Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er gudd! :) Bra muligheter for dansings der også,håper jeg? Og så sert det jo fint ut,hvis folk vil ut og ta seg en luftetur .Hvis det ikke pissregner den dagen,da. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yehaaa! :hoppe:

O står på kjøkkenet og lager sitronfromasj. Han pisker som en gal, krem, eggedosis og eggehviter-alt for hånd.Og så har han anlagt en alvorlig, gourmet-kunstnerisk mine. Best å holde seg unna kjøkkenet.

I morra skal vi ha fårikål. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Er blitt invitert på fårikål hos mamsen imoro.. nam nam! :wow: Men den hørtes jo utrolig god ut den sitronfromasjen din og då! :eeeh: Håpe du har en fin lørdagskveld.. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grenaderen er et supert alternativ! Jeg har vært i to brylluper der, faktisk. Sponhuset blir vel noe trangt for Wienervals...Kan du ikke heller feire 60-årsdagen din der, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke::kyss: ¤Escada¤ og Corazon!

Sitronfromasjen ble en katastrofe....O står ved kjøleskapsdøra og er frustrert :frustrert: .

Ja, det er ikke til å komme fra at Sponhuset er smått. Men O tenner overhode ikke på idèen og Grenaderen, han gadd ikke bli med meg ned for å kikke en gang i dag. :twisted:

Hmmm....vått tu du... :klø:

Jeg er så lite kjent med selskapslokaler/restauranter rundt omkring i byen, og det bør være et sted som er passe stort for 20 stk, ca, altså stort nok til at man kan valse litt,og ikke så stort at man må bruke ropert. Tenketenke :klø: .

60-årsdagen min, C? Nehe,ikke noe Sponhus da, da skal jeg reise til Kariiiibien! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en onsdagsmiddag burde jeg da klare å få lurt han med på, så får vi se. :)

I dag er en av de dagene hvor jeg irriterer meg over sviger. O hadde fått det for seg at hun skulle komme hit på fårikål, uten å avklare det med meg, og da han spurte henne,kunne jeg liksom ikke like godt begynne å protestere. :sprettoy:

Hun er av den typen som er litt ynkelig, samtidig som hun mener hun har noe hun skulle ha sagt, fra bilen vår til hvor mye mat Pinny får og hvordan vi skal pusse det opp her hjemme. Argh...det er virkelig ikke bare bare å ha ens kjæres mor boende rett over veien. Det hun mangler, er en eldre herre vi kan spleise henne med, som kan ta henne med på konditorier og bilturer og lette trykket på oss litt... :tunge1::plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegaver! Gøygøygøy! :hoppe:

Nå har vi spist en deilig fårikålmiddag. Huhuhu, så godt det var :). Og jeg som har smålurt med tanken på å bli vegetarianer :sjenert: . Hadde sikkert blitt sånn juksevegetarianer som lagde masse unntaksregler sånn at jeg kunne spist en biff i ny og ne, samt fårikål, og pinnekjøtt i jula. :rodme::sprettoy:

Kikket på kjoler på nettet i dag, og da kom O over denne, som han syns var veldig fin. Jeg har også sansen for middelalderinspirerte kjoler,men ville hatt den litt anderledes, tror jeg. SÅ søtt å høre han si "en sånn kjole tror jeg du ville blitt superpen i" :hjerter_rundt::hjerter:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jess, hvorfor ikke? Men kanskje middelalder med et touch av noe annet? Kanskje jeg skulle hatt en kappe/kåpe over?-Den kunne jo vært i en annen farge, f.eks. Fabulere,fabulere. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå trodde du sikkert du hadde en ny snikleser, men det var bare lille uinnloggede meg.

Middelalder med touch av renessanse, kanskje... :ler2:

Hva med Louisenlyst gård? Der er det vakkert! Kvilhaugen gård kan også anbefales.

-Eller hva med ei hytte i marka?? Vi gikk forbi Damhaugen hytte (langt fra bilveg) for en uke siden, og tro det eller ei: Langs stien var det strødd roseblader, mange, mange meter!! Fantasien sa at det hadde vært bryllup der, men C-mannen tippet begravelse. Uansett måtte begge deler vært upraktisk.....Der kan man nok valse på tunet, om man er stødig, og det er plass til minst 20 inne i hytta.

Hvis du holder bryllupet der, skal jeg sirkle rundt hytta i europrisklær hele kvelden og kikke lengselsfullt inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler::ler::ler: Syns jeg ser meg selv danse rundt på tunet etter x antall glass champagne...som om jeg ikke er ustø nok fra før. ;) Og hvis jeg DA danser inn i noen med Europrisklær, så vet jeg med èn gang hvem det er! :sjarmor:

Middelalder med en touch av....øøøøøøh...NOE.En litt oppdatert utgave,kanskje-jeg har ikke lyst til å se ut som om jeg skal på kostymeball ;) .

Hvorfor i all verden sitter jeg egentlig og hører på NRK trøndelags sendinger dag etter dag? De irriterer meg jo grenseløst, så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg driver og piner meg selv på denne måten. Skrekkelig kjøttharry lokal-trøndermusikk framført av gubber på 56+ og til akkompagnement av trekkspill og "tjohi!" Lurer på hvem de ser på som sin målgruppe-antageligvis kaffesupende pensjonistgubber og damer med et nostalgisk forhold til trekkspill og rums og stums i buskene etter lokale fester, samt elgjakt. :sjarmor:

"Det e no triveli' me or'ntli trøndermusikk, 'sjø".... Nei fy smikk på meg, nå er jeg kjempeslem mot urtrønderne! Det er jo ikke deres feil at jeg har stått opp med irritable foten først ;) .

Se her på bildet av Mary av Danmark, "brystpartiet"på hennes kjole er helt nydelig,syns jeg. Noe sånt? Kanskje jeg har mast om det før. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...