Gå til innhold

Vanskelig å glemme henne.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i butikk. For en stund tilbake mens jeg satt i kassen, sto hun plutselig foran meg. Ei helt utrolig nydelig dame, øynene hennes var helt magiske og hun virket så snill og bra :rodmer: Skal mye til for at jeg faller for noen, men hun fikk i gang sånne følelser hos meg. Hun har vært innom ganske så sporadisk, har ikke fått noe særlig mulighet til å bli bedre kjent eller snakke med henne. En dag bestemte jeg meg for å prøve Tinder, og da fant jeg henne. Ga henne en like men ble aldri noe match (tok vel 2-3 uker).

Det tok lengre tid mellom hver gang hun kom innom og jeg tenkte at dette ikke var liv laga og bestemte meg for å bare prøve å glemme hele greia. Jeg merket at hun kikket litt på meg de få gangene jeg så henne, at det var noe der men at hun enten var sjenert eller at hun syntes jeg var klein. Nå har det nesten gått 2 uker siden jeg så henne sist og jeg angrer så sykt på at jeg ikke bare gikk bort til henne og spurte henne eller ga henne en lapp eller noe. Føler jeg har gått glipp av noe potensielt bra med denne flotte damen.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette her, var i grunn bare litt godt å få skrevet ned tankene mine 🙂

Anonymkode: 81ab9...b32

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen match, altså hun er ikke interessert.

Anonymkode: c16f8...42c

• Liker 4
Skrevet

Bare si no :P  si noe til henne og vis at du er interessert. Blikk og sånn, javel, det kan være så, men det er ytterst få som skjønner noe av det og er det ikke greit å være først da? ja, så si noe for faen. Jeg sa noe her om dagen, akkurat samme tilfelle , det var en spenning og fnis og glis når vi snakka sammen (detta var på en bensinstasjon så snakke sammen var mer sånn "var det noe mer du ville ha?" "kvittering?"), så bare spurte jeg om noe en dag og vi kom i god snakk og hu var sååå fin da og fikk meg til å føle meg bra og hu følte seg bra og prata i vei og jeg også ikke sant, men så sier hu at hu skal på reise snart, derfor jobber hu på bensinstasjon. Så bare få sagt noe! så ikke tida di går bort på tanker om hva som kunne ha vært og hva som er greia. Når det er sagt kommer jeg til å se dama flere ganger og har ikke tenkt til å gi opp om hu, men iallefall i sommer :-) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Butikkjobb er turnoff for de fleste kvinner.

Anonymkode: 4e437...531

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HAhaha det er vel typen som jobber der? ikke jobben vel? 

Få deg en piiiiikkk a eller litt rumpemuskler ;)

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sier du det? Butikkjobb er da en jobb . Så lenge personen klarer å forsørge seg selv spiller det vel ingen rolle hvilken jobb han/hun har? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jobb er jobb. Det viktigste er jo kjemien med den som jobber der. Tror du TS at hun unngår butikken fordi hun har sett deg på Tinder? Kan jo også hende hun har tatt en pause fra appen. Det gjør jeg innimellom. 

Anonymkode: db7b8...c65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jobb er ikke jobb. Er man en vakker kvinne og kan satse høyere, så gjør man som regel det. Selv liker jeg akademikere og andre høyt utdannede. Butikkansatte får et venstresveip fra meg, fæl som jeg er. 

😊

Anonymkode: f143d...b78

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
21 hours ago, AnonymBruker said:

Jobber i butikk. For en stund tilbake mens jeg satt i kassen, sto hun plutselig foran meg. Ei helt utrolig nydelig dame, øynene hennes var helt magiske og hun virket så snill og bra :rodmer:Skal mye til for at jeg faller for noen, men hun fikk i gang sånne følelser hos meg. 

Det tok lengre tid mellom hver gang hun kom innom og jeg tenkte at dette ikke var liv laga og bestemte meg for å bare prøve å glemme hele greia. Jeg merket at hun kikket litt på meg de få gangene jeg så henne, at det var noe der men at hun enten var sjenert eller at hun syntes jeg var klein. Nå har det nesten gått 2 uker siden jeg så henne sist og jeg angrer så sykt på at jeg ikke bare gikk bort til henne og spurte henne eller ga henne en lapp eller noe. Føler jeg har gått glipp av noe potensielt bra med denne flotte damen.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette her, var i grunn bare litt godt å få skrevet ned tankene mine 🙂

Det er jo forsåvidt en hyggelig opplevelse når man opplever å bli betatt ved første øyekast, men jeg synes jo du gjør en typisk "mannefeil" som jeg selv har gjort selv flere ganger. Halloeffekten tilsier at man tilegner mennesker man synes er flotte bedre egenskaper uten at man har noe reelt grunnlag for å gjøre det. Det er godt mulig denne damen er bra, snill osv, men du kjenner henne ikke. Sånn generelt er det ikke lurt å idealisere en dame for mye spesielt når man ikke dater. Noen damer liker å bli beundret det er ikke det, men det er bare ikke lurt å være emosjonelt investert når det er usikkert om man kommer til å noe med personen å gjøre. Man setter bare seg selv opp for skuffelse. 

Dette er ikke noe du spør om, men jeg synes det er viktig at menn forstår dette. Dette med at du nøler med å ta initiativ slik som mange menn gjør er ikke gunstig. Greien at hvis du er en normal mann,  og er flink til å presentere deg selv, så vil kanskje 1-3 damer av 10 du tar initiativ til gi deg en sjanse. Noen av dem vil bare ikke være interessert, noen er ikke emosjonelt tilgjengelige (holder på med noen andre eller har kjæreste) osv. Oddsene er ikke helt på våres side, og derfor er det ikke særlig smart å henge seg opp i en dame man ikke dater. Sannsynligheten for at du hadde blitt avvist om du hadde tatt initiativ hadde vært høy, og derfor er det så dumt at mange menn sliter med å ta initiativ generelt fordi måten man lykkes i det lange løp er å ta initiativ helt til man "treffer blink" (møter en dame som faktisk er interessert). Det er ikke en særlig "romantisk" strategi, og mange damer her inne er ikke fan av den, men når det kommer til hva som faktisk virker, og hvordan man ønsker at ting skal virke så er det dessverre for stor avstand når det kommer til hva som virker til at man kan benytte seg av framgangsmåten damer generelt foretrekker. Derfor har du egentlig ikke råd til å nøle, men må man bare ta initiativ og håpe på det beste.

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Turn off med hva slags jobb jeg har? Javel. Da kan jeg meddele at "selv" med en helt vanlig butikkjobb har jeg egen stor og fin moderne leilighet og en meget god økonomi. Så i følge noen, så definerer jobben hvem jeg er som menneske og person? Da er det like greit at jeg aldri vil treffe på slike personer 🙂

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Traff henne på byen nå, spurte henne ut men fikk avslag. Jaja, da er dette over.

-TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Traff henne på byen nå, spurte henne ut men fikk avslag. Jaja, da er dette over.

-TS

Må være et lite sted du bor på? 

Anonymkode: 1dc6b...55c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...