Gå til innhold

Hvem av disse synes du er penest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

* Ved lenker til bilder og videoer skal innholdet beskrives godt nok til at andre brukere vet hva de kan vente seg dersom de følger lenken.

Anonymkode: 7c654...754

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

* Ved lenker til bilder og videoer skal innholdet beskrives godt nok til at andre brukere vet hva de kan vente seg dersom de følger lenken.

Anonymkode: 7c654...754

Som feks at det er no nudity? For det er ikke noe nakenhet.

Anonymkode: 82066...60a

Skrevet (endret)

Nr 3, Tess :tommelopp:

Hun siste var ukjent for meg. Lignet litt på Kate Upton, men synes alle fire var kjempeflotte kvinner.

Endret av Miramira95
  • Liker 1
Skrevet

Å herlig kvinner alle 4, men det er fordi jeg elsker BBW. Skulle gjerne ha truffet ei nå❤️

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje en ide å fortelle hva disse linjene er, så vi slipper å lure om vi vil se eller ikke.

Anonymkode: 83236...607

• Liker 2
Skrevet

hun første kunne jeg nok synes var attraktiv, mens 3 og 4 ikke er aktuelle fordi de er blitt sykelig overvektig. Kan godt sette pris på jenter med former, men her er det overflod uten å overdrive. 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, museslikker69 skrev:

Å herlig kvinner alle 4, men det er fordi jeg elsker BBW. Skulle gjerne ha truffet ei nå❤️

Bare BBW eller også SSBBW?

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, megda skrev:

hun første kunne jeg nok synes var attraktiv, mens 3 og 4 ikke er aktuelle fordi de er blitt sykelig overvektig. Kan godt sette pris på jenter med former, men her er det overflod uten å overdrive. 

Fedme kan være utrolig sexy. Mener jeg. Du mener det ikke. Agree to disagree.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen. De er sykelig overvektige hver og en av de.

Anonymkode: 0e292...cfc

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fedme kan være utrolig sexy. Mener jeg. Du mener det ikke. Agree to disagree.

Det finnes enkelte som tenner på å ha sex med mose i naturen også. Likevel, tror jeg at de er i et klart mindretall. Videre så er det vel ingen tvil om at slik fedme ikke på noen måte er sunt for individet. 

• Liker 2
Skrevet

Vis respekt! Ikke bruk ordet fedme til slike vakre jenter, det sårer dem. Ikke sikkert at kan noe for at de har noen kilo ekstra.

Når det er sagt hadde jeg et forhold til ei BBW engang. Noe av det vakreste, søteste og det mest omtenksomme jenta jeg har hatt. Hun skammet seg over kroppen sin, men det tok hun jammen meg igjen meg god sex. jeg savner henne stort enda❤️

Skrevet

Er ikke så fan er veldig tjukke kropper, men synes at hun der Tess er penest. Elsker mørke trekk, både hos kvinner og menn! 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av disse. Fedme er stygt.

Anonymkode: 7f235...b9c

AnonymBruker
Skrevet

Ingen. De ser bare litt bra ut pga fint ansikt og pent undertøy. Selve fedmen er og vil alltid være nasty.

Anonymkode: bcb60...8e4

Skrevet

Dette er jo hamburger-damer. TS, hva vil du oppnå? Det er greit å være overvektig hvis man velger det. Men det går utover helsen. Og det gjelder begge kjønn.

Forstår ikke hva TS ønsker med tråden?

Det kan ha sammenheng med at jeg ble truffet av T-banen som liten. Det kan også gå utover helsen;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må jeg velge, eller kan jeg være single resten av livet?

Anonymkode: ef1da...cd4

Skrevet
1 time siden, museslikker69 skrev:

Vis respekt! Ikke bruk ordet fedme til slike vakre jenter, det sårer dem. Ikke sikkert at kan noe for at de har noen kilo ekstra.

Når det er sagt hadde jeg et forhold til ei BBW engang. Noe av det vakreste, søteste og det mest omtenksomme jenta jeg har hatt. Hun skammet seg over kroppen sin, men det tok hun jammen meg igjen meg god sex. jeg savner henne stort enda❤️

Selvfølgelig må en bruke ordet fedme om faktisk fedme. Å tro at en kan tie bort sykelig og helseskadelig overvekt blir litt som å tro at en kan tenke bort kreft. 

Skrevet

Så du har ikke respekt for de som har "fedme" du? Hvorfor går det ikke å være høflig selv om man er annonym?

Skrevet
7 timer siden, museslikker69 skrev:

Så du har ikke respekt for de som har "fedme" du? Hvorfor går det ikke å være høflig selv om man er annonym?

Hva i alle dager er det du snakker? Det er lite som viser mindre respekt enn å påstå at noen er så sarte og lettlurte at de ikke tåler å høre et medisinsk begrep. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...