Gjest lillelou Skrevet 6. september 2005 #521 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) 1200 innlegg!!! Fæst! Fæst! Endret 6. september 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. september 2005 #522 Del Skrevet 6. september 2005 Nei, nå er det 1201;). (Søren og, der ødela jeg statistikken...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. september 2005 #523 Del Skrevet 6. september 2005 Ånei, totalt....da ødela jeg ikke likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. september 2005 #524 Del Skrevet 6. september 2005 :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. september 2005 #525 Del Skrevet 6. september 2005 :grine2: Det er nok litt vanskelig å ødelegge andres antall innlegg her, ja. Og godt er det . 1200 innlegg, nå tar du meg snart igjen (jeg har jo brukt siden 1970 på å skrive mine to tusen ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. september 2005 #526 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Hahahaha,Cata...der røk din onde plan om å messe med antall innlegg! :icon_razz: :blunke: ! Koselig at du stikker innom, ihvertfall. Håper du har det fint. Hællais bursdagsbarnet L'ers! pusla; Du har virkelig enormt lang fartstid her inne...nå tar jeg deg snart igjen på antall innlegg,ja, om jeg så skal sitte oppe hele natta og svare på allverdens uinteressante tråder og diskutere heftig under "seksualitet" eller forkludre "guttas rom"... Lang dags ferd mot dyne,og snart er jeg der.Nå har vi gått lang kveldstur med galehunden,og nå er jeg skikkelig trøtt og klar for dyna. Håper jeg klarer å knø sammen noen geniale nye slagord i natt! Endret 6. september 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 7. september 2005 #527 Del Skrevet 7. september 2005 Åhhhh! Støveletter!!! Yes yes yes! Var også nettopp innom Bello og så mange fine, men har ikke penger Jeg har helt støvelettdilla, faktisk har jeg nesten problemer med å gå i SKO om sommeren. Her kommer en syk hemmelighet: Har planlagt å ha støveletter til brudekjolen De skal selvsagt være i myyyykt hanskeskinn og helst koste minst 3000 (føles litt bedre, da). Skal jo giftes i sprengkulde i svart kjole, så jeg må vel ikke vise anklene da? Si at det er lov, for det syntes ikke brudesalongdama, hun mente jeg skulle ha HVITE sko. Kommer ikke på tale!!! (Halloooo, svart kjole, rød kappe og HVITE sko! Må vel i så fall komplettere med blå brudebukett, gule blomster i håret og rosa hansker) Her er enda en syk hemmelighet: Skal på EUROPRIS og kjøpe billige løpe-i-skogen-klær. Slå meg hardt i ansiktet, Lillelou!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 7. september 2005 #528 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg hjelper til med forbyggende løpe-i-skogen-dask! Rart av salongdamen å anbefale hvite sko til svart kjole. Kanskje det er et par hun verker etter å bli kvitt, og pusher dem på alle som er innom. Holder en knapp på støvletter! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. september 2005 #529 Del Skrevet 7. september 2005 halluu! Støveletter til brudekjolen må da bli knall! Svarte som kull eller røde som synden? Jeg sikler faktisk på noen oldemorstøveletter til kjolen selv, og kan rettferdiggjøre det med at jeg har så dårlige høyreankel at vanlige høyhælte rett og slett ikke GÅR,jeg har da ikke lyst til å vrikke ankelen den dagen og sitte på en stol med frosne erter på foten ! Hva slags brudesalongdame var det?Hun der bertelura på FrøkenFrue (som jeg har hørt MYE rart om), eller ei anna? Planlegger en tur til Eva Brud på Heimdal etter anbefaling fra MrsL og Chiquita-der skal de visstnok ha mye lekkert og litt tøft-jeg er ikke så glad i traddiskjoler, nemlig... Eller så kan det være at jeg bestiller en kjole herfra, de har mye lekkert,og så kan jeg få designet akkurat hva jeg vil, og det passer en særing som meg perfekt! Klær fra Europris?Tjaaa.Kanskje hvis det er løpe- i- skogen-klær. Nekter å slå noen i ansiktet i dag. KANSKJE med unntak av O og hans mor ,som har funnet ENDA en bil å prøve.De driver meg til vanvidd når som helst nå!Hun har drevet og lett etter ny bil siden i fjor høst, og senest mandag trodde jeg hunhadde bestemt seg for Toyota Corolla.Men NEI, nå er plutselig den kjedelig, og de skal avgårde og teste en citroën. Jeg blir gaaaal!!! Like før jeg mistenker dama for å egentlig ikke ville HA bil, sånn at hun kan henge på oss over alt. Argh!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. september 2005 #530 Del Skrevet 7. september 2005 Ooooo,støveletter....jeg har bestilt disse støvelettene fra Lille vinkel sko,og sikler også ganske kraftig på disse.Er det rart vi skal ha billigbryllup- resten av pengene går til å finansiere mine sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. september 2005 #531 Del Skrevet 7. september 2005 Toyota Corrolla er ikke kjedelig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. september 2005 #532 Del Skrevet 7. september 2005 Toyota Corrolla er ikke kjedelig!!!!! ← BRA! Kom hit og si det til henne,sånn at vi får bestilt en . Hun driver meg nemlig delvis til vanvidd med beslutningsvegringen sin... :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. september 2005 #533 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg hjelper til med forbyggende løpe-i-skogen-dask! Rart av salongdamen å anbefale hvite sko til svart kjole. Kanskje det er et par hun verker etter å bli kvitt, og pusher dem på alle som er innom. Holder en knapp på støvletter! :-D ← Bra at det er noen daskere her! Utrolig rart at hun dama anbefalte hvite sko-det høres ut som totalkræsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 7. september 2005 #534 Del Skrevet 7. september 2005 Takk for støvelettstøtten, Hildegard og Lillelou! -Og Europrisstøtten. Siter med en flau smak i munnen over null slag. Åhhh, kule st.bilder!! Blir helt ør i høvve! Det var da noe jævlig til bilprøving, da! MÅ du være med? Jada, Frøken Fruedama var det, ja. Vil gjerne høre mye sprøtt om henne, men passer det seg å henge ut folk her? Jeg hadde ALDRI kjøpt kjole der hvis det ikke hadde vært for det faktum at det er den eneste butikken i byen som fører MIN kjole! Vil heller ikke ha traddiskjole, men ære være dem som vil, altså! Jeg har et råhett tips til deg, men har ikke tid nå, Corazongubben venter i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 7. september 2005 #535 Del Skrevet 7. september 2005 Råbillig presenning på Europris! Grønn eller blå? Kick-lakris er best!!! -Og ja, svarte støveletter, ja. (Hvor i H.... får man i tilfelle kjøpt blodrødrosa sådanne?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. september 2005 #536 Del Skrevet 7. september 2005 Hils henne fra en Corollaeier og si at mer driftssikker bil tror jeg neppe du får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. september 2005 #537 Del Skrevet 7. september 2005 Ja.O har sagt det til henne ørten ganger, men det siiiger ikke inn,tydeligvis.Skulle tro det var noe som var viktig for henne. Hvis hun ikke enten bestiller en Toyota eller en Citroën i morra,tror jeg at jeg kommer til å synge ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. september 2005 #538 Del Skrevet 7. september 2005 Corazon:Tror grønn presenning kler meg best.... FrøkenFrue-dama er visst kjent som en kjolepusher av dimensjoner (blir visst kjempesur når folk er uenig i kjolene hun plukker ut til dem) og for at hun går i kosedresser av velour hele tida.Jeg har sett henne i en oransj og en brun... Prøver å ikke henge henne ut,men det må jo være lov å "plante rykter" om hvilke steder som er bra,og ikke,ikke sant? Mener det var i det vinduet jeg så kjolen din,det stemmer jo ganske så bra,og den var jo som sagt nydelig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. september 2005 #539 Del Skrevet 7. september 2005 Ja.O har sagt det til henne ørten ganger, men det siiiger ikke inn,tydeligvis.Skulle tro det var noe som var viktig for henne. Hvis hun ikke enten bestiller en Toyota eller en Citroën i morra,tror jeg at jeg kommer til å synge ut... ← Vi har både Corolla og Citroen vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. september 2005 #540 Del Skrevet 7. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg