjølelsen min. Den begynte også med vond hals. :icon_frown: Nå blir det varm sjokolade (med krem) og egenpleie på deg hele helga. Ja, og så varmt bad, da.... (....eh....hvis du har badekar altså). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. oktober 2005 #1022 Del Skrevet 22. oktober 2005 hullu Ser ut som om jeg har arvet forkjølelsen din,ja.Nå er jeg bare en vandrende slimball.Skikkelig deilig.Det beste er egentlig at :det er O også, så denne helga er vi virkelig det ekle paret. Har drukket etpar kopper melk med honning, men i daaag er det på tide med kakao med krem. Irriterende at jeg ikke har badekar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. oktober 2005 #1023 Del Skrevet 22. oktober 2005 Huff, stakkars dere da. Blir ikke mye hæla i taket i heimen i helga altså. Dere får ta det med ro og pleie hverandre så godt dere kan. Tror jammen jeg har blitt smitta jeg også, for jeg er ull i hodet og dett i desa i dag. god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. oktober 2005 #1024 Del Skrevet 22. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. oktober 2005 #1025 Del Skrevet 22. oktober 2005 Huff, stakkars dere da. Blir ikke mye hæla i taket i heimen i helga altså. Dere får ta det med ro og pleie hverandre så godt dere kan. Tror jammen jeg har blitt smitta jeg også, for jeg er ull i hodet og dett i desa i dag. god bedring!! ← Nei, det er sant.Blir absolutt ingenting over gulvlisthøyde, tror jeg. O er litt sprekere enn meg (men han ble dårlig to dager før meg), og han har drevet og kalt meg "min lille slimbolle" og andre deilige ting i dag. Herlig fyr. Håper ullhodet og den dette desa di er raskt forbigående, pusla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. oktober 2005 #1026 Del Skrevet 22. oktober 2005 ← Nå klemser jeg forsiktig på deg også, sånn at du ikke blir forkjølt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. oktober 2005 #1027 Del Skrevet 22. oktober 2005 "Lille slimbolle" Harf! Nå har O tøffa seg opp og reist på Technoportmessa for å se på dingser sammen med en fyr jeg ikke vet hvem er. Håper de får det gøygøy! Jeg ligger på sofaen og kikker i et bryllupsmagasin jeg har lånt av Corazon, og nå får jeg faktisk idèer! Ikke verst, jeg som var helt i stampe for bare kort tid siden!Men på den annen side-jeg er så korka i hodet for tida, at det kanskje bare er slim-ideèr,som ikke kommer til å virke så geniale når jeg er frisk og rask igjen. Pinny ligger og furter.Hun har overhode ingen respekt for sykdom, og lurer på hvorfor i fytterakkern vi ikke er ute og går tur når det er så fint vær. Sikkert mange hanhunder ute nå, som jeg kunne med, sier Pinny. Den gang ei. .Mor bestemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. oktober 2005 #1028 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ja, bare pass på så jeg ikke blir syk før festen i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. oktober 2005 #1029 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Sånn *tar en klut med sprit og desinfiserer MrsL etter at jeg har klemt på henne*. Skal ikke ha noe av at du blir syk,nei! Nå er jeg i superkjolemodus,og ligger og niblar i bladet til stakkars Corazon. Empireliv,sier hjernen min nå.Noe "stramt" med empireliv. Endret 22. oktober 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. oktober 2005 #1030 Del Skrevet 22. oktober 2005 Kjekt å bli desinfisert Kjole med empireliv? Det blir stilig. Noen spesiell du har sett deg ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. oktober 2005 #1031 Del Skrevet 22. oktober 2005 Har ikke funnet noe spesielt enda,har bare en generell idè inne i det lille hodet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. oktober 2005 #1032 Del Skrevet 22. oktober 2005 Det virker som man rett og slett må bli slim-bolle for å få noen ide'er både her og der. Jeg har nemlig fått litt kreativ dille jeg også, enda jeg har ull i hodet. Får håpe bryllups-ideene du får nå er like kule når de blir frisk igjen da!! Empireliv, hva er det igjen?? Jeg må innrømme at jeg ikke er helt inne i disse bryllupskjole-greiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. oktober 2005 #1033 Del Skrevet 22. oktober 2005 *venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. oktober 2005 #1034 Del Skrevet 22. oktober 2005 Satser på at jeg har blitt permanent kreativ,og at det ikke forsvinner med snørra! Dette er en kjole med empireliv.Ikke akkurat det jeg har tenkt meg,men man får en viss idè. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. oktober 2005 #1035 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ah, sånn som i "Pride and prejudice", var det jeg tenkte. Nice . Jeg har bestilt meg lage-perle-smykke-sett i dag jeg, også driver jeg og lager søte engler som jeg skal gi bort til jul. Har sikkert blitt permanent kreativ jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. oktober 2005 #1036 Del Skrevet 22. oktober 2005 Riktig! Tenker jeg vil ha et litt annet snitt (mer armer,tyngre stoff etc).Blir spennende å komme fram til noe! Perler og smykkelaging er knall! Jeg holder på med det jeg også,og går nesten amok hver gang jeg er på Perlehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. oktober 2005 #1037 Del Skrevet 22. oktober 2005 Kanskje du kan gi meg noen tips da, for jeg aner ikke hva jeg trenger og hvordan jeg går fram. Kikka litt rundt på et par perle-nettsteder, men visste ikke helt hva jeg trengte, så da begynner jeg med en sånn begynnerpakke, så får vi se åssen det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. oktober 2005 #1038 Del Skrevet 22. oktober 2005 *En Cata med svart samvittighet for å ha distribuert basselusker - unnskyld -virus lister seg inn* Altså: Det man ikke vil ha når man er forkjølet og daff er masse gode råd, -så her kommer handlelista.... - et lass papirlommetørklær - desespray (- eh...nesespray mener jeg) - nesehorn til skylling (ikke la O se deg, det er ikke delikat) - halslinser - konjakk (hjelper ikke det spøtt på forkjølelsen, men.... ) - sjokolade (som ovenfor, men hjelper på humøret) Kan ellers trøste med at det gåååååååår over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. oktober 2005 #1039 Del Skrevet 22. oktober 2005 *En Cata med svart samvittighet for å ha distribuert basselusker - unnskyld -virus lister seg inn* Altså: Det man ikke vil ha når man er forkjølet og daff er masse gode råd, -så her kommer handlelista.... - et lass papirlommetørklær - desespray (- eh...nesespray mener jeg) - nesehorn til skylling (ikke la O se deg, det er ikke delikat) - halslinser - konjakk (hjelper ikke det spøtt på forkjølelsen, men.... ) - sjokolade (som ovenfor, men hjelper på humøret) Kan ellers trøste med at det gåååååååår over. ← Det var en duper liste, Cata! Vi er fri for konjakk desverre,men tror du eksklusiv wiskey gjør samme nytten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. oktober 2005 #1040 Del Skrevet 22. oktober 2005 Kanskje du kan gi meg noen tips da, for jeg aner ikke hva jeg trenger og hvordan jeg går fram. Kikka litt rundt på et par perle-nettsteder, men visste ikke helt hva jeg trengte, så da begynner jeg med en sånn begynnerpakke, så får vi se åssen det går. ← Jeg er foreløbig på et sånt primitivt perlestadium at jeg bare trer perler,jeg. Lager laaange smykker som utvalgte skal få til jul.Trer på vokset lintråd,og skiller perlene med små knuter.Privmitivt,men GØY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg