Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Ojavisst, selvsagt er servitørene håndplukkede...åfyogfy...jeg mener selvsagt speielt utvalgte...eller blir det egentlig noe bedre uansett hvordan jeg sier det?-Jaffal; De blir utmerkede.Punktum.Der. Og jeg tenker vi kan si sånn ca 20.juni 2007? Klokka 19.00? Da burde handverkerne være ferdige, og i tilfelle de ikke er der, så er de selvsagt KJEKKE :wink:

Regnpause akkurat nå. Leker med tanken på å ta med Pinny til butikken for å kjøpe noe middagsmat, men det er et skikkelig sjangsespill, for plutselig begynner det å øse igjen, og da kommer papraplyene fram, og Pinny er GAL på paraplyer. Livredd, og bjeffer som en tulling. Ingenting jeg har prøvd har fått henne til å slutte, så jeg frykter det er barndomstraumer. Kanskje noen har slått henne? Hun skjelver ihvertfall over hele kroppen bare ved synet av en.Daaaakar bofsen :-( .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjokolade også må jeg vente helt til 20. juni 2007 med å komme :o :cry:

Og det var da ikke noe grisemelding :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg shøøøøøøper nye! Massemasse!!!

*trom,trom,trom* hvor bliver det av min lille bart i dag? Han skulle jo komme hjem fra jobben nå,sa han :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei kjære Lillelou :klem:

takk for så pene ord du legger i dagboka mi støtt og stadig. Jeg har dårlig samvittighet (som vanlig) for deg og resten her inne,men det er så mye som blåser rundt meg og så mye jeg skal rekke og så mye jeg burde gjort så det faller liksom litt utenfor. Spesielt nå som jeg er borte og ikke har dataen min.

Men jeg håper du har det fint allikevel :)

Nå skal jeg løpe videre men jeg håper du koser deg :)

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Sjoooookolaaaaaade???

*tusler stille ut og tar meg en gulrot (sånn er det å være på slanker'n) *

Kan jeg komme igjen i 2007? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som fikk sykt lyst på sjokolade nå da??? Og du vet vel at jeg snart skal sprade rundt i bikini på paradisiske strender en hel mnd!!!! Da må du da ikke legge ut linker til slike fristelser :grine:

Her har vi fått huset fullt av gjester........iallefall 4. Og de skal få æren av å innvie det nye badet vårt!

Vi har kost oss i kveld med pizza og prating! Kjempekjekt!

Håper du har kost deg også vennen min!

Stor klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

*hvisker med tysk aksent* I am ze temptress...I haff chocolate...Cata and Charmina, come wizz me"....

wøhøhøhøøøøøø..... (hekselatter).

ALLE er hjertelig velkommen i 2007. Da skal det bli party, da!

Trøtt. Er stuptrøtt, men får ikke sove. Har spist enorme mengder deilige Jamie Oliver-kjøttboller med tomatsaus og stekte poteter, og er egentlig segneferdig, men øynene er vidåpne og her sitter jeg.

Charmina, så koselig å høre at du hygger deg med besøk. Det er så trivelig med koselige gjester.Og så får de heldiggrisene innvie det nye badet.Lucky guys!

Oooo...trøtt!

Inne i senga ligger min prins og sover så søtt, og i gangen ligger bikkjedyret og snorker. Nattstemning heimen.Koselige små lyder.Nå bjeffet Pinny, sånn valpeaktig bjeffing som hun alltid gjør i søvne. Tro hva hun drømmer, montro? Har det kaaaanskje noe med ball eller pinner å gjøre?

Nå skal jeg gjøre et nytt forsøk på å få sove, det hjelper kanskje å komme inn til noen som sover allerede? Natta! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg venter i spenning på dette sol som er ventet i dag. Foreløbig ser alt ut som vanlig, et jevnt grått skydekke over det hele, så hvis sol planlegger å angripe oss ovenfra, så får det litt av en jobb....

I dag venter mengder av husarbeid på yours truly, så det er bare å brette opp ermene og sette igang. Vi har hatt en "gjennomrydding" og kasta masse skrot, og som resultat av det er stuegulvet fullt av skitt og ser fullstendig grønnjævlig ut. En enorm oppvask venter også på å finne veien inn i oppvaskmaskinen. Hvor er tjenere hen når man trenger dem? En flaskeånd hadde vært greit å ha nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

SOOOOOOOL Og det var ikke skummelt, men bare deilig,jo!

Pinnedyr og jeg har kost oss ute, og jeg har gjort masse husarbeid, og nå har jeg en stor kjele rabarbrasuppe som står og kjøler seg til vi skal spise dessert.Med mascarponekrem, namnam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :briller::briller::briller::briller::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rabarbrasuppe :sikle: det er bare det aller beste jeg vet det vennen!

Der klarte du jammen å få tennene mine til å løpe i vann igjen (lurer på hvordan det egentlig ser ut med tenner som løper :klø: )

Også kom det sol ja :sjarmor: vidunderlig sol :briller:

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Fortsatt soooool! Og i dag; enda varmere!

Frokost på terrassen sammen med Pinny, som slett ikke liker frokost på terrassen, for det er bare bortkasta tid når man heller kan leke med ball, mener hun :roll:

Charmina, jeg slenger noe rabarbrasuppe nedover til deg...ta imot! Krem også?

I dag skal jeg på enda mer karriererådgivning, og så skal jeg en tur til byen og sjekke ut kjolesalget til Namastè. Merkelig hvordan jeg alltid føler at jeg må ha noe fiint å ha på meg når jeg skal nordover.Kanskje en form for beskyttelse mot mine kritiske slektninger?

Været i Tromsø blir visst verre når vi skal kjøre oppover...skitt....10 grader sier de.Kanskje vi skal snu og kjøre sørover i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Og det er verdig og rett, ettersom vi setter snuten ditover om ei uke. :sjarmor::kul:

Jeg har kjøpt meg roooosa tresko i dag. På salg :sjarmor: .

Legger meg ut på terrassen med ei stor flaske nylaga iste og ser verden gå forbi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...