Gjest Olava Skrevet 27. november 2005 #1501 Del Skrevet 27. november 2005 Bustetroll!!! Har du funnet papp???? Hvorfor?? Er du glad for det??? Lilleloooou! På tide å ståååå oooopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. november 2005 #1502 Del Skrevet 27. november 2005 Hyyyyysj, har du glemt at lillelou var på julebord i går? Klart hun må sove lenge da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. november 2005 #1503 Del Skrevet 27. november 2005 *banker forsiktig på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 27. november 2005 #1504 Del Skrevet 27. november 2005 Bustetroll!!! Har du funnet papp???? Hvorfor?? Er du glad for det??? Jeg trengte papp. Tykk, grå papp. Lillelou fortalte meg hvor jeg kunne finne det, og jeg fant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. november 2005 #1505 Del Skrevet 27. november 2005 hallo,småpiger! Bustetroll;Kjempeglad for å ha kunnet hjelpe deg med papp-jakten! Jeg er frisk og rask! Og jeg har egentlig vært våken siden 10,men vi har brukt en del kvaltitetstid på å være laaaangsomme og kjærester på morrakvisten,så derfor. Koselig julebord i går,men maten var . Verste ribbe og pinnekjøtt noensinne-jeg tror både lammet og grisen døde av langt framskreden alder. Og en ekkel kålrabistappe,most med stavmikser,sånn at den var heeeelt glatt og myk som den mykeste babymat.Og vond vin.... Men desserten var fantastisk,og selskapet hyggelig, så da var det alt i alt ikke så verst. Egentlig greit å ha en våken søndag i stedet for en rallende dagen derpå. Nå skal vi snart ut og lufte vettet,og så skal vi lete fram adventstjerna og lysestaken og skape litt adventsstemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 27. november 2005 #1506 Del Skrevet 27. november 2005 Nei og nei, så hyggelig morgenkvist dere har hatt! Godt du slipper å ralle! Var du ballets dronning? Synd og ekkelt med fæl mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. november 2005 #1507 Del Skrevet 27. november 2005 Koselig,ja. Ballets dronning?Njaaaa...tjahaaa...ifølge O,ihvertfall,men har er jo litt inhabil,han,stakkar. Urkjipt med den dårlige maten-jeg var skikkelig sulten også,så det var nedtur,ja... . Herfra kan all julemat kun gå en vei,og det er oppover. O kom desverre over skøytesending på tv...så ut-turen er forskjøvet.Nå sitter han med intenst blikk og følger de små mennene med kjempelårene. Har fått et ustoppelig sug etter juglete blinbling...fant noe rødt og fint på h&m,og nå surfer jeg nettsidene deres for å komplettere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. november 2005 #1508 Del Skrevet 27. november 2005 Bling bling er morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. november 2005 #1509 Del Skrevet 27. november 2005 Jepp,det er det,Impia. Vi er helt daue og sløve idag, for selv om vi ikke drakk noe særlig,så var vi jo ikke i seng før 04.00. Og våknet "tidlig".... Nå er det på tide å finne fram adventstjerna og se om lysestakene fra i fjor fortsatt er hele (IKEA,så de erstatter vi kjapt hvis de er knuste...). Holder også på å bake cookies,oppskrift fra Det Søte Liv. Gleder meg! Har allerede smakt på deigen.To ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 27. november 2005 #1510 Del Skrevet 27. november 2005 Håhå, deigen er det beste med å bake kaker, likeledes vaffelrøre. Jeg laget fløtevafler til de to tauegubbene, men spiste så mye røre pluss to ødelagte vaffelvrak, at jeg ikke orket å spise sammen med dem. Må på butikken nå, veier for og imot filmleie, har fått en rar trang til alltid å se film på søndagskvelder. Pussig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. november 2005 #1511 Del Skrevet 27. november 2005 Ser for meg vafflelrørespisende Corazon... Blir film på oss også nå...en film Hildegard anbefalte:Kung fu hustle, en kinesisk parodi på alle kampsportfilmene som har poppet opp som paddehatter de siste årene. Akkurat passe krevende for hjernen min i dag,tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 27. november 2005 #1512 Del Skrevet 27. november 2005 Film her også, handler visst om en 12-åring som rømmer fra konsentrasjonsleir. Det blir minimale pizzasnurrer til aftens. Tenkte jeg skulle sette meg selv på Streng Diett i morgen, men etter å ha fabulert i dagboka mi, har jeg ombestemt meg. Blir nesten gal og deprimert av alle krav jeg stiller meg selv, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. november 2005 #1513 Del Skrevet 28. november 2005 Håper det var happy end på den filmen din, Corazon! Vår var bare helt vill,og innimellom hysterisk morsom,og totalt absurd.Passet utmerket. Egentlig skulle jeg vært på jobb nå,men det gikk ikke så bra-jeg fikk en "full stopp", så nå venter jeg på at "damen" min skal komme på besøk. Kan bli greit å få snakket gjennom tingene,og så se hvor vi går derfra. Har panikkryddet og panikkstøvsugd, og gått panikkrask tur med Pinny som ikke skjønte bæret, og nå venter vi bare. Mon tro om jeg klarer å henge opp adventstjerna i mellomtida? Den ble nemlig igjen i går kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 28. november 2005 #1514 Del Skrevet 28. november 2005 Vil du slutte? Eller misforstår jeg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. november 2005 #1515 Del Skrevet 28. november 2005 Ikke bli gal og deprimert! Men jeg tror jeg kjenner igjen en del av følelsene-jeg når heller ikke opp til mine egne krav mestparten av tida, og det er ingen som er så streng mot meg selv,som det jeg sjøl er. Rimelig nådeløs. Nå har jeg klart å slappe litt mer av,og innse at jeg kan ha det godt og gjøre bra ting uten at jeg nødvendigvis ender opp med å få en gate oppkalt etter meg,eller en statue ett eller annet sted (ligger fortsatt godt an for shoppingstatue,da... ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. november 2005 #1516 Del Skrevet 28. november 2005 Hei,Impia! Det er i utgangspunktet bare tre dager igjen. Meninga var at jeg skulle ha det som en form for "treningsjobb", for å se hvor godt jeg trivdes med den type arbeid,og så evt prøve å snike meg inn der...men nå ser det ut som om det ikke funker. Jeg har fått fullstendig hetta-og det er ei SVÆR hette! Finnlandshette! Største problemet er egentlig at jeg innimellom får full panikk,og vil forsvinne under bakken....men det er jo ikke noe sted å forsvinne TIL! Man er fullstendig "naken" i den lille butikken, og ingen steder å stikke seg vekk når man trenger å ta en pause (bortsett fra do, da, og der kan jeg jo ikke sitte hele tida,heller...). Nå skriver jeg mye tull, jeg er gaske stressa og oppjaga og føler meg ganske elendig akkurat nå. Og jeg som trodde jeg var TØFF! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 28. november 2005 #1517 Del Skrevet 28. november 2005 Men du er jo tøff du Og når man begynner i jobb hender det man får litt panikk fordi man ikke kan alt med det samme. Og det er juleshopping på sitt verste i slike butikker nå og det hjelper ikke så mye det heller da. Men det er du som sitter med dine følelser, så det er du som må kjenne på hva du orker og hva du har lyst til Jeg støtter deg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. november 2005 #1518 Del Skrevet 28. november 2005 Tusen takk,Impia, nå ble jeg helt rørt! *må gå og koke kaffe til damen som kan dukke opp når som helst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 28. november 2005 #1519 Del Skrevet 28. november 2005 Lykke til Jeg skal pakke inn julepakker - det mrosomste jeg vet (nesten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. november 2005 #1520 Del Skrevet 28. november 2005 Endelig tilbake på nettet og da stuper jeg på hodet inn i dagboka til godjenta mi! For det første den julematen hørtes virkelig ut!Det er jo bare en sånn nedtur når man får noe som er så mislykket å spise. Og for det andre så synes jeg at du er en tøffing jeg vennen. Du prøver jo ut ting, og ser om det går eller ikke. Du gjemmer deg jo bare ikke. Og det er jo ikke rart du får litt hetta i denne julestria da! Kjenner det litt selv jeg når jeg er inne i butikker nå disse ukene før juaekvelden kommer! Det er jo skremmende for noen og enhver det! Og for det tredje - så har jeg savnet deg ja! Og Pinny selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg