Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Bestemor blir 90 år 22 september.Skal,skal ikke reise...?

*glad i bestemoren miiiiin* :)

Oooo...kan misbruke studentkortet (er ikke student lenger,men kortet er fortsatt gyldig) og få billett nordover til 1800 tur/retur :) .

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er heldig som fortsatt har en så gammel bestemor i live da! Klart du skal bruke studentkortet! Det er da ikke misbruk engang, når kortet fortsatt gjelder!!! (den statsansatte revisoren har talt!)

Ikke at jeg bør åpne sånne bruderelaterte linker, for det har en noe uheldig virkning på meg, men der må du da finne noen kule støvletter. Og brudestøvletter er kult da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Takk,pusla! :blomst: Så godt å høre en statsansatt revisor uttale seg om saken- da føler jeg meg trygg på å "misbruke" kortet" ! Har skikkelig lyst å dra oppover, det blir jo kanskje siste gang vi får sjangsen til en større feiring sammen med henne,og selv om hun begynner å rote litt-og det er LOV når man nærmer seg 100,syns jeg- så er hun bare helt skjønn, og har et fantastisk godt humør.Jeg blir helt soft bare jeg tenker på henne :) .

Er noen lekre støveletter inne på den sida-litt oldemoraktige,og garantert å holde den teite ankelen min på plass.Urkjipt om jeg skulle vrikke ankelen på vei opp eller ned fra alteret... :forvirret:

Men champis kan jeg jo drikke uansett,da!

Nå er svulsten mør,så nå må jeg gi meg!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra på burtsdag, lillelou!!!

OH, jeg likte de hvite med sløyfe..., men de er jo hvite og da får kosedressdama siste ord mht hvitt. Hver gang jeg har besøkt henne, bar hun en gyyyselig pysj i orange/aprikosefarge og addidias-slippers :kvalm:

De siste dagene har jeg puslet med tanken på å ikke kjøpe/leie brudgomklær der, en liten straff, liksom. Man må da se ut som folk når man selger BRUDEUTSTYR! Jeg hadde ikke villet gått sånn kledd i en ensom hytte på fjellet en gang (bare i europrisklær.. Har kjøpt!!! Fiiiine og billige!)

Å hjeeeeelp, tenk om pysjdama er innom kg for å snappe opp hva som er i tiden! Nå tør jeg kanskje ikke å hente kjolen min der i desember! Kan du bli med???

Og til deg, Pusla: Takk for at du liker brudestøveletter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Og hyperlykketil med budsjettsamtalen!!! :klem1: Du skal se det blir penger til overs til en drosje for svigermor til kirka. Hun kjøper vel ikke bil før bryllupet????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Nå sitter jeg her i sofaen og koser meg med min splitter nye bærbare pc :)

Haha,du heldige kvinne! Må være kjempedeilig.Jeg sklir ned fra denne hersens kontorstolen hvert 5.minutt... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
-Og hyperlykketil med budsjettsamtalen!!!  :klem1: Du skal se det blir penger til overs til en drosje for svigermor til kirka. Hun kjøper vel ikke bil før bryllupet????

Takk,takk :) . I morra skal vi avgårde for å teste den Citroën'en,og da skal det bestilles bil innen lørdag.Sier sambo. Kan det ha noe med at jeg har truet med å hyle hvis hun ikke bestemmer seg snart å gjøre? ;)

Satser på at bilen er på plass til september neste år,ja, ellers ...ellers blir jeg i hvitt,som før,men med skjorte med ekstra lange armer,frykter jeg... :blunke:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:overrasket: *sjokkert over at du ikke er 100% oppdatert på min gjøren og laden*

:ler::ler::ler:

Det er så greit,så. Det er meningen at vi skal gifte oss i september neste år.Bittelite bryllup. Har ikke booka kirke enda,så det er bittebittelitt uklart enda.Må inspisere et par stykker og ta inn stemningen.

Er ikke lett å være bridezilla .:sjarmor::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou
:vinke: Jepp,Trondheim. Foreløbig har vi Strinda/Moholt og Lade kirke på lista.Bakke kirke ser også søt ut,og Vår Frue er vakker, men akk så kald.. :sjokkert: <----reserve- frysesmiley :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lade Kirke er nydelig. Den har jeg vært inne i. Den er liten og koselig. Vi giftet oss i Lademoen Kirke. Den er stor, men inni er den nydelig. Ta en titt på den også. Dere sogner vel ikke til noen av de kirkene, og da må dere betale for leie av kirken om dere skal gifte dere utenfor sognet. I tillegg må dere betale for leie av prest, men dere kan gifte dere i en kirke dere ikke sogner til og bruke presten i den kirken dere sogner til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Rent-a-priest :) og domen... :sjarmor:

Dette er en helt herlig bok, minner meg om min egen bok, den jeg hadde før jeg ble seriøs og mer i nevrotisk KG ånd :roll: Fantastisk at du stakk innom boka mi og gjorde meg obs på at det finnes mennesker på denne planeten jeg lever på også :klem: det er som å høre "meg" tidligere :ler: og jegvar sikkert morsomere å ha med å gjøre da :roll:

Men men, storopprydning må man hainnimellom, i verste fall kan jeg jo komme tilbake igjen i mitt alter ego :sjarmor:

I mellomtiden snylter jeg her, leser og ler ;)

Hva er en durt...?

Endret av Rhoswen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

:lol: yollihollihooo, Rhoswen! *med jodlestemme*

Artig at du tycker om boka! :)

En durt er i mitt tilfelle en teit svulst jeg har bak på halebeinet, og som gjør det vanskelig å sitte i lengre tid. Den skal fjernes med tvang når bare st.Olavs hospital finner tid til meg ;) .

MrsL; Godt å høre at Lade er søt-der har jeg nemlig ikke vært enda,men så for meg at den kunne passe vårt bittelille selskap.Skal sjekke ut Lademoen også-promise!

Medbrakt prest,ja...kanskje vi skal ta faren til "idol-Margaret", som er sognepresten her... :sjarmor: ?

Rhoswen-ikke frist meg med Domen, før man vet ordet av det har jeg blitt overmannet av min indre bridezilla og vil ha det "sånn som Märtha og Ari". :sjarmor:

Men nå skal jeg se skummel serie på tvnorge!Og ta et glass vin attåt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Skal se på den,ihvertfall. Så får vi se hva vi bestemmer oss for til slutt :) .

Jeg har en sånn "ut av kroppen"-kveld.Det kjennes ikke ut som om jeg helt ER inne i meg selv, litt ullen og tvilsom. :sjarmor:

Leit å høre om problemene til Hildegar og hennes kjæreste-håper ting ordner seg for dem på ett eller annet vis, at den nyren blir solgt eller at en rik onkel uten arvinger kollapser...noe.

Skal mote meg opp til å gå ut i mørket med søppelposen. Hjelper ikke akkurat at jeg nettop har sett noe halvskummelt på tv.For ei tøysejente jeg er.Godt jeg har en tøff mann og en tøff hund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mobbe - og kaster meg inn i bryllupsdebatten*

Hva med Havstein kirke....masse plass - iallfall rundt den ;)

OK, innrømmer det - det er litt misunnelsesgiftemobbing, og jeg ER slem. :klaske: Og for alt jeg vet kan det være en riktig fin kirke, jeg synes bare den ser så ensom ut når jeg passerer med bussen ned Byåsveien.

*får anfall av dårlig samvittighet og ber på mine knææææer om tilgivelse for mobbinga. Slem Cata, fy skamme seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...