Charmina Skrevet 30. desember 2005 #1981 Del Skrevet 30. desember 2005 Det var da veldig så vanskelig det skulle være å komme på neste side da! Her sitter jeg og forsømmer både mann og barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. desember 2005 #1982 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) 100 SIDER HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA Endret 30. desember 2005 av Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. desember 2005 #1983 Del Skrevet 30. desember 2005 LETS PARTY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. desember 2005 #1984 Del Skrevet 30. desember 2005 GRATULERER MED DE 100 !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. desember 2005 #1985 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Så FANTASTISK! Her er det jammen meg en Charmina som har stått på for å få igang fest! Først tror jeg vi holder en fest for Charmisen vår: <-------dusje litt først Så er det Charmis-fest! Og nå kaster jeg meg inn i 100- sidersfesten! Kaker og champagne og godteri i tonnevis til alle! *eventuelt grønnsaker med dip* Partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :pippi: Endret 30. desember 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. desember 2005 #1986 Del Skrevet 30. desember 2005 Kaker og champagne og godteri i tonnevis til alle! ← Altså, atte.....kan jeg få den flaska med brus som står der borte...? Jeg er ikke så glad i sjampis . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. desember 2005 #1987 Del Skrevet 30. desember 2005 Selvsagt kan du det,Cata, alle får det de vil ha på min fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. desember 2005 #1988 Del Skrevet 30. desember 2005 JIPPIIII Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. desember 2005 #1989 Del Skrevet 30. desember 2005 Juhuuu! Partay!!! Er det forresten noen som har forslag til navn på den nye boka? Beste forslag blir belønnet med ørten brus-smileyer! Har nå sett en god,interessant og ganske grov svensk dokumentar som handlet om den svenske poeten og trubaduren Bellman. Utrolig vakre sanger,og utrolig grove tekster. Jeg har sunget flere av dem og ikke en gang ANT hva det var jeg sang... Men nå: Mer til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. desember 2005 #1990 Del Skrevet 30. desember 2005 [Er det forresten noen som har forslag til navn på den nye boka? ← Forslag: "lous lille" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 30. desember 2005 #1991 Del Skrevet 30. desember 2005 Endelig 100 sider!!!! Og det før nyttårsaften også, ikke dårlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. desember 2005 #1992 Del Skrevet 30. desember 2005 Innom og fester litt mer jeg Lillelou sin gledesbok hadde vært tingen - for jeg blir iallefall ALLTID glad når jeg leser i boka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. desember 2005 #1993 Del Skrevet 30. desember 2005 Hva med hybriden "lous lille gledesdagbok"? Hva syns dere om avataren min,forresten? Skulle egentlig kommet ny til nyttår,men utålmodig som jeg er,klarte jeg ikke å dy meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 31. desember 2005 #1994 Del Skrevet 31. desember 2005 Jippiiii! Partay!!! Nå må jeg vel begrense meg, slik at vi ikke tipper over til side 101. Stuper i seng, etter ellevilt party. Er drita på pærebrus! Grattis med ny avatar, den er helt konge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 31. desember 2005 #1995 Del Skrevet 31. desember 2005 GODT NYTT ÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 31. desember 2005 #1996 Del Skrevet 31. desember 2005 Plutselig var jeg her! Happy New Year! Håper du får en flott kveld, og at år 2006 blir alt du har drømt om! Jeg skal danse meg inn i det nye året! :-D Håper det blir mange av de gode øyeblikkene, og at det blir fler smil enn tårer! Mange klemmer fra Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. desember 2005 #1997 Del Skrevet 31. desember 2005 Tusen takk skal du ha, Lille Ballerina- det samme til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. desember 2005 #1998 Del Skrevet 31. desember 2005 Nå er 2006 snart her, og jeg holder på med dagens middag. Vi skal ha lammefilet med rødvinssaus,potetmos eller ovnsstekte poteter (enda ikke bestemt meg), timianstekte honninggulrøtter og brokkoli, og til dessert blir det semifreddo med karamellsaus og ananas.Håper jeg.Den ser foreløbig litt skummel ut....hvis det ikke blir bra,så har vi en daddelkake med valnøtter i ovnen som egentlig skulle vært dessert i morgen... Er hjemme,så jeg stikker sikkert innom i ny og ne fram til denne dagboka stenges ved midnatt (drama,må vite ),og den nye dagboka oppstår. til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2005 #1999 Del Skrevet 31. desember 2005 Nå risikerer jeg vel å tippe over på side 101, men 100 sider var minstekravet, ikke sant? Hva i allverden er semifreddo????? :klø: Jeg er betraktelig enklere i mine desserter.. Her står jordbærgele til kjøling i kjøleskapet. Håper den stivner i løpet av dette året. Hvis jeg ikke stikker innom her mer i kveld, så får du ha et aldeles fortreffelig nytt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. desember 2005 #2000 Del Skrevet 31. desember 2005 Ojoj, den middagen hørtes ut som en nyttårsaften verdig ja!! Jeg skal ikke flotte meg så mye da, men jeg skal kose meg fordet altså. Har åpnet vinflaska nå også . Jeg får følge med på dagbok-dramaet ditt, jeg har slettet min alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg