Gjest lillelou Skrevet 14. oktober 2005 #941 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hallo,Hildis! Vi reiser om 2 timer!, så derfor er jeg oppe på denne sinnsyke tida av døgnet. Forulempe en drosjesjåfør?DET vil jeg gjerne høre mer om!! Tveka inte, beretta nuh! Velvel-på tide å få på seg noen klær og komme seg til flyplassen! Ha en kjempefin helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. oktober 2005 #942 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ha en GOD HELG du også, søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. oktober 2005 #943 Del Skrevet 14. oktober 2005 Kos deg skikkelig på tur da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 14. oktober 2005 #944 Del Skrevet 14. oktober 2005 Oh noooo!!! Rakk ikke å ønske deg god tur. Håper du får det fortreffelig og fenomenalt!! Får heller herved ønske deg velkommen hjem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 16. oktober 2005 #945 Del Skrevet 16. oktober 2005 Opp på side 1 med deg! *dytt dytt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2005 #946 Del Skrevet 16. oktober 2005 Begynner det ikkje å bli på tide å opne bryllupsdagboka snart, syns du... ? Hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. oktober 2005 #947 Del Skrevet 16. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. oktober 2005 #948 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hallooo,alle søte! Nå er vi vel tilbake etter en superkoselig helg i Vilnius. Jeg brukte hele helga på å skjønne at hvor vi egentlig VAR (litt treig, og det virka så uvirkelig)-og da det gikk opp for meg,var det en drøy time til bussen til flyplassen gikk... Men, uansett, det er en virkelig vakker by -vi var stort sett i gamlebyen-, en by der folk LEVER, og ikke bare en sånn halvkunstig museumsaktig turistgreie, romantisk til tusen med sine små gater og eldgamle hus.Massevis av søte kafèer med for oss latterlig lave priser, samt ravbutikker, linbutikker, og rav-og linbutikker.Og en keramikkbutikk. I tillegg hadde de de mest eksklusive deisgnerbutikker- Armani, Dior, Escada etc, og det forsterket noen av de groteske skillene mellom fattig og rik vi så.I tillegg er levestandarden ET GODT STYKKE under vår, så vi gjorde oss en god del tanker under turen. Jobben til O hadde innlosjert oss på det som vel måtte være byens beste hotell-et kjempelekkert SAS-hotell i gamlebyen med fantastisk service og deilige rom,og en frokostbuffet av en annen verden, så vi følte oss som prinser hele gjenget. Det ble arrangert diverse frivillige turer også, men O og jeg hadde mest lyst til å oppleve byen på egen hånd, så vi var ikke med på noen av dem,men møtte de andre til felles middager på kvelden. Fredag hadde hele firmaet (alla avdelingene over hele landet med partnere) felles middag på et hotell utenfor byen, og som "taffelmusikk" hadde vi et 20manns storband med solister som spilte standard-låter (Sinatra, Cole Porter, o.l), og det viste seg at det var det litauiske radioorkesteret. Heftig.Utrolig dyktige musikere,og en stor opplevelse. Så etter en lang flytur,mye tråkking og to timers "kvalitetstid" på Gardermoen,kom vi hjem i går kveld, til Pinny og til nystekte vafler. Superdeilig.Perfekt avslutning på en flott tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. oktober 2005 #949 Del Skrevet 17. oktober 2005 Klemser til Orkidèen, MrsL, Hildegard,veslo og Corazon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 17. oktober 2005 #950 Del Skrevet 17. oktober 2005 Artig og interessant å lese reisebeskrivelsen! Det var meninga mamma skulle spandert tur til Vilnius eller Riga eller noe sånt i høst, men det skjedde så mye annet (f.eks. at vi skal gifte oss og får noen penger til det), at vi har utsatt det inntil videre. Ser likevel ut til at Vilnius er et flott alternativ til dametur! PCen er drittreg i dag, det er noe tull med nettforbindelsen og laaaaang telefonkø til NextGenTel. Kan derfor ikke bruke HELE dagen til å sitte her og tromme surt og utålmodig med fingrene. Skal heller skrive bok (fagbok), tror jeg.... Gjør som Håkan Nesser, skriver for hånd. Det er liksom greit når en sånn proff bruker kulepenna. Er ganske frustrert over øvinga mi, det er noe høyst merkelig som skjer. Skal nå ringe en ekspert (venninna mi). Håper hun kan si hva det er, og at jeg blir verdensmester i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. oktober 2005 #951 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hallo på du, Corazon! Jeg satser på at ALT løser seg i løpet av dagen,jeg. Jeg sitter og sitter, og den dumme foten bråker.Dumme fot! Ellers fant jeg plutselig noe knekkebrød da jeg trodde jeg var fortapt, og med bare sjokkis rundt meg på alle sider, så nå sitter jeg og trøkker knekkebrød med pølse inn i ansiktet.Maaaaat! Fikk nettop mail fra O, som hadde blitt kontaktet av Fame-fotografene ang. brudefotografering.Mysefystisk.HVOR har de hans navn fra? Tror ikke vi kommer til å velge dem, forresten, siden vi skal gjøre det billig,men fikk et hett tips av en venninne om å henge et oppslag på Fotofagskolen, og evt. engasjere en student derfra. Må jo selvsagt se hva slags bilder vedkommende har tatt tidligere,da , men idèen er ihvertfall god i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 17. oktober 2005 #952 Del Skrevet 17. oktober 2005 Frekke fotografer!!! Håper han svarte dem litt spydig. Fotografskole høres topp ut!! Dumme bråkefot!! ALT har ikke løst seg, men NOE. Har hatt en lengre samtale med eksperten, vi skal ha "seminar" neste helg, og lære av hverandre. Pussig å snakke FAG med bestevenninna, som regel snakker vi bare LITT fag over en øl av og til, men nå blir det Seriøst. Har skrevet ett kapittel på bok, tror det blir: a)pedagogikkbok b)roman c)ingen bok i det hele tatt (mest trolig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. oktober 2005 #953 Del Skrevet 17. oktober 2005 Så herlig å lese reisebeskrivelsen Fikk lyst å reise dit nå jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. oktober 2005 #954 Del Skrevet 17. oktober 2005 Å, har du vært på tur i helga, det hørtes flott ut! Jeg drømmer om Tallin eller Krakow til våren/sommeren jeg, men jeg får se hvor haren hopper. Det var da voldsomt til oppsøkende markedsføring de fotografene hadde da, det er jo nesten litt frekt synes jeg. Å bruke studenter er smart, har hørt om flere som gjør det, tror det kan bli like bra, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. oktober 2005 #955 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei, pusla! Krakow og Tallinn tror jeg kan være fine reisemål,ja-Lillesøsteren min var i Krakow for noen få år siden, og hun syns det var nydelig der.Noen dager senere dro de videre til Praha,men hun likte Krakow best. Jeg ble ganske så paff da jeg hørte hvor oppsøkende de hadde vært, og prøvde å vri hjernen for å finne ut hvor jeg kunne ha lagt igjen mitt navn, men hans mobilnummer, for det var nemlig meg de spurte etter, men jeg husker virkelig ikke at jeg har gjort noe sånt. Merklich. Kan bli gøy å bruke student- forhåpentligvis få til noe anderledes og BRA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. oktober 2005 #956 Del Skrevet 17. oktober 2005 Begynner det ikkje å bli på tide å opne bryllupsdagboka snart, syns du... ? Hihi... ← Jeg skal gjøre mer enn dèt, veslo- jeg lager EI NYYYY! Nye, friske sider å fylle med fabuleringer og planlegginger og fnis og tull.Må bare finne på et bra navn på den først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. oktober 2005 #957 Del Skrevet 17. oktober 2005 Vilnius høres kjempekoselig ut. Men litt synd at du ikke fikk med deg at du vær der før du sto på farten og skulle dra igjen. Nesten så jeg begynner å angre på planene om Tallinn til våren. Får bare håpe jeg får lurt medreisende venninne til ikke å ta det aller billigste hotellet hun kan finne. Tror billig hotell der har noe dårligere standard enn billig hotell her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. oktober 2005 #958 Del Skrevet 17. oktober 2005 Du blir med og møter Tex, Dina, Chiquita og meg den 10. desember ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. oktober 2005 #959 Del Skrevet 17. oktober 2005 Vilnius høres kjempekoselig ut. Men litt synd at du ikke fikk med deg at du vær der før du sto på farten og skulle dra igjen. Ja,ikke sant? Èn dag til hadde vært saken, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. oktober 2005 #960 Del Skrevet 17. oktober 2005 Du blir med og møter Tex, Dina, Chiquita og meg den 10. desember ja? ← Oooooo! Fristende,men liiiiiitt skummelt. Kanskje jeg bare MÅ, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg