Gjest ¤Escada¤ Skrevet 28. august 2005 #421 Del Skrevet 28. august 2005 Heia... hatt en fin søndag eller?? Hadde jo 2 års bryllupsdag for ikke lenge siden.... men d føles likevel som om det var igår! Eg hadde en enkel kjole.... å så hadde eg noen sko som ligna bittelitt på de "surre rundt leggen" sko som var åpne i tuppen på den linken din.. Men d var liksom litt mer sko oppå foten og så hadde de ikkje så høye hæler... (klarer ikke å gå så bra på for høye hæler eg... ) Hvilken sko har du tenkt å ha på deg når du gifter deg?? :rosasmil: (er litt skogal... eh.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. august 2005 #422 Del Skrevet 28. august 2005 Har en forteffelig søndag, lillelou Snart mandag, men det er bare 5 dager igjen til det er helg Ja, jeg fant støvletter...... på Bianco. Skrev litt om dem i dagboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. august 2005 #423 Del Skrevet 28. august 2005 MrsL og ¤Escada¤ Denne helga har vært litt full av koselig ting og ergo lite tid foran dataen, men kommer sterkt tilbake i morgen!Yehaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. august 2005 #424 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Toback! Ikke noen mann i sikte som "ødelegger" for internettbruken min... ¤Escada¤: Har ikke tenkt så mye på sko enda-tenke rjeg må finne kjolen først,og den ser jeg for meg at skal være relativt enkel.Hadde vært praktisk med sånne støvelettaktige sko,da,siden ankelen min er ganske lite lysten på høye hæler etter en sånn 6-7-8 forstuinger oppigjennom årene (og enkelte av dem bare etter å ha deisa foten i fortauskanten...snublefot,ja ).Kunne jeg ha snørt den på plass. MrsL; Var en glimrende søndag,ja,og det håper jeg du også hadde!Først på kinarestaurant, der vi spiste oss stappmette (sånne buffèer er farlige...) og så koselig besøk på ettermiddagen.Deilig. Skal i dagboka di og oppdatere meg etterpå. GRÅ morgen!Og jeg er blitt halvforkjølt og har fått litt sår hals i løpet av natta.Deilig! Jeg som hadde planlagt superhusarbeidsdag i dag.Men vaske kjøleskapet kan jeg jo gjøre uansett. Skal kanskje avgårde og se på kjoler denne uka!Har tenkt meg en tur til Evas Brud,ihvertfall,og taaa litt på kjolene der og finne ut av de forskjellige hvitfargene. Det er ikke bare enkelt.Heldigvis har en venninne av oss bil og er ledig ,så hun kan være med meg oppover.Det blir gøy! Hun snakket også om Tessem brudesalong nede i byen,borte ved Leütenhaven (?? riktig skrevet??),og den har jeg sett,men verken hørt det ene eller andre om. Spennende.Er litt "redd"sånne brudesalonger etter å ha hørt om FrøkenFrue. Men nå;Frokost! Eh...lunsj!!! Endret 29. august 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. august 2005 #425 Del Skrevet 29. august 2005 Har du vært og sett på kjoler nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. august 2005 #426 Del Skrevet 29. august 2005 Ikke enda... Jeg er ikke i toppform i dag, så da er det egentlig like greit.Sure berter med vond hals er sikkert ikke det morsomste de får inn gjennom dørene. Hersens byggemennene har kuttet tvkabelen vår også, så da blir det ikke noe tv på en stund.Kanskje like greit, det fins jo mye arig man kan gjøre i stedet .Og Pinny er i det minste glad til,for da får hun eeenda mer oppmerksomhet. Blir gøøøøøøøøøøøøy å prøve kjoler! Og jeg MÅ nok prøve en skikkelig "marengs" også,bare for å ha gjort det. Bra dag,MrsL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 29. august 2005 #427 Del Skrevet 29. august 2005 Tudeluuuuu! her er jeg med øyenstikkerne mine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. august 2005 #428 Del Skrevet 29. august 2005 Den hersens svulstgreia har begynt å gi livstegn fra seg igjen! Men godt det er nå jeg sliter med den,og ikke til neste år....dèt hadde vært ustilig,det! Nei,nå må jeg skjerpe meg med dette bryllupsbabbelet! Jeg er jo i ferd med å bli rene skapbrudzillaen!Fy smikk på meg! I dag har vi hatt den o store toro-dagen. Gryterett og hvitløksbrød.Godt,men jeg får en litt flau smak i munnen av det,for egentlig tåler jeg ikke så godt sånne ferdigprodukter,og blir litt dårlig.Men akkurat nå har vi "suge på labben"-uke, så da får det heller være.Får ta det igjen og være grundig neste uke Nå har sambo laget te! For en go'klump! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. august 2005 #429 Del Skrevet 29. august 2005 Juhuuu! Der er på duuuuuuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. august 2005 #430 Del Skrevet 29. august 2005 Hei sweety Klart du må prøve en marengs også - det er jo kjempegøy! Selv valgte jeg en ganske klassisk kjole med nydelige broderier på brystdelen. Tror aldri jeg har følt meg så fin noen gang jeg som på bryllupsdagen. Må si jeg misunner deg litt altså - men gjett om jeg gleder meg på dine vegne da - YES!!!!! Det blir jo kjempeartig å følge med her inne nå - eller rettere sagt ennå artigere, for jeg koser meg sånn med å lese skribbleriene dine snuppa! HA en kjempefin natt! Klems fra Charminaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. august 2005 #431 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg erklærer meg selv herved for "blåst i nøtta", for selv om det skal være så enkelt,så enkelt å skrive med farger og forandre tekst,så FÅR JEG DET POKKER MEG IKKE TIL! Får få sambo til å se på saken i ettermiddag.... CHARMIIIS! !!!!! Jeg skal SÅ KLART prøve marengs også, men magefølelsen min sier at det blir en noooe enklere kjole. Marengs er ikke helt meg,for å si det mildt, og litt malplassert i et selskap med 16-17 gjester også,syns jeg . FORKJØØØØLT! Håper jeg ikke blir verre i morgen,hvis vi skal avgårde og kikke,for de vil sikkert ikke ha snørrjenter som snufser og hoster nedi kjolene,tror jeg.Det er sikkert en helt egen følelse å nyse ned i en kjole til 20.000, det er ikke dèt . Har blåst godt her i natt, så Pinny og jeg har vært ute og samlet sammen etpar hagestoler som vi glemte å sette inn i går,og da holdt Pinny på å dette nedi det digre hullet gravemaskinmannen har gravd på nabotomta.Skummelt!Det hullet er dypt,jeg lurer nesten på om de skal ha bare vanlig kjeller,eller om de skal ha bunkers også. Nå skal jeg gå og se om jeg finner noe "sunt og deilig" til lunsj . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. august 2005 #432 Del Skrevet 30. august 2005 Peppermyntete Passer godt på en sånn dag. Men ååååå,nå lysner det opp,og hva får jeg se? Jo, sooooooooooool!!!! Så deilig! Jeg hadde nesten avskrevet sola for i dag,jeg Burde gjort noe . men føler mye mer for å :lese: .Hurra,to nye smileyer jeg har fått testa ut. Nå skal jeg jammen se litt mer etter fete kjoler.Nana-nanna-nanna-nanna,nana-nanna-nanna-nana (smør-reklamesangen... ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. august 2005 #433 Del Skrevet 30. august 2005 Bra dag i dag ja. Jeg er ferdig med kiropraktortimene Få se kjoler da ............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. august 2005 #434 Del Skrevet 30. august 2005 Venninne kom innom og ødela opplegget ved å lete fram de grusomste ting.... MEN NÅÅÅÅÅÅÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. august 2005 #435 Del Skrevet 30. august 2005 Nå blir det kjoler??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. august 2005 #436 Del Skrevet 30. august 2005 Kommer mednoen tips til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. august 2005 #437 Del Skrevet 30. august 2005 Linea Rafaelli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. august 2005 #438 Del Skrevet 30. august 2005 Enda en Lilnnea Rafaelli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. august 2005 #439 Del Skrevet 30. august 2005 Her eer en hel pakke med utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. august 2005 #440 Del Skrevet 30. august 2005 Jaaadaaaaaa...det bliiiir Smått og søtt Her har jeg lagt ut litt forskjellig.Den Lilly-kjolen kræsjer litt,men den fikk være med siden den var så pen:). Er svak for båtutringninger,tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg