AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #1 Skrevet 10. april 2019 Tips til noe man kan lage som inneholder kyllingfilet? Er på slanker’n så helst ikke noe som er så veldig usunt 😂 men jeg har gått tom for ideer. Eneste jeg klarer å tenke på er kylling og grønnsaker 😂😂 Anonymkode: c0d15...7ef
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #2 Skrevet 10. april 2019 Mulig betydningen av emojiene går meg hus forbi her, men mat er da ikke usunt. Bruk google, søk etter kylling+oppskrift, da får du flere ideer enn du rekker å sette ut i livet. Velg bildesøk, og plukk ut noe som gir deg vann i munnen. Anonymkode: c8b93...057 1
Forever22 Skrevet 10. april 2019 #3 Skrevet 10. april 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig betydningen av emojiene går meg hus forbi her, men mat er da ikke usunt. Bruk google, søk etter kylling+oppskrift, da får du flere ideer enn du rekker å sette ut i livet. Velg bildesøk, og plukk ut noe som gir deg vann i munnen. Anonymkode: c8b93...057 Noe mat er vel usunt? 🤷🏼♀️ Har aldri hørt at cheeseburgerne fra McDonald’s er bra for kroppen😅 Endret 10. april 2019 av Forever22
Forever22 Skrevet 10. april 2019 #4 Skrevet 10. april 2019 Søk på Google, masse sunne oppskrifter med kyllingfilet. Selv er jeg veldig glad i kyllingtaco med grove lefser 😊
Guidet Kvinne Skrevet 10. april 2019 #5 Skrevet 10. april 2019 Kyllingsalat eller cæsarsalat thaiinspirert suppe eller curry wok satay fajitas kylling med ratatouille og evt pasta eller ovnsbakte poteter kylling med couscoussalat/taboulleh og tzatziki eller hummus kylling med ovnsbakte rotgrønnsaker og yoghurtdressing kylling cacciatore kylling biryani for eksempel
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #6 Skrevet 10. april 2019 30 minutter siden, Forever22 skrev: Noe mat er vel usunt? 🤷🏼♀️ Har aldri hørt at cheeseburgerne fra McDonald’s er bra for kroppen😅 Hør bedre etter. Enkeltmatvarer og retter er ikke "sunne" eller "usunne". En cheeseburger, for eksempel, inneholder karbohydrat, fett og protein, næringsstoffer som kroppen trenger. Men ingen enkeltmatvarer inneholder alt du trenger for å holde deg frisk. Men ingen spiser vel bare cheeseburgere heller. Anonymkode: c8b93...057 1
Forever22 Skrevet 10. april 2019 #7 Skrevet 10. april 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hør bedre etter. Enkeltmatvarer og retter er ikke "sunne" eller "usunne". En cheeseburger, for eksempel, inneholder karbohydrat, fett og protein, næringsstoffer som kroppen trenger. Men ingen enkeltmatvarer inneholder alt du trenger for å holde deg frisk. Men ingen spiser vel bare cheeseburgere heller. Anonymkode: c8b93...057 Skjønner hva du mener altså. Jeg satt det bare litt på spissen 🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå