Gå til innhold

Hvor stor koffert?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal til utlandet i slutten av mai/starten av juni til Japan. Jeg skal være der i 15 dager, hvor jeg blant annet skal gå mye ute, inne, være på ulike arbeidsplasser (Barnehage, skole, sykehus, sykehjem, helsestasjon osv). 

Jeg må derfor ha med flere par sko, jakker, lange bukser, korte bukser osv på grunn av vær og formål. 
Jeg kan i utgangspunktet ha med meg 2 kofferter, men har valgt å bare ha med en da dette er lettere å håndtere når jeg reiser alene. 

Ville dere valgt medium stor eller stor koffert? Jeg har samsonite medium (?) koffert, og denne pleier å bli full når jeg skal til syden i en uke.

På jobbturen til japan trenger jeg ikke å ha med badehåndkle og strandting, men samtidig må jeg ha plass til andre type klær enn bikini. 

Anonymkode: 189f1...3c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville satset på kun håndbagasje. Pakke så smart som mulig, kun det som trengs. Så kan du vaske der borte, eller kjøpe noe du trenger.

Bruker alltid håndbagasje på reise, uansett om det er 4dager eller 3mndr. Da har man den alltid med seg, slipper å miste/vente etc.

Anonymkode: 7b433...713

AnonymBruker
Skrevet

Ville absolutt hatt en stor koffert. Det er ikke så mye mer stress å håndtere en stor koffert enn en mellomstor en - men veldig deilig med den ekstra plassen. Så kan du shoppe med deg småtteri hjem også, de har mye gøy i Japan!

Anonymkode: e5f1d...46b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...