Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

FANTASTISK! Her er det jammen meg en Charmina som har stått på for å få igang fest!

Først tror jeg vi holder en fest for Charmisen vår:

:dusje: <-------dusje litt først

Så er det Charmis-fest!

:dagens-rose::flagg::perebrus::pirat::gave::gratulerer::bursdag::nissevink::heiajente:

Og nå kaster jeg meg inn i 100- sidersfesten!

Kaker og champagne og godteri i tonnevis til alle!

*eventuelt grønnsaker med dip* :sjenert:

Partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :danse::digge::briller::gratulerer::heiajente::sexy::perebrus: :pippi: :pirat:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaker og champagne og godteri i tonnevis til alle!

Altså, atte.....kan jeg få den flaska med brus som står der borte...? Jeg er ikke så glad i sjampis :sjenert: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Juhuuu! Partay!!!

Er det forresten noen som har forslag til navn på den nye boka? Beste forslag blir belønnet med ørten brus-smileyer! :perebrus:

Har nå sett en god,interessant og ganske grov svensk dokumentar som handlet om den svenske poeten og trubaduren Bellman. Utrolig vakre sanger,og utrolig grove tekster. Jeg har sunget flere av dem og ikke en gang ANT hva det var jeg sang... :rodme:

Men nå: Mer :perebrus::perebrus::perebrus::perebrus: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hva med hybriden "lous lille gledesdagbok"?

Hva syns dere om avataren min,forresten? Skulle egentlig kommet ny til nyttår,men utålmodig som jeg er,klarte jeg ikke å dy meg.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippiiii! Partay!!!

:gratulerer::perebrus::perebrus::perebrus::sexy::gave::hoho::hoho::hoho:

Nå må jeg vel begrense meg, slik at vi ikke tipper over til side 101.

Stuper i seng, etter ellevilt party. Er drita på pærebrus!

Grattis med ny avatar, den er helt konge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig var jeg her! :sjenert:

Happy New Year!

Håper du får en flott kveld, og at år 2006 blir alt du har drømt om! Jeg skal danse meg inn i det nye året! :-D Håper det blir mange av de gode øyeblikkene, og at det blir fler smil enn tårer!

Mange klemmer fra Lille Ballerina :klem:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Nå er 2006 snart her, og jeg holder på med dagens middag. Vi skal ha lammefilet med rødvinssaus,potetmos eller ovnsstekte poteter (enda ikke bestemt meg), timianstekte honninggulrøtter og brokkoli, og til dessert blir det semifreddo med karamellsaus og ananas.Håper jeg.Den ser foreløbig litt skummel ut....hvis det ikke blir bra,så har vi en daddelkake med valnøtter i ovnen som egentlig skulle vært dessert i morgen... :sjenert:

Er hjemme,så jeg stikker sikkert innom i ny og ne fram til denne dagboka stenges ved midnatt (drama,må vite :sjarmor: ),og den nye dagboka oppstår.

:klem: til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå risikerer jeg vel å tippe over på side 101, men 100 sider var minstekravet, ikke sant? Hva i allverden er semifreddo????? :klø:

Jeg er betraktelig enklere i mine desserter.. Her står jordbærgele til kjøling i kjøleskapet. Håper den stivner i løpet av dette året.

Hvis jeg ikke stikker innom her mer i kveld, så får du ha et aldeles fortreffelig nytt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj, den middagen hørtes ut som en nyttårsaften verdig ja!! Jeg skal ikke flotte meg så mye da, men jeg skal kose meg fordet altså. Har åpnet vinflaska nå også :sjarmor: .

Jeg får følge med på dagbok-dramaet ditt, jeg har slettet min alt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...