Gå til innhold

Angrer på melding, hjelp!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt å spørre daten om hvor vi er på vei eller noe..., vet ikke helt. Jeg blir bare gal av den usikkerheten. Vi har datet i litt over to mnd, kysset, hatt sex. Jeg liker han kjempegodt, men er ikke helt sikker på om han føler det samme. 

Så jeg sendte han en melding, ganske enkelt "Hei, kan jeg spørre deg om noe?", fikk tilbake "Ja, selvsagt", og så angret jeg meg, og skrev "bare glem det, det var ingenting :)" og da fikk jeg tilbake "hvis du vil spørre meg om noe, så er jeg her" og "bare spør meg nå ;)". Og jeg aaaner ikke hva jeg skal svare. Hjelp! 

Anonymkode: ddeab...fcb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker han kjempegodt, men er ikke helt sikker på om han føler det samme. 

Si det til han, og spør om han føler det samme :) 

Anonymkode: e3bfc...5f9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"hvor står vi? Vennene mine spør om oss, og jeg vet ikke helt hva jeg skal svare dem.. :)" 

Anonymkode: 24805...3de

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Svar at du vil si det face to face, og et hjerte 

Anonymkode: 5f1da...4ba

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sjelden lurt å legge kortene på bordet på den måten såpass tidlig, om han ikke alt er forelsket i deg er nok sannsynligheten mindre for at han kan bli det, om han vet akkurat hvor han har deg, slik du vil legge opp til om du forteller ham det du (og andre, pussig nok) foreslår her :)

Endret av Hedersbrukeren
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare skriv: okey, jeg bare lurte på om du vet hva men gjør når pcen har hengt seg opp! eller et eller annet sånt. Så kan du se hvordan han reagerer på det. Virker han skuffet kan det jo hende han har følelser, hvis han svarer gladlig på det spørsmålet så har han kanskje ikke det. 

Anonymkode: 35c03...7f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare skriv: okey, jeg bare lurte på om du vet hva men gjør når pcen har hengt seg opp! eller et eller annet sånt. Så kan du se hvordan han reagerer på det. Virker han skuffet kan det jo hende han har følelser, hvis han svarer gladlig på det spørsmålet så har han kanskje ikke det. 

Vel det er for seint nå... 😑

Samtalen har til nå vært omtrent slik:

Meg : Hei, kan jeg stille deg et spørsmål? :)

Han: Hei! Ja, selvsagt :)

Han: ? 
Meg: Bare glem det, det var ingenting :)
Han: Sikker? Jeg er her hvis du vil spørre om noe :)
Meg: Jeg tror jeg spør deg senere 😅

Han: Spør meg nå ;)
Han: Nei?
Jeg: Tror jeg må bli mer modig først, haha

Han : Bare si det. Du er jo halvveis igjennom uansett.
Meg: Er du ikke redd for at det er et skikkelig ubehagelig spørsmål? 
Han: Bare fortsett ;)

Hvis dere var en gutt, ville dere skjønt hva jeg var i ferd med å spørre om? Huff, synes dette er fryktelig skummelt, og føler nå at jeg MÅ svare noe nå. Men aner virkelig ikke hva jeg skal si..

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel det er for seint nå... 😑

Samtalen har til nå vært omtrent slik:

Meg : Hei, kan jeg stille deg et spørsmål? :)

Han: Hei! Ja, selvsagt :)

Meg: Bare glem det, det var ingenting :)
Han: Sikker? Jeg er her hvis du vil spørre om noe :)
Meg: Jeg tror jeg spør deg senere 😅

Han: Spør meg nå ;)
Han: Nei?
Jeg: Tror jeg må bli mer modig først, haha

Han : Bare si det. Du er jo halvveis igjennom uansett.
Meg: Er du ikke redd for at det er et skikkelig ubehagelig spørsmål? 
Han: Bare fortsett ;)

Hvis dere var en gutt, ville dere skjønt hva jeg var i ferd med å spørre om? Huff, synes dette er fryktelig skummelt, og føler nå at jeg MÅ svare noe nå. Men aner virkelig ikke hva jeg skal si..

Det er fortsatt ikke forsent å svare noe teit. Svar: har du hatt kjønssykdom noen gang? Eller: kunne vi prøvd bondage neste gang vi møtes? Eller et aller annet litt ubehagelig. Det er jo bare for å teste, så kan du ta det virkelige spørsmålet når du møter han. Bare se hvordan han reagerer. 

AnonymBruker
Skrevet

Endte opp med å si sånn ca. hva jeg tenkte....

Fikk dette til svar:  Vel, jeg tror ikke det er så vanskelig å se at jeg liker deg også. Grunnen til at jeg ikke skriver til så mye, eller tilbringer så mye tid med deg, er ene og alene på grunn av den sinnsyke arbeidsmengden jeg har akkurat nå. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Endte opp med å si sånn ca. hva jeg tenkte....

Fikk dette til svar:  Vel, jeg tror ikke det er så vanskelig å se at jeg liker deg også. Grunnen til at jeg ikke skriver til så mye, eller tilbringer så mye tid med deg, er ene og alene på grunn av den sinnsyke arbeidsmengden jeg har akkurat nå. 

Men så fint da! Sånn, da fikk du svar og kan roe ned litt. Er det ikke godt?

Anonymkode: e28aa...36f

• Liker 7
Skrevet

For meg så det ut som om at han hadde en anelse om hva som kom, og at han slett ikke hadde noe imot det :)

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? 16år?

Kvinner og usikkerhet, uff.

Anonymkode: cabb5...04b

• Liker 2
Skrevet

Spør han ordentlig!
Dere burde ha tatt praten før dere hadde sex da...

Hvis ikke du spør så kommer du til å gå og lure og gruble og så begynner du å tyde alle tegn og alle meldinger, så begynner du å oppføre deg rart. Han kommer til å merke det. Og så vil han kanskje begynne å trekke seg unna. Fordi han synes det er vanskelig å forholde seg til at du synes det er vanskelig å spørre.
Kanskje han tenker: hun ville spørre meg om noe viktig, men gjorde det ikke... da er det ikke så viktig da.

Gode vaner for et lykkeligere liv

Sirenen

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du? 16år?

Hallo? For en spydig og usmakelig kommentar! Ts var i ferd med å gjøre seg skikkelig sårbar ved å legge alle følelsene sine på bordet. Klart man er redd og usikker da, spesielt i 2019, hvor det er lettere enn noen gang å bli brukt for å tilfredsstille andre personers ego-drift. 

Skjerp deg.

Anonymkode: a2b3b...b6a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo? For en spydig og usmakelig kommentar! Ts var i ferd med å gjøre seg skikkelig sårbar ved å legge alle følelsene sine på bordet. Klart man er redd og usikker da, spesielt i 2019, hvor det er lettere enn noen gang å bli brukt for å tilfredsstille andre personers ego-drift. 

Skjerp deg.

Skjerp deg selv, dumme nek.

Her legger hun seg på rygg å spriker beina, knuller for full maskin. Uten å ta konsekvensene for det, null ansvar. ETTERPÅ lurer hun på hva hun driver med. Starter et mentalt spill med seg selv, klarer ikke å spørre om hva han vil med dette.

Nei, kvinner. Få litt ryggrad, snakk for dere! Gjerne før dere sprer beina.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor gammel er du? 16år?

Syns det er søtt uansett alder, jeg ☺️

Anonymkode: 9af3e...db1

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Her legger hun seg på rygg å spriker beina, knuller for full maskin. Uten å ta konsekvensene for det, null ansvar. ETTERPÅ lurer hun på hva hun driver med. Starter et mentalt spill med seg selv, klarer ikke å spørre om hva han vil med dette.

Kryp tilbake til hulen din, du! 

Anonymkode: 9af3e...db1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du høres ut som en trivelig person. Lurer på hvilken dame som har knekt egoet ditt. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...