Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

:vinke: Heeeey! Ble ikke så mye, to av denne og så to plastdingser, som var røde fat med et lite fat hengende ved siden. Sikkert geniale,og vi kommer garantert til å elske dem :sjarmor: .

Våre er i eikefinèr,og har to små skuffer øverst i tillegg.

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Man blir helt blasert av å bo rett ved IKEA, det er ikke så supermorsomt å kjøpe plastdingser og andre fantastiske ting lenger. Litt bittert . :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Det er mye lettere å skrive listen "salmer vi ikke skal ha" enn det motsatte.Foreløbig har vi èn på førstnevnte liste:

* "Kjærlighet fra gud". Av en eller annen grunn klarer verken jeg eller sambo den salmen. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Satt akkurat og så på den kommoden i ikea-katalogen....stilig! ;)

Når det gjelder salmer så skjønner jeg godt hva du mener... mange irriterende salmer..

Vi endte opp med "velt alle dine veier"(som jeg ikke var heeelt fornøyd med..litt dyster syns jeg) og "alltid freidig" som passet godt fordi alle kunne den og den er litt søt...

Ha en god kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke: hei, cons-så koselig med nye folk i dagboka! :)

Tror kommodene kommer til å bli stilige når vi bare får montert dem.Først slepte vi dem inn (tunge!!), og så klarte ikke O å dy seg, han bare MÅTTE åpne den ene pakken og kikke litt.Men han ga fort opp....og kommodemontering klokka 23.00 når man har hatt en skikkelig slitsom arbeidsdag, er aldri noen genial idè :sjenert: .

Men i dag er det på'n igjen.

Og så skal vi maaale også! En kortvegg,ihvertfall, det er målet for i dag.Greit med bittesmå mål,så kan vi heller bli kjempeimponert over oss selv hvis vi maler mer enn det. :sjarmor:

Skal ut og treffe en venninne om en times tid, og så skal vi treffe en venninne av henne igjen og spise lunsj,og så gå rundt og kikke litt.Hvem vet,kanskje vi til og med tar turen til eva brud og myser litt på hva de har?

*magekribling bare ved tanken*

Men nå skal jeg hive i meg litt frokost og ta med meg bikkjelurvedyret Pinny ut på tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Heisann! Står til? :smilbla:

Stilig kommode du har kjøpt deg då! :hoppe: (har katalog her... :sjenert: ) Einaste at d kan væra litt vrient å få montert dissa Ikea møblane då.. :ler:

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hei, ¤Escada¤, kjekt at du likte kommoden :) .Står bra til her,og hos deg også,håper jeg.

Sliiiiten!

Har vært på lang lang bytur,og så etterpå har vi malt en vegg!Tøffe oss! Det går ganske fort når vi først setter igang! Og nå har jeg saltet og pepret koteletter og laget små aluminiumsfoliepakker med paprika,rødløk,sopp og fenikkel,så snart skal det bli maaaat.Suuuulten,jeg nå!

Oooog;Jeg har vært på brudesalong!Jeg har vært på brudesalong! :hoppe:

Var innom Tessem for å smygkikke litt og kjenne på følelsen. Jeg så ingen kjoler,jeg! Og det var fordi de hang lesset oppå hverandre i hele butikken, og det var ganske slitsomt å "bla"seg gjennom rekkene med sateng og perler og ting og tang....ble litt demotivert,og følte at alt så alldeles sirkusprinsesse ut.

Bedre lykke neste gang! :sjarmor:

Nå skal vi grille litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Dette er tydeligvis Sulten-dagen. Jeg kunne spist alt som rører på seg!

*Pinny stikker og gjemmer seg*

MATMATMAT!NÅÅÅÅ!

Og jeg oppdager at det jeg faktisk har lyst på til middag,er en skikkelig grisepizza,inspirert av en samtale med Hildegard på msn.

Enda mer sulten nå!

Matmat!

Plommer! Jeg har lyst på plommer!Sånne viktoriaplommer,som er litt lilla og litt oransje og røde og er alldeles NAM! Tror absolutt jeg må tråkke meg en tur bortover til maxi etter hvert.

Matmat!

Og så sneik jeg meg inn i boka til cons og leste at hun bakte focaccia,og så fikk jeg lyst på dèt...

*sniker meg sulten ut av dagboken igjen....* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Mettere nå. :)

Har spist noen plommer og satt deig til focaccia.Namnam.Etterpå skal jeg tørke noen tomater i ovnen.

Været er så trist og tungt i dag at jeg kjenner det i hele kroppen.Er alldeles merkelig,støl og øm og "utafor".Tydeligvis har jeg fått et staveproblem også,for det popper opp skriveleifer hele tida. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huhuuu, jeg er den som frister med snakk om pizza... :sjarmor: Jeg har skrekkelig lyst på sjokolade nå, spesielt en lommevarm Hobby. Og en Mars Delight. Og Troika. Og fersk skolebolle. Og varm kakao med likør, krem og kardemomme. Jeg har fått brev med stoffprøver i, gleder meg til å komme hjem for å se om de passertil Kjolen.

Satt og siklet seriøst på mye i den katalogen i dag, men nå er vi blakke etter de nye benkeplatene kom. Vi måtte ta peng fra den hellige bryllupskontoen for å berge oss i land :sur: . Ikke imponerende økonomisk sans der nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Halluuu,Du Som Korrumperer Min Nye Og Sunne Livvstil (DSKMNOSL)! :vinke:

Nå fikk jeg også lyst på lommevarme sjokolader og andre tomme kalorier...damn!Vi har null sjokkis i huset....

Grattis med stoffprøver,håper du finner Det Rette! Med tid og stunder skal jeg også skrive etter stoffprøver fra hun mipa-dama. :)

Blakke tilstander rår her også.Ekstremt regningsfullmåned ble august, og vi måtte også krype til banken og ta ut penger fra den hellige Oppussingskontoen. Nederlag.

Men i dag er det fredagsfæst i heimen :tronderbart: i skikkelig bartånd,og vi skal spise pizza og drikke rødvin fra kartong! :perebrus::heiajente:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man blir helt blasert av å bo rett ved IKEA, det er ikke så supermorsomt å kjøpe plastdingser og andre fantastiske ting lenger. Litt bittert . :tristbla:

:hoho: Du får nå sagt det du vennen min.

Kjempefine komoder da! Greit med sånne som rommer litt ikke sant? Om du bor like ved Ikea så bor du ganske nerme mammaen min du snuppa!

Tenk her har solen skint i dag, deilig. Jeg blir så glad når det er fint ute jeg!

Om litt skal jeg hoppe under dyna (............kjenner jeg meg rett blir det mest å stille krype under den da men.....) og sove søtt for i morgen skal jeg til byen uten barn og shoppe litt :sjarmor:

sove og sove.........................det er vel ei som våkner om litt og krever servering da men. Får nyte det så lenge det varer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hello,girlies! :kyss:

Bare kjapt inne og sjekker tilstanden i bokji før leggetid. Vi er som to vridde kluter i dag, både jeg og O, og enda driver han og moterer kommoder og står på der inne på stua.For en tøff fyr :hjerter: -kjenner jeg må gå og nusse litt på han etterpå. :sjarmor:

Stappmett og overførnøyd. Focaccia og ovnstørkede tomater og fetaost til plukkemat i ettermiddag,og pizza til middag. Og så har vi hatt m til dessert.Eeevighet siden jeg spiste det sist,og det var *nam*.

Charmina: Jepp-godt fornøyd med kommodene-masse lagringsplass for bare en tusenlapp stykket.Helt villt. Nå skal jeg (forhåpentligvis) bli vitne til at O får styr på tskjortene sine, og jeg skal vinke adjøss til den fæle gamle strekkmetallkruvsystemet (langt og fint ord :sjarmor: ) jeg hadde klærne mine i før.Jeg bor på Moholt, forresten, ikke langt fra Voll gård-Kjemperolig strøk, vi er omgitt av ektapar på 50+ som sitter og lurer i gedigne villaer. ;)

MrsL: Helge :klem: til deg også! Var det i morgen du skal i bryllup?

*Mettmett*

Nå skal jeg bare skvise i meg en plomme..hehe...og så er det en kjapp tur ut med Pinny og en dusj, og så er det dyna som kaller :)

NATTAAA!

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Totalforvirret,jeg.... :sjenert: Innbilder meg at alle skal i bryllup HELE tida....pinlich...

Fortsatt mettmett :sjarmor:

Og litt skjelven,siden jeg møtte på et merkelig dyr da P og jeg gikk kveldstur. Den var litt mindre enn P,og lagde en rar lyd,og var ganske kompakt.

"Hilfe!" Tenkte jeg da, for min øyeblikkelige tanke var at det var en grevling,og om dem hadde jeg hørt at "de biter folk i leggen til de hører det knaser i bein", og "man bør ha knekkebrød i støvlene når det er fare for grevling,for de hopper bare beint på og biter til". Så der var vi, mange mange meter unna knekkebrødet,og i flip-floper og med en nysgjerrig Pinny.

*panikk!*

"Pinny,kom HER!"

*intens småløping mot huset*

Fortalte historien til O,og om min angst pga manglende knekkebrød. Tror han ligger og vrir seg på stuegulvet av latter fortsatt. Pføyt!Mannfolk!

*går indignert mot dusjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huhuuuu, en close encounter med grevling! Ikke verst! Litt av samme følelsen som jeg hadde da jeg gikk tur med Dor og Litimor ute på moloen, og vi traff en mink. De biter også til det knaser i bein, og jeg hadde verken med meg knekkebrød eller kull til å ha i skoene. Dor dro i båndet og ville bort for å hilse på den nye kompisen (Litimor var opptatt med å tygge på et krabbeskall), og den digre minken sto helt stille og bivånet det hele. Var redd han skulle bykse bort og spise Dor, så meg rakk å kveile ilderne opp før minken forsvant nedi ei steinrøys. Litt høyt adrenalin og to sprellende ildere som var fornærmet fordi de ikke fikk leke i steinrøysa, så fikk vi berget oss hjem.

På an Dooooooor! Han ville bite på alle tærne som kom til dit han boooor! Ja for det ville han Dor! Han Dor! *Dorsangen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

For en ukarakteristisk dagbok ift bride-to-be, det var da forfriskende. Jeg måtte jo nesten innom og se ;)

Hos meg foregår det kun bryllup av den imaginære sorten :ler: og det er sånn at når jeg våkner tørker jeg lettet pannen og kjenner et gys av glede fordi jeg er singel after all :ler:

Etter all denne matpraten må jeg nesten lage meg frokost.

God helg!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...