Gå til innhold

Tinder og kjentfolk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere når det kommer opp kjentfolk på tinder? Høyre eller venstre? Jeg tar ofte venstre fordi jeg blir flau/stresset, og lurer på om flere gjør det.....? 
Ikke helt inni denne tinderverden...

Anonymkode: e7bca...d5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å sveipe høyre og spørre vennen din om hun kjenner noen kjekke folk ?:P kanskje dra på en fest og møte de 5 typene det vil ta deg hele kvelden med å få match med ogchatte og  planlegge og surre og avtale date og ja. 

En fest og ting blir gjort. Men det første begynner med vennene man har, husk det! 

AnonymBruker
Skrevet

Jo men dette er ikke folk i omgangskretsen til meg eller venner, det er mer perifere kjentfolk liksom....

TS 

Anonymkode: e7bca...d5f

AnonymBruker
Skrevet

Flaurere når gifte, samboere og naboer dukker opp. Er tinder for alle liksom. 🙄

Anonymkode: a1407...69f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sveiper alltid til venstre! Med mindre det er en jeg faktisk liker veldig godt. Men har blitt stjerna av endel kjentfolk, da blir jeg bare stressa og må slette hele appen.

Anonymkode: 6fb2a...bc5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du sveiper høyre eller venstre bør jo bare avhenge av hvor vidt du ser for deg et forhold til personen eller ikke?

Å bli stressa av så lite er nok et tegn på at man tar seg selv litt vel høytidelig!

Anonymkode: 4afcc...c90

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da sveiper jeg til venstre. Jeg bor i Oslo med masse muligheter, gidder ikke å høyresveipe på noen jeg allerede kjenner. Særlig gjelder dette kjentfolk fra hjemtraktene som jeg har kjent i årevis. Blir overrasket over hvor mange kjente som faktisk høyresveiper på meg. Synes det er litt kleint. 

Anonymkode: 6af4c...b42

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Venstre på alle jeg vet hvem er, bor en liten plass. Er veldig nyskjerrig på om om noen jeg kjenner sveiper høyre på meg da 😅 men om de faktisk er interessert syns jeg de kan ta kontakt på fb eller noe. 

Anonymkode: e68bc...450

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sveiper alltid til venstre. Men jeg syns det er gøy å se hvordan de velger å presentere seg selv på tinder. Noen virker helt annerledes på tinder enn i virkeligheten, og det syns jeg er gøy å bevitne

Anonymkode: 3f2f4...f8f

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, IchLiebeDichOder? skrev:

Hva med å sveipe høyre og spørre vennen din om hun kjenner noen kjekke folk ?:P kanskje dra på en fest og møte de 5 typene det vil ta deg hele kvelden med å få match med ogchatte og  planlegge og surre og avtale date og ja. 

En fest og ting blir gjort. Men det første begynner med vennene man har, husk det! 

Hvis man er venner så trenger man ikke å bruke Tinder for å spørre om slike ting. Om man er så gode venner så er det sannsynlig at man har kontakt på andre plattformer.

Men for å svare på spørsmålet så pleide jeg å sveipe dem til venstre. Det hadde kanskje vært annerledes om jeg var veldig interessert i dem, men når man har hverandre på Facebook så synes jeg det var rart å like dem på Tinder.

Anonymkode: 84f50...318

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flauere når gifte, samboere og naboer dukker opp. Er tinder for alle liksom. 🙄

?? Ja, selvfølgelig er Tinder for alle!

Anonymkode: cb444...62b

Skrevet

Det kommer ann på. Har høyreswipet en del kjente, men jeg swipet jo faktisk typen til venstre et par måneder før vi ble sammen.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

?? Ja, selvfølgelig er Tinder for alle!

Anonymkode: cb444...62b

Gifte og?? Hvorfor leter folk I FORHOLD etter partner??

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Persephone skrev:

Det kommer ann på. Har høyreswipet en del kjente, men jeg swipet jo faktisk typen til venstre et par måneder før vi ble sammen.

Hvorfor?

Anonymkode: 08de0...dc5

Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?

Anonymkode: 08de0...dc5

Jeg var ikke interessert i ham før vi begynte å snakke en del sammen og ble nære. Han er også veldig lite fotogen, så bildene gjorde heller ikke at jeg fattet interesse.

Endret av Persephone
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg prøvde Tinder når det kom var plutselig alle mine single venner og bekjente der også. Jeg sveipet ikke-liker på alle sammen, for jeg var ikke interessert i noen av mine venner og bekjente på den måten, da hadde jeg jo ikke brukt Tinder! 
En gang fortalte en mannlig venn meg at han hadde sett meg på Tinder og sveipet høyre for å si hei for moroskyld, en venninde av meg fortalte at hun også ikke tok Tinder så seriøst og sveipet høyre på alle hun kjente selvom hun ikke var interessert i de på den måten, men jeg må innrømme at jeg ikke helt kjøper den, jeg mistenker fortsatt min mannlige venn for å kunne tatt sjansen med meg om han fant ut at jeg ville, selvom jeg aldri har fått noen andre indikasjoner på det enn at han fortalte at han hadde sveipet høyre på meg. Jeg kunne hvertfall ikke selv sveipet høyre på noen andre enn de jeg var interessert i på den måten. 

Anonymkode: 1db34...228

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gifte og?? Hvorfor leter folk I FORHOLD etter partner??

Tinder er en lekearena for mye mer enn å finne en kjæreste! Noen bruker Tinder for å finne sexpartner, chattevenn, nettsex, vennskap, sende bilder på snap etc.... Noen lager seg profil bare for å se hvordan det fungerer. Alt mulig rart! Så at gifte og samboende dukker opp trenger ikke å bety mye, dessverre. Bare sveip til venstre!

Anonymkode: 4f8d7...4ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...