AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #1 Skrevet 11. april 2019 Jeg har ila den siste uka sendt melding til tre ulike selgere (som ikke har oppgitt telefonnummer), men meldinga blir ikke besvart og ikke kan jeg se om den er lest heller. Er det flere som har opplevd det samme? Dere som bruker Finn.no aktivt, får dere svar på meldinger? Anonymkode: 73968...e21
Påkrevd Skrevet 11. april 2019 #2 Skrevet 11. april 2019 Jeg har litt erfaring andre veien. Har solgt unna en del saker og ting for å frigjøre litt plass i det siste. Jeg har vel fått svar på ca. 30% av meldingene, og det er etter at de først har kontaktet meg.
Perelandra Skrevet 14. april 2019 #3 Skrevet 14. april 2019 Jeg har aldri solgt noe via Finn, men kjøper jevnlig. Har aldri hatt problemer med meldingfunksjonen. Som oftest svarer folk i løpet av dagen hvis jeg sender melding.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #4 Skrevet 14. april 2019 På 11.4.2019 den 18.50, AnonymBruker skrev: Jeg har ila den siste uka sendt melding til tre ulike selgere (som ikke har oppgitt telefonnummer), men meldinga blir ikke besvart og ikke kan jeg se om den er lest heller. Er det flere som har opplevd det samme? Dere som bruker Finn.no aktivt, får dere svar på meldinger? Anonymkode: 73968...e21 Det er påskeferie, og det er fint vær. Folk er enten veldig aktive på finn eller bryr seg lite før det passer dem å bry seg. Meldinger på finn fungerer utmerket når mottaker gidder å svare. Når en vare er solgt, gidder folk ikke alltid å fjerne annonsen eller å svare , det er etter mitt syn dårlig gjort. Anonymkode: 6e2d1...902 1
Gjest Solsmil Skrevet 14. april 2019 #5 Skrevet 14. april 2019 Hvis folk ikke svarer, er det antakeligvis fordi de ikke gidder, ikke har tid eller ikke har sett meldingen enda.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå