Cata Skrevet 19. september 2005 #761 Del Skrevet 19. september 2005 Det hadde hun, ja. (Hysj, ikke fortell henne det, da blir hun sikkert lei seg fordi hun ikke ble med Tante Cata. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. september 2005 #762 Del Skrevet 19. september 2005 Ånei...jeg er "The Bride From Hell".....jeg setter fast MrsL ← Å næææææi, jeg skal legge meg nå og har ikke tid til å være fast.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. september 2005 #763 Del Skrevet 20. september 2005 Det hadde hun, ja. (Hysj, ikke fortell henne det, da blir hun sikkert lei seg fordi hun ikke ble med Tante Cata. ) ← Jeg sa ingenting . Det hun ikke vet,har hun ikke vondt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. september 2005 #764 Del Skrevet 20. september 2005 I dag skal jeg på shopping! Veel, det er ikke så spennende som det kunne ha vært, for det er ikke meg det skal shoppes til,men min mor. Jeg skal nemlig kjøpe et skjørt til henne som hun kan ha på seg i den o store 90årsfesten.Litt koselig er det jo,og artig at hun har tillit til at jeg klarer å finne noe lekkert. Ikke lett å få kjøpt seg klær når man bor oppi gokk,og alternativene er OBS og Vero Moda. Ingenting som er heeelt i min mors stil. Og så skal jeg på jobbintervju på onsdag! DET blir gøy,det! Håper det går bra, for nå begynner jeg jammen å bli pøkk møkk lei av å bare gå her hjemme sammen med Pinny (forstå det den som kan...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. september 2005 #765 Del Skrevet 20. september 2005 Hmmm....litt bridezilla nå.....hvilken sang skal vi danse til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 20. september 2005 #766 Del Skrevet 20. september 2005 Jobbintervju!! Juhu!! (Merket du at det rimte?) (Heter det rimte eller rimet?) Lurer fælt på hva slags jobb du har søkt på! MÅ du kjøpe mammaskjørtet på OBS eller Vero Moda? Det finnes da andre! Jeg og mamma kjøpte massevis av klær til henne på Byhaven (hun betalte og jeg oppmuntret og sa det ikke var dumt å kjøpe "dyre" klær, slik er det hver gang. Hvis jeg ikke er med, havner hun på Kapp Ahl og kjøper nedsatte topper, og BARE det.) Jeg er et parantesmenneske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 20. september 2005 #767 Del Skrevet 20. september 2005 Angående hvilken sang dere skal danse til, skal jeg ikke komme med forslag. Det har jeg prøvd før i forumet, og følte meg litt dinosaur, da det ble HELT feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 20. september 2005 #768 Del Skrevet 20. september 2005 *himler* Her skal det kondis til for å følge med Jeg digger kommentaren om at orgelet i den ene kirken "høres ut som en dass" da jeg synes sammenlikningen var utrolig presis Godt at det ordnet seg med flybillett. Jeg ble helt kvalm av å se på alle de skiftende bildene så det spørs om jeg hadde kjøpt noe derfra men det er mye vakkert også. Bare innom for å si hei jeg blir nødt til å si opp emneabonnement på boka di, jeg var nemlig to dager borte fra maieln og hadde 117 mail i boksen da jeg kom tilbake ganske mange av dem herfra men jeg kommer innom av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. september 2005 #769 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Jobbintervju!! Juhu!! (Merket du at det rimte?) (Heter det rimte eller rimet?) Lurer fælt på hva slags jobb du har søkt på! MÅ du kjøpe mammaskjørtet på OBS eller Vero Moda? Det finnes da andre! Jeg og mamma kjøpte massevis av klær til henne på Byhaven (hun betalte og jeg oppmuntret og sa det ikke var dumt å kjøpe "dyre" klær, slik er det hver gang. Hvis jeg ikke er med, havner hun på Kapp Ahl og kjøper nedsatte topper, og BARE det.) Jeg er et parantesmenneske! ← Neida,mammaskjørtet skal overhode ikke kjøpes på OBS eller Vero Moda,men der hvor mammaen BOR, er det kun de to å velge mellom, så derfor delegerer hun oppdraget til meg,som bor i "storbyen" og har litt mer å velge i. Kanskje jeg ender opp på Byhaven? Jeg har søkt jobb i en organisasjon som heter MOT,har stor tro på dem,og det de står for -blir superspennende å se hva det blir til! Endret 20. september 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 20. september 2005 #770 Del Skrevet 20. september 2005 Da forstår jeg det med butikkene! -Og lykke tiiiil, som de sier i eventyrene.. Foreslår Trønderbrura, spilt på det gamle tretrekkspillet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 20. september 2005 #771 Del Skrevet 20. september 2005 Heisann! Snill du er som handler klær for mora de då Ka jobb er du skal til jobb-intervju fo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. september 2005 #772 Del Skrevet 20. september 2005 Da forstår jeg det med butikkene! -Og lykke tiiiil, som de sier i eventyrene.. Foreslår Trønderbrura, spilt på det gamle tretrekkspillet ditt ← NoooooooooooOOoo! Ikke "Trønderbrura"-jeg får angst bare av å høre den!For ikke å snakke om når de synger teksten også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 20. september 2005 #773 Del Skrevet 20. september 2005 -Og hurra for MOT, det høres flott ut, hååååååååååååååååper du får jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. september 2005 #774 Del Skrevet 20. september 2005 Heisann! Snill du er som handler klær for mora de då Ka jobb er du skal til jobb-intervju fo? ← Hehe,jeg er snill som en engel (og unngår at hun dukker opp på festen i "kjerring-skjørt"... ). Her er organisasjonen jeg har søkt jobb hos-som en slags "flerbruksmedarbeider".Tror det kunne blitt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 20. september 2005 #775 Del Skrevet 20. september 2005 Tenkte meg at du ville få frysninger av trønderbrurtekst...Har jo forstått at du ikke er så glad i trønderradioen, selv om du likevel er en ivrig tilhører. Men vi må ikke støte dem som gråter rørte tårer av trønderbrura! Skal jeg legge ut en tråd som heter: Hva synes dere om Trønderbrura? :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. september 2005 #776 Del Skrevet 20. september 2005 Vi hadde Trønderbrura..... Har dere ikke en egen spesiell sang dere da? Lykke til på jobbintervju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. september 2005 #777 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Nei, L'ers, ikke gråååt! Hadde dere Trønderbrura med eller uten tekst? Jeg har antageligvis bare hengt meg alt for mye opp i den teksten, for det er jo en fin melodi, det kan man ikke nekte. Vi har en sang som er "vår", og det er "Leaving on a jet-plane", men den passer egentlig ikke så skrekkelig godt-den ble "vår" siden vi drev og fly-pendla fram og tilbake til hverandre det første knappe året. Fant skjørt!På h&m, og det var faktisk riktig pent. Da hadde jeg trålet "damete"klesbutikker i etpar timer og fått stygge blikk fra middelaldrende butikkansatte som tydeligvis ikke helt skjønte hva jeg hadde i butikkene deres å gjøre. Endret 20. september 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 20. september 2005 #778 Del Skrevet 20. september 2005 Så flott med jobbinterjuv!!!! krysser alt for deg! Har nettopp stått opp, var oppe i hele natt. Jeg vil danse til "Love is in the air", men Min Trolovede vil ha noe mer tradisjonelt. Så får man se hvem som får viljen sin denne gangen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. september 2005 #779 Del Skrevet 20. september 2005 Det er DIN tur .Takk for lykkeønskninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. september 2005 #780 Del Skrevet 20. september 2005 Husker ikke helt om det var med eller uten tekst.... ganske så oppslukt i øynene til min ferske mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg