Gå til innhold

Har alle kjørelærere gått ut i påskeferie allerede?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:lete:

Anonymkode: 39325...fd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei...? Vet om tre trafikklærere som jobber i morgen, mandag, tirsdag og onsdag neste uke. Hvem sikter du til?

Anonymkode: f9f8b...b40

AnonymBruker
Skrevet

du får spørre han AbusiveRefrigerator eller hva han kaller seg her inne - han med avatar av en katt med slips eller noe sånt. Han er vel kjørelærer?

Anonymkode: ec304...ac6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 12.4.2019 den 0.38, AnonymBruker skrev:

du får spørre han AbusiveRefrigerator eller hva han kaller seg her inne - han med avatar av en katt med slips eller noe sånt. Han er vel kjørelærer?

😂😂😂

Anonymkode: a8b0d...3df

• Liker 3
Skrevet

Jeg har time skjærtorsdag og langfredag. Ikke alle har tatt fri. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer veldig. Min kjørelærer tok helst ferie utenfor romjul/påske/sommer og slikt, fordi det var stor pågang av vgs-elever som ville kjøre i skoleferiene.

Tror de i stor grad kan velge selv.. Men noen tar seg helt sikkert fri i påsken ja.

Anonymkode: 4a255...285

AnonymBruker
Skrevet
På 12.4.2019 den 0.38, AnonymBruker skrev:

😂😂😂 @abrasiveRefraction

Anonymkode: 04977...5d8

• Liker 3
Skrevet
På 12.4.2019 den 0.27, AnonymBruker skrev:

:lete:

Anonymkode: 39325...fd4

Jeg har planlagt min påskeferie til påsken i 2052. Da skal jeg til Bucharesti for å drikke øl på McDonalds hvis ikke politiske korrekte jævler har ødelagt alt. Men i år tar jeg ikke noe ferie, sparer til Porsche og Gelanderwagen.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det varierer veldig. Min kjørelærer tok helst ferie utenfor romjul/påske/sommer og slikt, fordi det var stor pågang av vgs-elever som ville kjøre i skoleferiene.

Tror de i stor grad kan velge selv.. Men noen tar seg helt sikkert fri i påsken ja.

Anonymkode: 4a255...285

Jeg har helt fleksitid. Så lenge jeg har 42 undervisningstimer i uken og elevene ikke må vente for lenge kan jeg jobbe når jeg vil (under forutsetning at det er trafikk).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...