Gjest lillelou Skrevet 13. september 2005 #661 Del Skrevet 13. september 2005 moholt ja! Hvor gammel er mannen din da? Min mann vokste opp på Risvollan. Å? er pizzaen fra Frati Jakobsli veldig god? Verdt å dra helt på andre siden av byen for? ← O er 38. Pizzaen fra Frati på Jakobsli er veldig god,syns jeg, absolutt noe av det beste man får fatt i her i byen.Namnam Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli skikkelig sulten-kan ikke den fyren komme tilbake da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 13. september 2005 #662 Del Skrevet 13. september 2005 Fått spist noe god pizza idag då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. september 2005 #663 Del Skrevet 13. september 2005 Oooooh, her var det mange nye sider kommet til i mitt fravær. Får kommentere det viktigste...kjipt med venninner som flytter, ja. Særlig når du ikke har så mange av dem der i byen. Enda kjipere med snufse-hoste-harke-fryse-svette syk dag. Godt du er bedre og i pizzamodus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. september 2005 #664 Del Skrevet 13. september 2005 hallo, ¤Escada¤ og Cata! Namnam pizza,det er sikkert og visst! De har kjempegod pizza på det stedet, så det var verd å vente på.Nå blir jeg sikkert enda friskere, kjempefort! Deilig å være i bedre form, gårsdagen var pyton, og de irriterende brølene fra valgsendinga gjorde det ikke akkurat bedre. Hvorfor vi hadde tv'en på,aner jeg ikke.Jeg sov,og O var stort sett klistra til datamaskinen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. september 2005 #665 Del Skrevet 13. september 2005 Lurer på når jeg kommer til å få brukt disse artige smileyene: :skjeggebass: :no_smoking: :kissfan: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 13. september 2005 #666 Del Skrevet 13. september 2005 Denne får du iallefall bruk for når du skal beskrive bryllupsnatta Min mann er også 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2005 #667 Del Skrevet 13. september 2005 Denne får du iallefall bruk for når du skal beskrive bryllupsnatta Hihi.. det spørs... kanskje ein berre får bruk for denne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. september 2005 #668 Del Skrevet 13. september 2005 Ååååå pizza fra Frati er jo bare da!!! JEG VIL også ha!!!!! Jeg vokste også opp på Risvollan......................... Sender over en kjempeklem og håper du nå bare blir bedre og bedre lille vennen min! Klems fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. september 2005 #669 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg følte nesten mere for en for på bryllupsnatten..........................................for jammen er det slitsomt å gifte seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 14. september 2005 #670 Del Skrevet 14. september 2005 Fint at du er frisk og sulten igjen! Todalen ruuuuler, der er det jaggu meg fint, har vært der et par ganger. Hva er det som er nærkirka (som dere sikkert ville fått gratis)? Charlottenlund? (Detektiv Corazon resonnerer seg fram pga jacobslipizza) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. september 2005 #671 Del Skrevet 14. september 2005 Her har det jammen vært action siden sist jeg var innom! Hallois! Har mye større tro på bryllupsmorgenen enn bryllupsnatten,jeg! Da tror jeg man føler mer for å bare kollapse I feeel good ! Feberfri og lykkelig og tilbake i verden igjen! Alle bli-frisk-hilsnene har hatt sin effekt! Corazon: Det er Strinda/Moholt (må skrive begge deler for ikke å fornærme noen) som er "vår" kirke.Sviger er med i menighetsrådet der også, så egentlig burde vi jo hatt den som selvsagt valg, men jeg er ikke så überbegeistret for den-og orgelet høres ut som en dass. Nå skal det visstnok være en dyktig organist som jobber der,men det spørs nå strengt tatt hvor mye det hjelper. Har også en "fiks idè" om steinkirke pynta med masse levende lys og barokkmusikk til inn-og utgang. Hadde jeg fått Domen,skulle jeg jaggu meg ha hatt Charles-Marie Vidors Toccata (fra en eller annen orgelsymfoni, her husker jeg ikke nummer...) til utgang.Noe av det mest tordnende og jublende og brusende man kan tenke seg . Fable fable. Nå er jeg laaangt utenfor det opprinnelige temaet,menmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2005 #672 Del Skrevet 14. september 2005 Bryllups-morgonen blir nok bra ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. september 2005 #673 Del Skrevet 14. september 2005 Ååååå pizza fra Frati er jo bare da!!! JEG VIL også ha!!!!! Jeg vokste også opp på Risvollan......................... Sender over en kjempeklem og håper du nå bare blir bedre og bedre lille vennen min! Klems fra Charmina ← Hvilken årsmodell er du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. september 2005 #674 Del Skrevet 14. september 2005 : :icon_mad: !!!!!!!!!!!! Jeg mister flybilletten min oppover til mormors 90årsdag pga at SAS har dobbeltbooka!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. september 2005 #675 Del Skrevet 14. september 2005 :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. september 2005 #676 Del Skrevet 14. september 2005 : :icon_mad: !!!!!!!!!!!! Jeg mister flybilletten min oppover til mormors 90årsdag pga at SAS har dobbeltbooka!!!!! ← Hvorfor i all verden må du miste din? Det er da SAS sin feil og de må gjøre det godt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. september 2005 #677 Del Skrevet 14. september 2005 Det er fullt på flyene i den aktuelle perioden (21-25 sept) .Er det høstferie nå,eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2005 #678 Del Skrevet 14. september 2005 Hos oss er det ikkje haustferie før veke 40... Men FY kor fælt at dei har dobbelt-booka då...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. september 2005 #679 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Det er kort vei mellom gråt og glede i dag, FOR: O ble så forbanna da han hørte om billettstyret mitt (jeg var jo ganske lei meg også,for den 90årsdagen betyr faktisk en god del å få vært med på) at han ringte til sas og ga dem inn. "Vent litt, vi ringer deg tilbake", sa de. 10 min senere hadde jeg ny billett,til samme pris som den gamle!!!!! :kissfan: Gjett hvem som er fornøyd nå? Jo meg Endret 14. september 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. september 2005 #680 Del Skrevet 14. september 2005 Æsj ,nå hørtes jeg ut som en sånn "buhuuu,slemme mannen tok billetten min"-skrikedukke i det forige innlegget,og at O måtte være mandig og sterk og ordne opp. Shitt....hvem bryr seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg