Gå til innhold

Den yngre studenten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skrevet om han tidligere, og nå kommer han på besøk. I 14 dager. I stedet for å fade ut og ende alt, så blir vi tettere. Han har vært der for meg ifbm noen tøffe dager, og han er en utrolig fin fyr. 

Men 14 dager tett på hverandre. Hvordan unngå å utvikle følelser? Ungene holdes selvfølgelig utenfor. Begge synes dette er veldig spesielt, og jeg betaler ingenting av reisen hans. 

Men hvordan holde igjen når vi har det så fint når vi er med hverandre? Han har sagt at han ikke vil noe seriøst, og jeg respekterer det. Samtidig ser jeg jo at ting også endrer seg følelsesmessig for han og. 

Anonymkode: 0ddc3...f4d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du ikke utvikle følelser? Og hvorfor kommer han på besøk hvis du ikke vil noe mer? 

Anonymkode: 437af...76e

AnonymBruker
Skrevet

Det med forhold går mest på han. Han er 29, og jeg ser at han trenger mer tid på å frese litt fra seg før han gifter seg og får barn. Da er det for sent for meg. Og han sier selv at det ikke er noe håp. 

Det er noe mellom oss, som får meg til å bli en bedre person, og den utviklingen ønsker jeg å fortsette med. I tillegg er han den eneste jeg stoler 100% på. 

Anonymkode: 0ddc3...f4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...