Gjest lillelou Skrevet 20. september 2005 #781 Del Skrevet 20. september 2005 Det kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. september 2005 #782 Del Skrevet 20. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. september 2005 #783 Del Skrevet 20. september 2005 Middagsmett ! Nå skal jeg snart i gang med det store oppdraget; "Hva skal jeg ha på meg i bestemors bursdag?". Har et artig gulgrønt skjørt i tyll fra noa noa,og lurer på om jeg skal kombinere det med noe svart, og så har jeg hårklemmer som er med "påfuglfjær", og det tar jo opp en farge som ligner på den i skjørtet. I tillegg har jeg et stort "dronning Maud-smykke" av svarte glassperler som jeg vurderer.Eeeller kanskje det blir noe helt annet. Hopper inn i kleshaugen,jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. september 2005 #784 Del Skrevet 20. september 2005 lillelouuuuuu...ikke forsvinne fullstendig i kleshaugen da, så vi må grave deg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. september 2005 #785 Del Skrevet 20. september 2005 HoooooLoooooo! Nå er jeg ute av kleshaugen igjen,og godt nøgd med valget. Venninnene til bestemor får si hva de vil-strutteskjørt blir det åkke som ! Nå har jeg sett masse elendig på tv,og stappa fjeset med noen nøtter som jeg fant på et tilfeldig sted. "Sunn tirsdag" er i ferd med å gå fullstendig til h....O tok med seg Pinny ut,og godt var det, for de siste minuttene har han brukt på å finne nye ord på kroppsdeler som har litt dårlige ord fra før. Gjett for eksempel hva "frukten" liksom skal være for noe...Godt han fikk komme seg ut og lufta den skitne fantasien sin litt . Mamma ringte for å forhøre seg om skjørtkjøpet mitt. Jeg sa det som sant var, at hun får enten være fornøyd,eller gå med topp og truse i selskapet.Hårda bud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. september 2005 #786 Del Skrevet 20. september 2005 Du er en nådeløs datter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. september 2005 #787 Del Skrevet 20. september 2005 Ja,jeg er streng . "lillelou er streng mot sin mor" -gammelt jungelord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. september 2005 #788 Del Skrevet 20. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. september 2005 #789 Del Skrevet 20. september 2005 Nå skal jeg se bittelitt på "Judging Amy"-må oppdatere meg, nå sitter O der ute i stua alene og roper inn til meg, og han er egentlig ikke noen JA-fan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 20. september 2005 #790 Del Skrevet 20. september 2005 Jalla! Nå er bryllupsdagboken min oppe igjen! har fått noen ekstravakter som betyr peng i kassen, som igjen betyr innkjøp av stæsj til bordkort og invitasjoner. Etterhvert. Husk at frukt er sunt, helst 5 til dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. september 2005 #791 Del Skrevet 21. september 2005 Jalla til deg også! 5 om dagen du liksom...nøff,nøff.... Godt å høre at bryllupsdagboka di er oppe igjen,da ! Det kunne man like . I dag reiser jeg! Merkelig-uansett hvor jeg skal,og hvor kort tid jeg skal være borte, reisefeber får jeg uansett.Og panikk for at det er noe jeg har glemt å pakke.Men det svære Røros-teppet ligger der i kofferten,og det er tross alt den viktigste tingen jeg skal ha med meg.Hva er det egentlig jeg styrer for,flyet går jo ikke før i kveld . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. september 2005 #792 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Passet mitt kom i dag! Så nå er jeg klar for å reise til det store utland-fyttigrisen,jeg gleder meg! ps: Ææææææsj...det ser ut som om jeg har verdens største nese på passbildet mitt. Endret 21. september 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 21. september 2005 #793 Del Skrevet 21. september 2005 God tur til det fjerne nord!! :rosasmil: Antrekket ditt blir flott, og mora di like så. Jeg er så beskjemmet, MrsL! Innerst inne LIKER jeg gammeldans, men skal liksom prøve å tøffe meg så godt jeg kan... Det morsomme var jo (for meg) at Lillelou garantert ville takke nei til Trønderbrura, hehe, ville jo bare gi henne noen frysninger. Jeg synes vel kanskje teksten er noe klam, men i rett stemning kan jo det meste bli til tårer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. september 2005 #794 Del Skrevet 21. september 2005 Bare for å klargjøre,siden jeg driver og reiser bare verre for tida; 1: I dag reiser jeg nordover til bestemorbursdagen. 2: 12 oktober reiser vi til Vilnius. Har lovet ymse venninner og lignende lækkert vilniunesisk handverk i julegaver . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. september 2005 #795 Del Skrevet 21. september 2005 Kos deg i bestemorbursdag... Gudd travel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. september 2005 #796 Del Skrevet 21. september 2005 Takk for god tur-ønsker! Nå er kofferten pakka og jeg er klar som et egg for å legge utover mot flyplassen,men må nok hale ut tida med å se litt tv først.Det er over to timer til flyet mitt går . Kommer antageligvis ikke innom mens jeg er borte-de har så elendig internettforbindelse der oppe, og så blir det sikkert nok å gjøre,og masse folk å treffe.Blir koselig, tenker jeg. Ha en fortsatt god uke, og en god helg alle snuppelupper-kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. september 2005 #797 Del Skrevet 21. september 2005 Bare for å klargjøre,siden jeg driver og reiser bare verre for tida; 1: I dag reiser jeg nordover til bestemorbursdagen. 2: 12 oktober reiser vi til Vilnius. Har lovet ymse venninner og lignende lækkert vilniunesisk handverk i julegaver . ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 21. september 2005 #798 Del Skrevet 21. september 2005 God tuuuuuuuuuur! Nå skal vi ut og lufte ryggflesket! Snakkes over helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 22. september 2005 #799 Del Skrevet 22. september 2005 *dyttings* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. september 2005 #800 Del Skrevet 22. september 2005 Håper du koser deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg