Gå til innhold

Rekkefølge instagram


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når man legger ut et bilde og får likes. Har rekkefølgen på folk noe å si? 

Ser ofte at de samme ligger øverst. Ikke alfabetisk. 

Anonymkode: 49ef1...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg er det de jeg ser mest på, og/eller har mest kontakt med, liker mest bildene til og de liker mine. De som jeg aldri er innom, aldir liker bildene til forsvinner i mengden så det er noe med hvem man har mest kontakt med og hvem insta tror du interesserer deg mest for.

Anonymkode: c7e42...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant, men rart at ei dame jeg gikk på skole med alltid kommer så langt opp. Jeg er ikke altiv på hennes profil. Liker innimellom da.

 

ts

Anonymkode: 49ef1...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant, men rart at ei dame jeg gikk på skole med alltid kommer så langt opp. Jeg er ikke altiv på hennes profil. Liker innimellom da.

 

ts

Anonymkode: 49ef1...047

Men er du aktiv på NOENs profil da? 
Hos meg er det også noen ganger folk jeg aldri tekstes med som kommer øverst på story f.eks. 
 

Anonymkode: c7e42...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har ett spørsmål ang dette emnet.

Jeg lurer på hvordan visninger for video jeg har på min profil. Har en jeg la ut for ei uke siden som øker og øker i visninger. Blir den økt hvis samme person er innom å ser på den, eller er det pr antall følgere jeg har? 

Noen som vet? 🤔

Anonymkode: 1a4a9...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer ann på. Når det gjelder venner, så er det de du har mest aktivitet sammen med som kommer først.

Når det gjelder kjendiser, eller "insta-babes" og slikt, så er det de som betaler mest til Instagram som kommer først. De betaler en fast pris for hver bruker som ser på dem. Dersom de ikke betaler noe, så dukker ikke bildet opp i feeden til noen som helst, og bildet blir kun sett av de som manuelt går inn på profilen dems for å se på bildene.

Anonymkode: db17c...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2019 den 18.59, AnonymBruker skrev:

Men er du aktiv på NOENs profil da? 
Hos meg er det også noen ganger folk jeg aldri tekstes med som kommer øverst på story f.eks. 
 

Anonymkode: c7e42...1e3

Ja, er aktiv på noens profil mer enn andre. Men det henger ikke sammen med øverste følgere. 

Ser at de jeg har privatmeldinger med kommer langt opp. Men hun ene gamle klassevenninnen kommer lang opp. Lite samhandling med hennes profil og ikke skrevet privat med henne. 

 

Ts

Anonymkode: 49ef1...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer ann på. Når det gjelder venner, så er det de du har mest aktivitet sammen med som kommer først.

Når det gjelder kjendiser, eller "insta-babes" og slikt, så er det de som betaler mest til Instagram som kommer først. De betaler en fast pris for hver bruker som ser på dem. Dersom de ikke betaler noe, så dukker ikke bildet opp i feeden til noen som helst, og bildet blir kun sett av de som manuelt går inn på profilen dems for å se på bildene.

Anonymkode: db17c...89e

Men en ny jeg har lagt til ligger øverst på det ene bildet han har likt. Bare lagt ut et bilde etter vi ble følgere på insta. Vi har skrevet private meldinger. Må kanskje være derfor. Likevel ligger han ikke på topp hos meg på listen med profiler jeg har besøk. 

Har skjult profil så bare venner som ser bildene. 

 

Ts

Anonymkode: 49ef1...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det er vanvittig irriterende. Har lyst til å se innlegg etter når de ble lagt ut, i kronologisk rekkefølge. Ikke bare en tilsynelatende tilfeldig rekkefølge. Jeg følger kun folk jeg har lyst til å se innleggene til, men det er mye jeg aldri får med meg fordi de samme ti folka kommer alltid øverst. Greit nok at det er disse ti folka jeg kommuniserer mest med, men jeg har jo lyst til å få sett innleggene til de andre også.

Facebook er vel det samme. Før i tiden var det sortert etter når statusene ble lagt ut. Nå er det bare fullstendig surr.

Anonymkode: ac39f...c15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...