Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou
Skrevet (endret)

Yogi-te er godt! Jeg har forsøkt meg på opptil flere sorter,og sjokoladeteen deres funker faktisk til en viss grad mot Sjokkis-Suget som kommer snikende med ujevne mellomrom....kanskje jeg må sende O på oppdrag,han pleier å være ganske medgjørlig i forhold til småsyke kjærester :) .

For en fin mann jeg har! :hjerter_rundt: *klissefabler på svulstig brude-manèr...*

Satser på at der ER hun som har kjøpt bil.Dæsken døtte,hvis det blir til at O må kjøre henne rundt i Toyotaen, da kommer jeg til å hyle. Høyt.Og lenge. Og jeg har studert sang, og VET hvordan man får til å hyle høyt og lenge :sjarmor: .

Bissevovven er helt herlig,det er sant. Og gaaanske gal. Mest sjarmerende og tussete rufsetufsen i 7 fylker,det er jeg sikker på.Stolt "mor" :sjarmor: . Og ,som du sikkert kunne se på bildet, løper hun ørten ganger fortere enn meg, spesielt når det er pinner eller en ball eller to med i bildet.Traurig dag for henne i dag, bare korte turer,og alt for vått og gjørmete til å leke med pinne. :tristbla:

På miiin dialekt heter det "ei høns", og siden jeg nettop (for 2 min.siden) har blitt dialekt-purist, så tviholder jeg på den. Selektiv dialekt-purist.

EI HØNS! ;)

Endret av lillelou
Videoannonse
Annonse
Gjest lillelou
Skrevet

Bøyer ordet "høne" på purist-dialektvis:

ei høns-hønsa-hønse-hønsan :icon_lol:

Skrevet

Takk for påminnelsen for ei som har dialektdysleksi....sjø ;)

Skrevet

Himmel og hav... er dere trøndere?! :ler:

Er bare kvart trønder, men jeg håper på amnesti her innimellom :sjenert:

Gjest lillelou
Skrevet

Nei, vi er nordlendinger,-dvs MrsL er fra Nordland,jeg fra Troms . :sjarmor:

Gjest lillelou
Skrevet
Takk for påminnelsen for ei som har dialektdysleksi....sjø ;)

Hallais! :)

Nå trodde du sikkert at jeg hadde "arrogant klyse"-dagen min i dag,siden jeg allerede har oversett deg èn gang, men dengang ei. :klem:

Gjest lillelou
Skrevet

Argh *raser på frustrert og forsmådd litt-syk-vordende-brud-vis* (sånn som den teite kjæresten i dårlige amerikanske filmer.Hun heter ofte Sandy e.lign...):frustrert::sinna::twisted: :icon_mad: :sinnatagg::sur:

O jobber overtid, så det blir visst ikke noe "sende mannen avgårde for å kjøpe meg te" på meg i dag.My-my-my *sutresutre*, så jeg får visst dra legemet avgårde til maxi og skaffe det jeg vil ha sjøl. Da kan jeg jo kjøpe så mye sykesjokolade jeg vil ha sjøl også.Muhahaha....eller...nå kommer det en feit går sky seilende innover mot meg.Best å vente en stund til. :)

Går tilbake til boka. Den er full av blod og gørr. 1500tallet var et fælt sted. Og jeg håper inderlig herremoten fra den gang aaaldri bli in igjen, med sånne "baugspydgreier" i metall som de hadde mellom posebuksebeina. :sprettoy:

Skrevet

E høne-høna-flere høna-alle hønan

Hahaha, nå kan du bare rågjette på hvor JEG kommer fra. Øh, ved nærmere ettertanke har jeg visst sagt det...

Finnes ikke høns i det hele tatt, der.

God bedring :klem: *uten frykt for smitte*

Sønnen er rasende, for han har lagd middag, så jeg må gå og nyte den nå!

Skrevet

Tenkte siden kirker i nærheten er blitt diskutert, men det er jo lov å flytte på seg.

høne, høner, hønene :ler:

høne, høna, høns, hønsa

*kakle*

Gi meg et sprak i ræva så jeg får lettet den fra stolen foran PC'en. Jeg kommer meg jo aldri bort i sofaen for å se film på denne måten :ler:

Gjest lillelou
Skrevet

*kick!* Sånn! Avgårde med deg! :ler:

Nå forbyr jeg flere å bøye ordet "høns" her inne.Er like før denne dagboka bare dreier seg om tyll og fjærfe (og nei, hyperseriøs som jeg er,ser jeg ikke sammenhengen...). :sjarmor:

Avgårde til maxi med meg nå!Pinny også!

Skrevet

Legger ikke merke til om du overser meg jeg..... jeg babler videre alikavel :sjarmor:

*vil heller spise sykesjokolade med deg enn koldtbord på 90-årsdag*

Skrevet

Hupppssss

Husker plutselig at jeg har lovt å komme med et råhett brudekjoletips, men du har ikke etterlyst det..

Kommer likevel uoppfordret med det:

Har oppfattet at du ikke vil ha standardkjole, derfor foreslås et for deg uforpliktende tilbud som kan forkastes uten ettertanke.

Jeg har en nær slektning som studerer kostyme/motedesign i Roma, er i gang med 3. av 4 år.

Tanken var at hun skulle tegne min helt spesielle kjole, men vippps så hadde jeg kjøpt den hos A/S Pysjamas. (Skjebnen, sikkert)

Hun skal tegne brudepikekjolene, og deretter skal de syes av en svart, men flink sydame.

Hvis interessert, kan vedkommede designerdame tegne et/utallige forslag til deg, etter nærmere beskrivelse av tylldrømmen. Studenten er MEGET flink, og billig.

Håper du koser deg med sjokolade og te!

Gjest lillelou
Skrevet
Legger ikke merke til om du overser meg jeg..... jeg babler videre alikavel :sjarmor:

*vil heller spise sykesjokolade med deg enn koldtbord på 90-årsdag*

:ler::ler::ler: Du er nå jammen bra søt!

*er sikker på at det er mange artige gamlinger å se på i en 90årsdag,men det hadde vært kos å delt sykesjokolade også* :sjarmor:

Skrevet

Hei snuppeluppegodisvennen min :klem:

Huff så alt for lenge siden jeg fikk skrevet noen ord til deg nå, men du er veldig i tankene mine altså. Det er bare det at dagene flyr, og når nettene også er rimelig hektiske så er jeg bare såååå trøtt at jeg ikke orker så veldig mye. Og den jeg kan gi skylden for det begynner på MAR og slutter med TINE.........................men det gjettet du kanskje allerede??? :ler:

Nå er jeg blitt gress enke og har fått lagt det minste barnet og jobber med å få inn det største som er ute og sykler. Men nå har jeg lokket med hjemmelaget pizza og is til dessert så nå tenker jeg han parkerer snart ja :sjarmor:

Det er deilig at det er fredag - helg er bare et høydepunkt synes jeg!

Kos deg og nyt kvelden vennen min!

Kjempeklem fra Charmina :kyss:

Gjest lillelou
Skrevet

Charmina! :heiajente::hoppe: !

Alltid kjekt å se deg her inne,vet du :) .Skjønner fryktelig godt at dagene fyker avgårde for deg og at det ikke blir mye energi igjen til data etter at de to små -og kasnskje spesielt natterangleren Martine har fått sitt. :klem: Utrolig koselig at du tar deg tid til å stikke innom hos meg! :kyss::klem: Tenker Henrik satte pris på den deilige middagen,ja :) .

Nååå står deigen i kylen og chimichurrisausen er ferdiglaget. Vi skal nemlig ha EMPANADAS til sein middag i dag, og det skal bli godtgodt! :sikle: SKIKKELIG sein middag også...vi er ville og gale og alldeles skrekkelig usunne i kveld. :sjarmor:

Nå skal jeg gå og se en spanande politisk debatt sammen med min litt mer spennende kjæreste!

Skrevet

God morgen :)

Klokka er litt over syv, men her har vi jo vært oppe noen timer allerede. :roll:

Charminamannen er på guttetur og jeg styrer skuta her hjemme.

Martine har holdt fest i natt også og sto opp klokka kvart på seks. Om jeg føler meg tygget og spyttet ut igjen har den lille frøkna ingen som helst forståelse for.

Og når hun sitter oppe i stolen sin mens hun får grøt til frokost og sender slengkyss til sin mor - ja så er hun med en gang tilgitt da :hjerte:

Håper du sover og nyter lørdagsmorgenen.

Stor klem fra Charmina :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...