Gjest Olava Skrevet 20. oktober 2005 #1001 Del Skrevet 20. oktober 2005 Gymtime, ja. Jeg trodde du hoppet av glede over forestående svært amputert treff. Du bestemmer: Blir det a) i kveld b) i morgen kveld c) neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 20. oktober 2005 #1002 Del Skrevet 20. oktober 2005 Heisann (der feis 'ann), der hadde du vært inne i db mi. Kanskje vi skal stupe i det og gjøre det i kveld!!!??? Jeg har bare ett blad tilgjengelig, det samme som du formodentlig har. Men hvem sier vi kun må snakke om TYLL??? Det finnes mange smale og sære samtaleemner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 20. oktober 2005 #1003 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hahahahahahahahahahaha Det så jo bare usedvanlig teit ut med SIZE=14. Tror det skal bli mitt nye nick! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. oktober 2005 #1004 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har mista helt teken på det der med å skrive med farger og forskjellige størrelser,jeg... Har svart deg i dagboka di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 20. oktober 2005 #1005 Del Skrevet 20. oktober 2005 *corazon innser at Tiden er Inne til å sende en pm til Lillelou* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 20. oktober 2005 #1006 Del Skrevet 20. oktober 2005 Innom med en aldri så liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. oktober 2005 #1007 Del Skrevet 20. oktober 2005 Treff høres gøy ut. Blir dessverre ikke med fordi jeg: a) er i feil by og b) ikke er i tyllbransjen og c) jeg er forsåvidt ikke invitert heller. *sitter i en helt annen by og prøver å klaske til det store stygge misunne-trollet i hodet* Ha en fortreffelig aften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 20. oktober 2005 #1008 Del Skrevet 20. oktober 2005 Takk for en strålende aften! Måtte det bli flere slike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. oktober 2005 #1009 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hadde dere det gøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 21. oktober 2005 #1010 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg svarer på vegne av dagbokinnehaver og meg selv: Ja, vi hadde det helt topp (i alle fall hadde jeg det!) Vi skulle mer enn gjerne hatt med både Cata og MrsL! -Ikke sant, Lillelou? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. oktober 2005 #1011 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Halloooo! Jepp- det var superkoselig i går kveld, og Cata og MrsL kan selvsagt få være med anytime! Vi er ikke skumle,bare snille! Jeg har sovet leeenge i dag, og det er fordi jeg i løpet av natta har prestert å bli skikkelig sår i halsen .Det er det verste jeg vet,nesten, og da vil jeg helst være så lite våken som overhode mulig.Satser på at det snart går over.O har smitta meg!!!! Ellers er det jo dunking og banking rundt omkring her som vanlig- de små byggemennene står jammen på!Og fra skolen høres hyl og rop. Har planer om å gå rundt og være skikkelig heslig og shabby i dag.Men det er LOV når man har vond hals.Pinny er fortsatt like k**.Minst! Nå skal jeg koke meg en kopp te! Endret 21. oktober 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. oktober 2005 #1012 Del Skrevet 21. oktober 2005 Innom med en aldri så liten ← Stor klem til deg også, favoritt-jellybean-Orkis! Er alt bra med deg og lille leieboer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. oktober 2005 #1013 Del Skrevet 21. oktober 2005 Treff høres gøy ut. Blir dessverre ikke med fordi jeg: a) er i feil by og b) ikke er i tyllbransjen og c) jeg er forsåvidt ikke invitert heller. *sitter i en helt annen by og prøver å klaske til det store stygge misunne-trollet i hodet* Ha en fortreffelig aften! ← Du har stående invitasjon. Når du enn er i Trondheim... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. oktober 2005 #1014 Del Skrevet 21. oktober 2005 Neimenn vennen da, du må da ikke gå hen å få vondt i halsen! Trodde du visste at man ikke skulle ligg med rumpa bar jeg Her sover englebarna og jeg stjeler litt tid foran dataen.Er fortsatt travle dager med masse som skal gjøres. Skulle sårt ha hatt litt lengre døgn jeg! Særlig noen flere nattetimer! Martine har holdt fest i natt så jeg kjenner det godt på øyelokkene ja! Sender over en stor godbedringsklem -Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 21. oktober 2005 #1015 Del Skrevet 21. oktober 2005 Huff, vond hals er ikke morosamt! Jeg strever med å få lagt inn bilder i albumet. Er ! Når jeg er inne på profilen og klikker på "album", får jeg bare grei beskjed om at jeg beklageligvis ikke har adgang. Det gjør meg liten, redd og sint! Håper barnet kan hjelpe meg når han kommer hjem, men det er jo ikke sikkert jeg har noe mer adgang da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. oktober 2005 #1016 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Hopp! Skulle ønske jeg huska hvordan jeg gjorde det da jeg la inn bilder,men dengang ei. Jeg er sånn passe teknisk dust-får jeg en ting til,blir "oppskriften"på hvordan man gjør det,automatisk slettet fra min hjerne. Nå har jeg gått en minitur med Pinny sånn at hun fikk tissa og gjort tingene sine og nå skal jeg bare slappe litt av...finne ut av den nye telefonen min, og det er jo et heldagsprosjekt når man heter lillelou. Har tenkt på det....skulle ønske jeg het Louise.Det er et søtt navn. Mitt vanlige får meg til å høres ut som om jeg jobber på Husfliden. Endret 21. oktober 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. oktober 2005 #1017 Del Skrevet 21. oktober 2005 Neimenn vennen da, du må da ikke gå hen å få vondt i halsen! Trodde du visste at man ikke skulle ligg med rumpa bar jeg Her sover englebarna og jeg stjeler litt tid foran dataen.Er fortsatt travle dager med masse som skal gjøres. Skulle sårt ha hatt litt lengre døgn jeg! Særlig noen flere nattetimer! Martine har holdt fest i natt så jeg kjenner det godt på øyelokkene ja! Sender over en stor godbedringsklem -Charmis ← Taaaaakk!Det hjalp med èn gang! Det er så godt å se deg i dagboka, Charmina- du er knall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 21. oktober 2005 #1018 Del Skrevet 21. oktober 2005 Lillelou!!! Fy deg!!! Ditt egentlige navn er vakkert og ikke husflidklingende i det hele tatt!!! Hadde faktisk tenkt å kalle sønnen enten det, eller et lignende med annen ending, men så ble han jo ikke jente, da. Da jenta kom, hadde mannen et navn på lager, som han ikke fikk ut av systemet, derfor ble det slik. Skulle gjerne bytta med deg! Mitt er så vanlig nu til dags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2005 #1019 Del Skrevet 21. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. oktober 2005 #1020 Del Skrevet 21. oktober 2005 Innom med helge ! Må kosa deg MASSE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg