Gjest MrsL Skrevet 19. august 2005 #341 Del Skrevet 19. august 2005 Den var ikke pen nei...... Usj Hvilke organisasjoner dreier det seg om? Eller hva holder disse organisasjoenene på med? Åssen går det med malingen? *MrsL burde egentlig truffet lillelou "live"* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. august 2005 #342 Del Skrevet 19. august 2005 Hallo!! Nå sitter jeg i mine mest malete klær og venter på at Mannen i Huset skal få rasket sammen penslene og rope på meg. Vi ble litt amputert av en litt uventa sak , men nå er vi snart i gang! Artigartig! Jeg liker å male ting! Hadde jeg vært 5,hadde jeg sikkert rådigga den kjolen .Men ikke nu,nei.Sa hun som har det giftgult tyllskjørt som hun seriøst skal bruke i høst.Ballerina-lou! Det ene er en organisasjon som jobber rus-og voldsforebyggende blandt ungdom, og den andre er en ren kulturorganisasjon-musikk, teater etc. Jeg vet ikke helt hva jeg har MEST lyst til, det blir spennede og vel så det å se hva som skjer. *det hadde vært kjekt å treffe deg også, MrsL* Ohoi....Mr Fixit roper.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. august 2005 #343 Del Skrevet 19. august 2005 Da må vi kanskje prøve å fixe det en eller annen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. august 2005 #344 Del Skrevet 19. august 2005 Hvor gammel er du forresten? Om det er lov å spørre en dame om hennes alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. august 2005 #345 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg er 29. Av og til føler jeg meg som 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. august 2005 #346 Del Skrevet 19. august 2005 Snuppisen min Den kjolen var jammen rosa ja - og selv jeg som faktisk elsker rosa ble det der alt for mye! Stakkars Martine hun kommer sikkert til å hate rosa når hun blir stor siden mammaen hennes kler henne opp med det alltid HA en stråååålende fredag nuskesnusken min og klem Pinny masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. august 2005 #347 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg er 29. Av og til føler jeg meg som 14 ← Da passer vi bra sammen, for mannen lurer av og til på om jeg er 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. august 2005 #348 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg er bare superkort innom for å legge igjen en liten link.jeg har aldri vært superglad i dataspill, men disse her er bare verdens søteste, Utrolig nusselige animasjoner-Jeg er RÅ på biespillet http://www.ferryhalim.com/orisinal/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 20. august 2005 #349 Del Skrevet 20. august 2005 Litt seint ute... Men ville likavel innom og øønska god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. august 2005 #350 Del Skrevet 20. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. august 2005 #351 Del Skrevet 20. august 2005 Hei sweety Klokka er snart ett på natta og jeg er ennå ikke kommet meg i seng! Men nå er det rett før altså! Vil bare ønske deg en fin helg - det lille som er igjen av den! Stor nattaklem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. august 2005 #352 Del Skrevet 21. august 2005 Moooorning! Eller.Nå er jeg for alvor blitt vertikal.Sløvesøndager er deeeilige . Sov alldeles elendig,for jeg forspiste meg på empanadas http://matprat.no/Recipe.aspx?artid=10438 og fikk ikke sove.Ikke snakk om. Så stappa var jeg at det var ekkelt å røre på seg,og det har jeg ikke vært siden vi kappspiste pizza da jeg var sånn 12-13.... .Så jeg sovna ikke før klokka var sånn...tre,tenker jeg Halla,Charmis,du er oppe og rangler,du også? I dag er den o store maledagen,så jeg har iført meg min mest slaskete bukse med tilhørende topp-ser ut som en dass, men en bliiiid dass, som liker å klaske med maling.Da jeg var liten var det jeg ønsket meg aller mest i hele verden fingermalingsutstyr, sånne bokser full av klissete maling som man bare tar med handa og kliner utover....Artig!!Men fikk jeg det? Nei.Min mor ante nok en viss fare for at jeg kunne komme til å "eksperimentere" med den fingermalingen. Mann og hund bonder og ser Animal Planet-sikkert løver som fanger gnu atter en gang, det går igjen og igjen og igjen og igjen...men Pinny elsker det,og tror hun kan hoppe inn i tv'en og fange gnu,hun også.Tullehund.Hadde hun møtt på en gnu hadde hun nok ikke vært så tøff i trynet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. august 2005 #353 Del Skrevet 21. august 2005 Artig hund du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. august 2005 #354 Del Skrevet 21. august 2005 Ja,det er en artig hund. Selv om hun neppe er enig i at det er "hund" hun er selv.... Malingspause.Har malt det første strøket på ene langveggen,og det er vaaaaarmt i dag og jeg er sinnsykt klam og rar i nakken etter å ha malt noen kjempehøye planker oppunder taket. Har drukket en liter vann,og nå skal jeg vegetere litt i hengekøya . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. august 2005 #355 Del Skrevet 21. august 2005 Oioioi,så flinke vi har vært nå! Malt nesten et halvt hus!Og ikke er vi lei av maling engang-dette går jo unna! Sviger stilte med plukkfisk til middag i dag,og det var kjempegodt,så greit å slippe å styre med noe middagslaging når huset er totalt kaos, men til dessert,senere i kveld, blir det sambos sjokoladefondanter som ligger på lur i fryseren.De er avgudelig gode. Nå syns jeg sjøl at jeg har gjort en god dags arbeid, så da innvilger jeg sløving i sofaen den nermeste timen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. august 2005 #356 Del Skrevet 21. august 2005 Bare legge inn et dikt av Olav H. Hauge; Elvane møtest Elvane møtest, frå kvar sitt fjell. Grip kvarande i hendene, Blandar sin song og sitt blod Held fram einige, sterkare, Snåvar ikkje so lett i steinane: Turrskodd skal ingen vassa oss no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. august 2005 #357 Del Skrevet 22. august 2005 I dag er jeg slørv....det er en blanding av sløv og lørvete, og den finfin tin g å være. Ingen maling i dag,kjenner jeg.Det er kjempevarmt and I feel some rain coming on. Hengekøya!Yess! Lillelou er slem jente som IKKE lager mat til mannen kommer hjem i dag. Dakar mann. Min farmor hadde skammet seg over meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. august 2005 #358 Del Skrevet 22. august 2005 Aiiaaiai.... Jeg spyr ut av meg for tida, som om jeg ikke har mast om dette før... Jeg er latterlig giftesyk for tida.Ikke hjelper det noe særlig å lese bryllupsreferater og se bilder av brudepar her inne,heller... Her sitter jeg med en mann som er så god at han er til å spise opp, og som elsker meg,og vil gifte seg med meg. Men han har altså bestemt seg for at vi ikke kan gifte oss før 2007. Klarer jeg å legge en plan som er god nok,og gjennomførbar,og som jeg kan framføre for min kjære med overbevisende mine, er det nok en smal sak å få han til å ombestemme seg-han må bare vite at det er gjennomførbart først (dette er ma.o ikke mannen som kjøper på kredit...). Ca 20 gjester (fest for min gigantiske familie tenker jeg vi tar senere, som kurvfest....), i september/oktober. Har falt fullstendig for dette som selskapslokale: http://sponhuset.no/, men det MÅ ikke være der. Hvis noen klarer å hoste opp flere idèer/argumenter, blir jeg kjempekjempeglad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. august 2005 #359 Del Skrevet 22. august 2005 Vet du hvor dyrt det ville blitt å ha det på Sponhuset? Vi hadde vårt på Grenaderen og er superfornøyd med alt der. http://www.grenaderen.no/ Kan du ikke heller si at dere gifter dere også har dere med feks. foreldre, søsken og forlovere på middag, også tar dere en kurvfest utpå høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. august 2005 #360 Del Skrevet 22. august 2005 Grenaderen ser koooselig ut! Absolutt et sånt type sted jeg ser for meg.Tror jeg må late som om jeg er lunsjgjest en dag,og inspisere stedet in persona . Festopplegget jeg ser for meg er mye det du foreslo, MrsL, men måtte antageligvis hatt med noen få nære venner som ikke har anledning til å komme på kurvfest senere-og de nordnorgemenneskene i slekta mi er meeeeget skeptiske til opplegg som medfører at de må bo på hotell (og vi har ikke plass til 50 stk i huset vårt...ikke sviger heller...). Sponhuset kan tilby koldtbord fra 330 kr pr.pers STAPPMETT! Jeg ovnsstekte et digert kyllingbryst jeg kjøpte på Ultra forige uke,og så lagde jeg en gresk dressing og en pastasalat med ovnsstekt paprika,frest sqash og vårløk,samt friske tomater og fetaost.Det var GODT! Så nå ligger sambo på senga og stønner og fordøyer...skal straks gå og slutte meg til han . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg