Gjest lillelou Skrevet 1. juli 2005 #281 Del Skrevet 1. juli 2005 veslo: "diggy lo, diggy ley sola titter på meg, der jeg går i mine rosa treskoooo"....... SOMMEREN er her, jeg spiser knekkebrød med kanel og tar hårkur og planlegger dagens tilværelse på terrassen :-) . Blir korte meldinger i dagboka nå om dagen, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. juli 2005 #282 Del Skrevet 1. juli 2005 Livet er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 1. juli 2005 #283 Del Skrevet 1. juli 2005 fru svidd stikker innom og sier hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. juli 2005 #284 Del Skrevet 1. juli 2005 MrsL og ¤Escada¤ !Heeeeey *svett* Åååå, for et luksusliv og slaraffenliv! Det eneste fornuftige jeg har gjort i dag er på vaske èn maskin klær, samt å ta ut av og sette inn i oppvaskmaskinen.Og slippe inn mannen som fiksa internetten vår:Nå får vi superhurtig internett!Hurraaa! Men egentlig så driter jeg i det nå i varmen. Pinny og jeg har bodd på terrassen, kun avbrutt av korte turer inn for å kjøle oss ned (Pinny har busker i hagen hun kryper innunder, det er verre med meg). Fantastisk deilig dag, jeg føler formelig at solbatteriene mine lader seg opp.JA, jeg er solcelledrevet, så er det rart jeg har vært daff i det siste? Om etpar timer, tenker jeg, setter jeg igang middagen. Sambo er på sommeravslutning på jobb, og kommer vel ikke hjem før seint, tenker jeg, så da skal jeg spise kyllingfajitas, for det syns han er bare "okei" , mens jeg elsker det (særlig den hjemmelagde guacamolen), og kooose meg bare verre. Pinny får en pølsebit som fredagskos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. juli 2005 #285 Del Skrevet 1. juli 2005 Så du reportasjen fra Schøningdalgården i Adressa i dag? Virkelig trengs det oppussing der ja, Det der hadde jeg ikke orket. Også skal jo riksantikvaren ha noe å si om oppussingen også da.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. juli 2005 #286 Del Skrevet 1. juli 2005 Niks, MrsL, jeg har ikke sett den enda, for jeg har vært så travelt opptatt med å gjøre...ingenting :oops: . Stikker sikkert en tur over til sviger i kveld eller i morra, og da skal jeg sjekke den ut. Gyselig mye oppussing som må gjøres der,ja.Men hadde jeg hatt ørten millioner å øse ut, en tålmodig sjel (riksantikvaren) og en bukett kjekke handverkere som kunne gjort jobben for meg, skulle jeg absolutt vurdert. Litt spennende å se hvem som ender opp med den :-) Maaaat.....nåååå!!! Man blir jammen ganske sulten av å bare kose seg i sola . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. juli 2005 #287 Del Skrevet 2. juli 2005 Heisann vennen min ikke så mye tid jeg nå med huset fullt av sommergjester og full ordning av ting før vi reiser på ferie. Nå er det jo bare 2 dager igjen :o Er så kos å finne hilsner fra deg i dagboka mi-du får meg alltid i så godt humør Her nytes solen fortsatt - vidunderlig Og nattestid holder minstemann i huset fest hele tiden fortsatt så det står til liv ja Kos deg Kjempeklem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. juli 2005 #288 Del Skrevet 2. juli 2005 Åååå, for en superkoselig hilsen! Leit å høre at lille snuppelura ikke vil sove, men sånn er vel kanskje bare livet innimellom når man er småbarnsforeldre? Utrolig skjønn er den lille rampungen ihvertfall, og broren hennes også :-) Varm dag! Har vært en liten tur på biblioteket og lånt lydbøker til bilturen nordover- i tillegg til at jeg har kjøpt "Tordivelen flyr i skumringen" på salg i bokklubben. Lydbøker er nesten et must hos oss når vi skal ut på lange turer, og så er det gøy! Får tida til å fly avgårde. Ellers har vi kjøpt inn noe god mat, koteletter til grillings i kveld med hjemmelaget potetsalat til, og i morgen blir det colakokte spareribs (jada, de skal en tur på grillen også...) med coleslaw og grilla tomater. Det r nemlig Kjekkasens bursdag i morgen, og da er det god mat denne helga, som seg hør og bør. Neste uke skal vi sutte litt på labben for å spare inn til vi skal på ferie :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. juli 2005 #289 Del Skrevet 2. juli 2005 jeg er litt sur på omlegginga til KG.Nå skrev jeg nettopp et lengre innlegg, og så ble hele greia BORTE. :evil: :evil: :evil: I går fant jeg ut at det vokser peppermynte i hagen til sviger. Deeet betyr at vi kan lage våre egne mojitoer uten større vansker! Yehaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. juli 2005 #290 Del Skrevet 3. juli 2005 Lydbøker på biltur!! For en god idè....... Det tror jeg vi også må ha. Hvor lenge kan man låne disse på biblioteket da? Og "Tordivelen flyr i skumringen" er spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. juli 2005 #291 Del Skrevet 3. juli 2005 Jepp, lydbøker på tur er en genial idè om jeg skal si det selv, og det må jeg kanskje . Vi låner lydbøker på hovedbiblioteket.I andre etasje står lydbøkene- de fleste er på kassett, men de begynner å få en del på cd også. F.eks "Hunden fra Baskerville" og " Parfymen" som vi hadde med oss i fjor, og den superskumle "Sort messe" av John Dickson Carr. :hår: Vanlig lånetid, altså 4 uker :-) Nå er vi midt i bursdagen til Den Utkårede. Han fikk pakker på senga, og heldigvis falt gaven fra meg i smak-puh, ekstrem som den var. Men han er kul. Nydelig vær, og en liten vind som gjør at vi ikke smelter fullstenig bort. Det er bare så fantastisk å få den gode sommerfølelsen!Gid det måtte vare en måned!Minst! Og så kunne det regnet om natta. Holder på å lage middag nå, vi skal ha grilla spareribs, som først er kokt i cola,og så pensla med grillsaus og brunet på grillen, og coleslaw, en kål-og gultrotsalat med dressing av fløte,majones,hvitløk og edddik.Det er jummy!Og skikkelig grisemat!Gleder meg villt!Etterpå kommer sviger over og da blir det jordbærterte med mascarponekrem og hvitvin .Bursdager er greit,ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. juli 2005 #292 Del Skrevet 3. juli 2005 Oooops :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. juli 2005 #293 Del Skrevet 3. juli 2005 Høres utrolig snadder ut....... når kan jeg komme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. juli 2005 #294 Del Skrevet 3. juli 2005 Komm ånn! Men du må sikkert sloss med sviger om kaken- hun er tidenes kakemons.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. juli 2005 #295 Del Skrevet 3. juli 2005 Eh....... det ble jordbær i form med vanilje og fløtekremsaus på oss i dag, så jeg kan komme en annen dag på besøk (og da får jeg vel kaken for meg selv ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. juli 2005 #296 Del Skrevet 4. juli 2005 Innom klokka 06 om morgenen og ønsker min kjære lille søte gode Lillelou en riktig så god sommer. Kommer til å savne de søte morsomme hilsnene dine vennen min. Gi Pinny en kjempesuss midt på snuten fra meg! Stor klem til deg fra Charminaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. juli 2005 #297 Del Skrevet 4. juli 2005 Øff kørs, MrsL, du får kaka for deg selv :-) Jeg sitter med en flaske hvitvin med sugerør oppi, så det går heeelt greit . Så urkoselig å stå opp og finne tidligmorgenmelding fra sydhavsfareren Charmina. Nå er du vel på vei-ihvertfall til flyplassen, regner jeg med:håper ferien blir vidunderlig! Nå er det bare en uke til vi reiser på ferie! Skal kjøre til hjemstedet mitt, delvis for å treffe gamle kjente, særlig mine heftige kusiner, og for at Kjekkasen skal få se seg om på gamle tomter-han har ikke vært nordover siden han var i militæret. Regner med at vi kjører omtrent til Mo i Rana første dagen, og at vi "daffer" litt rundt i Nordland dagen etterpå-jeg syns det er så nydelig i Bodøområdet og oppover mot Hamarøy, og selvsagt en rekke andre små steder :-) .Gleder meg til å være på tur, det er nesten artigere enn å komme fram, og så har bilen vår så deeeilige seter at det er nesten som å sitte i en sofa.Med noen lydbøker og litt kjeks og knask fra kjølebaggen blir nok turen knall . VARMT i dag også, men ikke drepers. Pinny vil herje og kommer og overfaller meg når jeg minst venter det.Hva skal egentlig til for å slå denne hyperaktive hårballen ut?"Mora" hennes er ihvertfall omtrendt hinsides av varme allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. juli 2005 #298 Del Skrevet 4. juli 2005 Regner med at vi kjører omtrent til Mo i Rana første dagen, og at vi "daffer" litt rundt i Nordland dagen etterpå Kan du hilse hjem for meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. juli 2005 #299 Del Skrevet 4. juli 2005 Klabbert! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 5. juli 2005 #300 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg lovte jo de skulle kommer,og jeg holder alltid det jeg lover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg