Gå til innhold

Kjøpe felger og dekk brukt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg vurderer å kjøpe sommerdekk og felger på finn, og har kommet over en annonse med noe jeg tror kanskje kan passe... Men har ikke så mye peiling på sånt. Dekkdimensjonene passer, boltsirklene også vel, men usikker på ET og Nav og annet jeg ikke helt vet hva er. Noen innspill? Legger med skjermbilde av annonsen og skjermbilde med info om min bil. 

 

Screenshot_20190411_230936.thumb.jpg.377ae01a931833ead01ae3f2d6c99570.jpgScreenshot_20190411_231020.thumb.jpg.7ec8224960b935938f003fce166610cb.jpg

Anonymkode: ead54...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope, passer ikke. Alt må være likt for at dette skal gå.

Anonymkode: cc52e...1bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som over her, det må være helt likt. Ingen vits å kjøpe dekk på felger som ikke passer. Det får du ikke mye glede av.

Anonymkode: 574a7...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at ET ikke må være 100% likt nå, og disse er innafor, så det er egentlig bare Nav jeg er usikker på (skjønner ikke helt hva det er), og om det evt er noe annet av betydning. TS

Anonymkode: ead54...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nav er midten på felgen.

Anonymkode: 574a7...0ef

Ok, men helt sikkert at det må være helt likt da? Lurer siden dere begge skrev at alt må være hundre prosent likt, og det stemmer ikke for ET i alle fall. 

Anonymkode: ead54...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Lurer på om det ikke går fordi felgene som selges har mindre Nav-hull (?) enn det min bil egentlig har, mens hvis det hadde vært andre veien så kunne det kanskje gått.. Men usikker på om jeg har forstått det rett. 

Anonymkode: ead54...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men helt sikkert at det må være helt likt da? Lurer siden dere begge skrev at alt må være hundre prosent likt, og det stemmer ikke for ET i alle fall. 

Anonymkode: ead54...57c

Den i annonsen er 60.1 mm, og på din står det 67.1, så da er det 7 mm for lite da. 

Anonymkode: 574a7...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...