Gjest MrsL Skrevet 11. september 2005 #621 Del Skrevet 11. september 2005 Uff, så kjedelig Er ikke noe gøy når gode venner flytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. september 2005 #622 Del Skrevet 11. september 2005 Uff, så kjedelig Er ikke noe gøy når gode venner flytter ← Taaaakk,MrsL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 11. september 2005 #623 Del Skrevet 11. september 2005 Vær så god og enda en til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. september 2005 #624 Del Skrevet 11. september 2005 Huff, nå ble jeg alldeles deppa.Som om det ikke var nok at jeg går rundt og er smådeppa pga (manglende)arbeidssituasjon, så kommer dette også. Jeg er jo selvsagt glad for at hun har møtt kjæresten sin,og at de vil bo sammen, men akkurat nå ble det litt for mye for meg. Eneste jeg hadde å dra på besøk til og shoppe sammen med og henge på kafèer med *full av selvmedlidenhet nå*.De andre vennene mine bor pent strødd utover resten av landet. Nå mista jeg i hvertfall vaske-piffen. Hvem skal jeg slarve om dette brylluosgreiene med nå,og slepe med meg for å se på servietter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. september 2005 #625 Del Skrevet 11. september 2005 Vær så god og enda en til deg ← Åååååå,SNILLE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 11. september 2005 #626 Del Skrevet 11. september 2005 Du kan jo prate bryllupstyll med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. september 2005 #627 Del Skrevet 11. september 2005 Du kan jo prate bryllupstyll med meg? ← JAAAAAAA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. september 2005 #628 Del Skrevet 11. september 2005 Nå har jeg vært flink jente og gjort masse husarbeid og ikke tenkt mer på ting som er vanskelige og triste.Nå lister jeg opp.Jeg har: *støvsuget kjøkken,gang og stue *vasket kjøkken,gang og stue *tatt av gammelt sengetøy (tenkte O kunne få legge PÅ, for det hater jeg ) *vasket èn maskin klær og hengt opp, og satt på èn til Har igjen: *rydde og vaske soverommet *badet *tørke litt støv Men, søndag er jo egentlig HVILEDAG, så da tar jeg det litt mer med ro fra nå av-jeg har jo gjort en del,i det minste. Lurer litt på hva vi skal gjøre med middag. Er så vanskelig å planlegge når jeg ikke vet når O kommer hjem igjen. Æsj...egentlig har jeg lyst på kinamat i dag også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 11. september 2005 #629 Del Skrevet 11. september 2005 Nam nam kinamat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. september 2005 #630 Del Skrevet 11. september 2005 Ja,det er NAM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. september 2005 #631 Del Skrevet 11. september 2005 Vurderer å mote meg opp og dra utover til Sparkjøp og lete etter støveletter jeg strengt tatt ikke trenger,nemlig disse. Har tipset lillesøsteren min om dem også, for hun trenger nye støveletter, og så skal hun reise til New York og være i 3 mnd (skal farte litt rundt også), og da må hun jo ha noe ordentlig å ha på beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 11. september 2005 #632 Del Skrevet 11. september 2005 De har da så mye tøffe sko i NEw York? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. september 2005 #633 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Ja .Men lillesøstra mi er en elendig shopper (hvorfor er det hun,og ikke JEG som skal til NY? ), og stjeler aller helst klær av meg, så hvis jeg ikke hjelper henne å finne sko,så kommer hun til å dasse rundt i noen slitte gamle lefser hele tida... Endret 11. september 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 11. september 2005 #634 Del Skrevet 11. september 2005 Å så ekkeftiv å flimk du har vært meg husarbeid idag då! Er ikkje så kjekt når gode venner flytter nei... Mine venner er også srødd litt over heile landet... har bare et par igjen som faktisk bor her no.. Trøster deg litt.. og gir deg en god Håper det hjalp litt.. Håper du får en fin start på uka då.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 11. september 2005 #635 Del Skrevet 11. september 2005 Pussig at gode, morsomme lillelou ikke har flere venninner her i byen! *Sjokk* Jeg "bodde" i Bergen sist vinter, men mistet IKKE klassiskpiffen. Når flyttet du til Tr.heim? Studerte du sang i Bergen, før du angivelig ble deprimert av det? Du er en flink-flink lillelou som har gjort så mye husarbeid på en søndag, eller når som helst. Jeg har (igjen) sovet lenge, gått tur med mann og to av barna i marka, laget middag og sett Mary Poppins sammen med ditto familiemedlemmer. Nå er jeg alene (godt) oppe og koser meg med kg (hekta, nå) og med planlegging av 40-årsdagen min. Har invitert over 60 gjester, brum brum. Det blir et tøyseselskap med spleisepreg på en forhåpentligvis morsom måte. Har en stygg uvane med alltid å dikte sang til store anledninger, har nå diktet tre vers på sangen "Til meg selv på 40-årsdagen". Elsker rim! Den handler om alt jeg IKKE er, men later som om jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. september 2005 #636 Del Skrevet 12. september 2005 God "morgen" ! Jeg er skikkelig elendig i dag. Vondt i hodet og feber og verk i absolutt alle ledd,og fryser som en gal. Herlig! Har gått minitur med lurvedyret og regner med at det holder til O er hjemme igjen,hun fikk både gjort det ene og det andre, så da får hun bare bite tennene sammen og holde ut at det blir liiite leking i dag.Desto mer kos-deilig med en varm hund når man er litt dårlig Corazon :Ja, det er rart,ikke sant? Men jeg har aldri vært tøff når det gjelder å treffe og oppsøke nye venner, delvis pga en del mobbing i skoletida.Nå,som eldre går alt mye enklere,men de fleste på min alder HAR en del venner fra før,og gidder ikke alltid det "styret" det er å innlemme en ny.Dessuten har jeg en lettere kunstnerisk stil,med flagrende gevanter og rødt hår, og det faller ikke alltid i smak hos alle.Hadde to gode venninner her-den ene flytta til Finse i fjor og til Levanger i år (litt nærmere,da...),og den andre flytter altså til Oslo. Har bodd snart to år i Trondheim . Mens jeg bodde i Bergen studerte jeg klassisk sang (mestparten av tida privat hos lærere og hovedfagsstudenter ved Griegakademiet),og det var i denne perioden jeg ble deprimert.Da skal det nevnes at jeg hadde slitt noen år allerede,og strevde med å bygge opp et nettverk i byen. Inntil jeg ble syk var det heeelt klart at jeg skulle bli sanger.Operasanger,til og med,og jeg fikk oppbacking fra alle hold,men så gikk det galt. Merkelig nok følte jeg meg aldri som noen liten tufs når jeg sang og spilte, jeg følte med fantastisk og kommuniserende og den jeg VILLE være. 40-årsdagen din høres kjempemorsom ut,og opplegget for bryllupet bare helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. september 2005 #637 Del Skrevet 12. september 2005 Kryper tilbake til dyna nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 12. september 2005 #638 Del Skrevet 12. september 2005 Lille, lille, lillilou som er syk, stakkar! Så SYND at du sluttet med synginga, særlig når du følte deg så ok med det. Det er vel komplekst, så jeg skjønner at det måtte bli sånn når du ble dårlig og deppa. Jeg har nok samme stil som deg, og kan godt være vennen din, men jeg nok for gammel... Koselig at du likete bryllupsopplegget og burtsdagopplegget. Føler meg som en overklassedame som ikke gjør annet enn å planlegge selskaper for tida. Jeg jobber jo litt innimellom, da, men burde gjort mye, mye mer!!! (Les: øving) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. september 2005 #639 Del Skrevet 12. september 2005 ! Sovet litt, og nå våknet jeg av at Britt Synnøve Johansen sang Edit Piafs sanger på norsk. Piaf har fulgt meg siden jeg var bitteliten og gaula med på tullefransk,og fortsatt begynner jeg å gråte av tekstene hennes.De griper meg så sterkt. Velvel,tilbake til dyna med dette vraket her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2005 #640 Del Skrevet 12. september 2005 God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg