Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Hei på deg snuppeluppevennen min :kyss:

Endelig har jeg litt tid på nettet igjen. Var så kos å komme hjem og se alle hilsnene fra deg! Da blir jeg varm i :hjerte: mitt vet du!

Jammen har du hatt det stritt vennen med operasjoner og tap av pus. Ble litt satt ut når jeg leste alt det der jeg!

Skulle vært der og gitt deg en skikkelig god klem vet du! :kose:

Jeg nyter gressenke livet i helgen - selv om ungene er her jo og holder meg i ånde.

HA en kjempefin lørdagskveld da vennen.

Stor klem fra Charmina pluss en suss til Pinny selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Hallooo! :hoppe: Så kjekt å se deg i dagboka mi igjen!! Hurra!

Ja,her har det gått for seg i ferien,gitt, men nå begynner vi å komme til oss selv igjen :) .Vi har den o store framdriftsdagen, baker brød, vasker hus utvendig ,og frustrerer Pinny, som ikke helst skjønner hvorfor vi ikke vil leke med tennisballen i stedet for å plukk rips og vaske vegger. Ufattelig for en liten energisk hund.

Ble akutt mett da jeg leste dette http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/08/14/440114.html .Kappspisingskonkurranser er IKKE tingen for meg. No way.

Er bare kjapt innom dagboka nå, for snart kommer det vel en svett fyr og maser om Framdrift igjen, tenker jeg. Er det ikke søndag som egentlig er hviledag? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Takk for hilsen ¤Escada¤! Jeg har bare ei dagbok for tida, den andre er fra "gamle dager", den ga jeg bare opp.....

Dagens Mat-tema er GRØT. Til middag hadde vi risgrøt, til dessert rødgrøt (bringebær,rips og jordbær) med lettpisket fløte.Og det er så utrolig godt, det, at jeg kunne spist det flere ganger i uka uten å bli lei :sjarmor: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja, rødgrøt er NAM! :sjarmor:

Grått skydekke over Bartebyen i dag, jeg spiser tjukk svensk yoghurt med honning og drikker peppermyntete.Funker som fjell:)

Naboen vår er litt slem. Han har ferie,og har bestemt seg for at det er allright å begynne å ose rundt med bråkete hageredskaper klokka ukristelig tidlig.Og han ser ut som et litt sint lykketroll, så jeg tør ikke gjøre noe med saken.For en fyr!

Ikke noe spennende post i dag heller.Bare reklame. Ai,så kjedelig når man venter på en pakke! Håper den kommer i morgen,det hadde vært deilig med litt spenning i hverdagen nå.Jeg er grunn som en sølepytt for tida. ;)

Pinny ligger og furter, for jeg tok fra henne den elskede Tennisballen Ball.Og det var bare fordi hun hadde klart å bite hull på den, og jeg ikke ville at hun skulle få magen full av gummi, for hun har en tendens til å ville SPISE baller hun "tar livet av". Slem mor som regulerer Pinnys diett....Men tenker det blir ny tennisball snart.Hun elsker dem, og de er akkurat så store at det ikke er noen fare å la henne leke med dem.De spretter så artig, syns P, og løper som en gal.Så heldig jeg er som har en fullstendig skrudd hund :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Stakkar syke ¤Escada¤ :klem: .Bli for frisk igjen!

Jeg er så uhyggelig giftesyk for tiden....jeg lovte jo meg selv at jeg skulle legge den biten til side for en stund, men nå går det plutselig ikke lenger.Ikke hjelper det at venninna mi skal gifte seg til sommeren heller.Blæh. Høstbryllup er det jeg har lyst på.Men fyttikattabaluba som det regner ute! Det er som om noen hadde satt på en kran...Jeg planlegger kinesisk takeaway i dag, vi forsøkte på det i går også, men da var det stengt :frustrert::sur: , så da endte vi med fiskekaker i stedet.Godt det også,meeen... :sjenert:

Virker som om høsten er i ferd med å innta Trondheim. Akkurat nå gjør det ingenting, jeg gleder meg nesten til ullgenserværet,jeg.Hengekøya har jeg brukt EN gang i år.Og det er ikke fordi jeg ikke orket mer,for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Av og til er det så tøft å ikke vite hva som kommer til å skje med meg, hva jeg skal gjøre,og når jeg kommer ut av denne ufrivillige hjemmeværendesituasjonen. I dag føler jeg meg som et null og niks.Har et vondt sug i magen,og hele kroppen kjennes som bomull.Har egentlig bare lyst til å gråte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, den operasjonen du tok nå, den hadde jeg for 2 år siden. Akkurat på samme sted - halebeinet. Det er grusomt vondt, og det er ubehagelig å flashe rompa til alle, men du dyre det er verdt det for å få bort smertene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Oooooo,masse folk i boka mi!!!! :hoppe:

Så koselig!

Hei, Cata og MrsL!

Cata-jeg kommer nok ut av situasjonen etter hvert,ja, men av og til er det som om jeg dumper nedi "hull". I dag falt jeg ned i et.Kommer opp, men det tar bittelitt tid :) . Ting er jo i ferd med å skje rent jobbmessig, bare ikke så fort som jeg skulle ønske.Man blir litt rar av å være hjemme med hunden i måneder av gangen. Hvordan går det med deg nå, forresten?Bedre,håper jeg?

:klem:

MrsL- Så du har vært gjennom samme j..elskapen som meg...det er noe forbanna dritt, noe av det vondeste jeg har vært borti.Gleder meg til å bli kvitt hele greia, venter på å bli innkalt til st.Olav.Da jeg var i Harstad åpnet de bare for at betennelsen skulle kunne gå over.Od dutten tei så god man blir til å flashe rumpa,ja! ;)

"Tvilling"...sa samboeren min da vi fikk vite helt sikkert hva det var..."betyr det at jeg får en kjæreste til...?". For en grisegutt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Svidde forresten av noe av skattepengene på nye brune høststøveletter;

http://www.rawshoe.co.uk/Shoe%20Images/El%...094%20BEIGE.jpg

Med den rumpa jeg har for tida,er det like lurt å utsette sykkelkjøpet til våren...

Ikke samme farge, mine er en rødgyllen ,nydelig flammende nyanse.Fantastisk gode å gå med. Og så lukter de vidunderlig,for de er gnidd inn med solsikkeolje og olivenolje.Lukter nesten som en fransk gryterett. :)

Shoppingens glæder. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De støvlettene var tøffe :)

Ja, jeg har vært gjennom det. Men jeg gikk i årevis med litt vondt baki der, før det brøt skikkelig ut og det gikk hull på det flere ganger om dagen. Klarte ikke sitte, ikke ligge, ikke noen ting. Jeg ble operert på Orkanger sykehus. Orket ikke ventelisten på St. Olav.

Hva er det forresten som er yrket ditt? Siden du vil ut i jobb tenker jeg på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppeluppa mi :klem:

Giftesyk :sjarmor: det høres da kjekt ut! Kunne godt ha giftet meg igjen jeg også - men med samme mannen da - og det er liksom ikke så vanlig.............iallefall om man ikke har skilt seg først!

Sukk.......hvorfor kunne man bare ikke gifte seg når man hadde lyst da? Hadde blitt masse artige fester av slikt :ler: MEN kanskje litt dyrt i lengden ;)

Her er det full nattevåk som vanlig! Fatter ikke at den lille frøkna mi ikke kan begynne å sove snart :overrasket: hun er jo helt kokkeliko om natten. Turner rundt i sengen og hviiiner av fryd. Også skjønner hun ikke hvorfor ikke vi synes det er like festlig!

Ha en knasende fin ettermiddag vennen min :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Helleu girls :heiajente: !

MrsL, du overgår meg.Jeg fikk øyeblikkelig kjempevondt bare av å tenke på hva du måtte gjennom, fyttigrisen for en pine! Tenker jeg ringer det sykehusgjenget og hører hvordan ting ligger an,akkurat nå går det greit, men vil jo helst ha dritten vekk så fort som mulig :) .

Jeg er sånn halvstudert røver, litt musikk og litt design, og nå vil jeg ut og jobbe med kommunikasjon.For en flott og vag ting å si, men siden planene ikke er heeelt på plass, så er det sikkert lurt å ikke si for mye om det enda ;) .

Charmis;Så det eeer gøy å gift seg,altså?? ;) Vi SKAL jo, det er bare datoen som spretter litt rundt foreløbig, og så har vi ikke helt finansieringen i boks, men det blir, det blir.I mitt hode neste år,i hans ikke før 2007, men den som venter får se.

I USA har de jo sånne "fornyelse av ekteskapsløftet"-greier, og det er jo neeeesten som å gifte seg på nytt.Eller? Litt svulstig, syns jeg egentlig :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Jepp, det blir spennede. Foreløbig har jeg to vidt forskjellige organisasjoner vi kommuniserer med (jeg har en superflink "hjelpedame" på handa), gleder meg til vi får ting litt mer konkret... :)

Nå tror jeg jeg skal ta meg en bitteliten pause og gå og kose sambo på magen-han ligger på sofaen og leser en oppussingsbok....surprise. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

I dag skal vi prøvemale en yttervegg! Og hvis gråfargen blir slik vi vil ha den, så oser vi vel til OBS i morgen og kjøper noen spann maling,så får vi male innimellom, når det er oppholdsvær :)

Oj...nå ringer mannen og sier at han avspaserer resten av dagen sånn at vi får begynt å male...maling er gøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...