Gjest Olava Skrevet 7. september 2005 #561 Del Skrevet 7. september 2005 Klarer ikke å la være å legge igjen et forslag til skåning av durt: Du vet sånn derre benk som fysioterapeuter o.a. har, med et sånt hull for snyteskaftet? Hva med å kjøpe en sånn og legge durten i hullet? Med O, dyne og pute skulle du da være rustet for en god natts søvn. Og, heisann, ser du er LITT inne i velgekirkemodus igjen, antakelig fordi du mottar gode tips fra innskrivere. Du klarer vel å stoppe før panikk igjen? Husk, du har IKKE godt av det! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. september 2005 #562 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Moooooorgeen! eller, det har egentlig vært morgen lenge,men jeg har tilbragt den sammen med nitimen og boka mi,så nå først er det ORDENTLIG morgen! Havstein kirke,Cata....*rynkepånesen*, tror ikke dèt,du! Dessuten er det "feil side av byen" for O og hans familie-de ville blitt traumatisert. Takk for gode tips,Corazon-så langt behandler jeg den med grønnsåpebad (etter råd fra legen),men hvis den blir,hissigere,da! Nå har jeg begynt å drømme juledrømmer igjen.Det er jo ikke SÅ lenge til jul heller ,og mine drømmer handler aldri om koselige julaftener, men mer om forrykende stress før jul,før jeg plutselig oppdager at ;Heey,det er jo tredje juledag, og får gråteanfall fordi jeg har gått glipp av mestparten av jula.Bisarrt.Og ja, jeg ER veldig glad i jula,det er sant. pssst:jeg har en snikleser,hurra!Jeg oppdaget det nettop! *danse uhemmet rundt* Endret 8. september 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 8. september 2005 #563 Del Skrevet 8. september 2005 Hvordan oppdaget du snikleseren? (Det er ikke meg, altså, for jeg har jo skrivekløe og avslører meg hver gang jeg er i babbelboka) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. september 2005 #564 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) ! Jeg oppdaget det ved å kikke nederst på siden, der kan man se hvor mange og hvem (av innloggede) som er i dagboka.Akkurat da var det to gjester der,og den ene var meg. Sååå altsåå en anonym gjest! Artigartig! Nå føler jeg meg alldeles poppis her jeg sitter,og det hjelper godt på en sånn regnværsdag som dette. Pinny oppdaga en ball bak en sementbil da vi var og gikk tur,og hun ble selvfølgelig helt i 100 som vanlig. Desverre kunne jeg ikke la henne få den, for da hadde hun nok endt opp som sementhund....Stille og rolig,som selvfølgelig av og til kan være en fordel, men jeg foretrekker nå crazy-Pinny framfor sement-Pinny uansett. Skal straks til byen for å plukke opp svigers siste sjangse til å teste en ny bil, en Citroën c4. Endret 8. september 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 8. september 2005 #565 Del Skrevet 8. september 2005 ÅH, håper jeg får sniklesere også! Hva slags hund er Pinny, altså rase? Og nå orker jeg snart ikke å ønske lykke til med bilprøving flere ganger! Måtte det bli avgjort i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. september 2005 #566 Del Skrevet 8. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. september 2005 #567 Del Skrevet 8. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. september 2005 #568 Del Skrevet 8. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 8. september 2005 #569 Del Skrevet 8. september 2005 MrsL vinker hele tre ganger! Jeg nøyer meg med ett: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. september 2005 #570 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) MrsL! ! ! ! Corazon! ! Hold dere fast nå,kära flickor...... *trommevirvler* HUN HAR KJØPT BIL!!!HUN HAR KJØPT BIL! Oooog, det ble :En platinagrå Toyota Corolla med dielselmotor Det er virkelig lenge siden jeg har vært så gjennomgripende glad som akkurat nå. Jeg er bare helt svimete av glede.Dette har vært et laaangt prosjekt (1.5 år...) . Og nå feirer vi med takeaway fra Szsechuan-kinarestauranten i Olav Trygvasons gate! *rock,rock* Endret 8. september 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. september 2005 #571 Del Skrevet 8. september 2005 MrsL vinker hele tre ganger! Jeg nøyer meg med ett: ← Maskinen hengte seg opp gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. september 2005 #572 Del Skrevet 8. september 2005 MrsL! ! ! ! Corazon! ! Hold dere fast nå,kära flickor...... *trommevirvler* HUN HAR KJØPT BIL!!!HUN HAR KJØPT BIL! Oooog, det ble :En platinagrå Toyota Corolla med dielselmotor Det er virkelig lenge siden jeg har vært så gjennomgripende glad som akkurat nå. Jeg er bare helt svimete av glede.Dette har vært et laaangt prosjekt (1.5 år...) . Og nå feirer vi med takeaway fra Szsechuan-kinarestauranten i Olav Trygvasons gate! *rock,rock* ← Ah, endelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 9. september 2005 #573 Del Skrevet 9. september 2005 gudd fårr ju! Var på kurs i går, og fant ut at filigransarbeid er ganske vanskelig og pirkete. Men læreren virket grei, selv om lokalet dunstet sur snadde og besk kaffe. Noen storproduksjon blir det nok neppe ! Gamle Tante Sinna er fortsatt bitter og innesluttet, nå får hun diettfor. Kankje det hjelper på humøret etterhvert, men hun vil helst spise bebykattematen jah! Og ligge i sengen jah! Ikke noe ut-og-jage-i-natten-og-fange-en-mus-eller-to her i gården nei... Toppakningen er fortsatt røket, ingen spontan helbredelse i løpet av det siste døgnet dessverre. Ingen rik onkel har vandret heden heller. Og har fortsatt begge nyrer intakt, inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 9. september 2005 #574 Del Skrevet 9. september 2005 Har hatt en grusom uke, og denne dagen har vært særs ille, men så stikker jeg innom her på planeten jeg kjenner meg igjen på og får et lite løft *feirer bilkjøp, spretter champisen* God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 9. september 2005 #575 Del Skrevet 9. september 2005 Bare innom med en liten god-helg klem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. september 2005 #576 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) hei,alle sammen! Hildegard,jeg syns ABSOLUTT du burde sette igang storproduksjon!Jeg kunne nemlig godt tenkt meg lekre smykker i sølvfiligran til bruk ved ymse anledninger...ooo,så vakkert og kledelig! Leit å høre at topp-pakningen ikke har spontanhealet,og at heller ingen onkler har tatt kvelden, meeen,du vet,dagen er enda ung,og kanskje jeg til og med skal BE for den?På den annen side er det noe som sier meg at gud (hvis/hva nå enn/hvor han er) har litt større prosjekter på hendene enn topp-pakninger,tyvärr... Rhoswen-koselig med besøk,og at en tur innom boka kan få opp humøret.Ble kjempeglad,jeg nå! cons: helge til deg også! Æææsj!Jeg er i ferd med å bli forkjølt! Kjenner noe ekkelt herk som kribler nedi halsen,og jeg er sånn ekkelt forkjølelses-øm i kroppen.Jøkk. Bra det er helg da,og ikke noen viktige gjøremål på plakaten, selv om jeg hadde et biiittelite håp om å snike meg innom Eva Brud og tafse på noen kjoler i morgen. Syns jeg ser meg for meg- snørr til knærne,men med et salig smil mens jeg knuger silketyll... Prøver å mote meg opp for èn tur til med Pinny,men det frister ikke akkurat nå. Stakkars P,det er jo ikke hennes feil at hun må ut for å tisse. Endret 9. september 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. september 2005 #577 Del Skrevet 9. september 2005 Ææææsj...jeg blir tettere i nesen for hvert minutt som går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 9. september 2005 #578 Del Skrevet 9. september 2005 Anbefaler Yogi-te med kanel og chili. Løser opp som bare pokker. Jeg tar en vill gjetning og tror det er chilien men funker gjør det iallfall. God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 9. september 2005 #579 Del Skrevet 9. september 2005 Endelig!!! Bil!!! Men nå er jeg skikkelig nervøs og usikker, er det svigers eller du og O som har fått bil?? Eller kjøpt...? Bissevoven er HERLIG Syntes jeg så et lite glimt av vakretøffe Lillelou i bakgrunnen også... Jeg er ikke et hundemenneske, men DENNE likte jeg!!! Det smigrer og gleder at du har kasta bort 118 kr på det bladet, håper du er enig i at jeg neppe ville kle den rosa... Jeg er nå ca 115 kilo, øh, kankje ikke SÅ mye, men har jo europrisklær-og-sko og kommer til å legge igjen mange kilo i Estenstadmarka framover. Ser for meg at de ligger innover stien som 1/2kilospakker med smult med en rosa sløyfe rundt. Angrer og gremmer pga det med HØNS, har nå grublet vonde tanker, og er kommet ut på den andre siden som et gjennomgripende godt og varmt menneske, og vil ALDRI komme med slike morsomheter mer, ALDRI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 9. september 2005 #580 Del Skrevet 9. september 2005 Angrer og gremmer pga det med HØNS, har nå grublet vonde tanker, og er kommet ut på den andre siden som et gjennomgripende godt og varmt menneske, og vil ALDRI komme med slike morsomheter mer, ALDRI!!! Oki - hvis man ikke (av en merkelig grunn) har klart å få med seg alt som blir skrevet her i rivende tempo, så ser dette avsnittet nokså spesielt ut. Dette får jeg ut av det: Du tenker vonde tanker om høns du ikke skal komme med morsomheter om selv om de gjør deg til et bedre menneske. Scary... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg