AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #1 Skrevet 9. april 2019 Jeg er så redd får mine følelser og redd han sier sånt for å få meg til å like han mere og såre meg etterhvert, går ut med en som egentlig sier til meg at sex er bare tanken og det syns jeg er helt fint(er tanken min også)... greia er den forvirringen han gjør mot meg... det med å kalle meg ... fin, søt, honey, vennen min osv:/ aner ikke hva han vil, jeg er ihvetfall klar over at jeg vil ikke ha forhold med han... men jeg føler så mye for han og det vet han veldig godt. Men noen som kan tenke seg hvorfor han kaller meg sånt? Tok 1 måned før vi møtt igjen siden det ble mye fram og tilbake fra begge sidene.. Vil bare holde følelsene mine unna Anonymkode: f024c...7b6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #2 Skrevet 9. april 2019 Hvor mange tråder trenger du egentlig? Du er nok ikke moden nok til å drive med et slikt opplegg. Anonymkode: ae15e...7a7 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #3 Skrevet 9. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange tråder trenger du egentlig? Du er nok ikke moden nok til å drive med et slikt opplegg. Anonymkode: ae15e...7a7 hva er hennes andre tråder? jeg har fått slike svar også og det er jævla irriterende! er dette veldig enestående problemstillinger? Anonymkode: 89f69...5cf
Namine Skrevet 9. april 2019 #4 Skrevet 9. april 2019 (endret) Han kaller deg disse tingene fordi dere allerede har avklart begge to at ingen av dere er ute etter forhold, og at dette bare er for sex. Da forventer han nok ikke at du blir forvirret av kose/klengenavn. Ta han i alle fall på ordet: han er ikke ute etter å få et forhold ut av dette. Jeg hadde avsluttet det nå om jeg var deg, du virker alt for følelsesmessig involvert i dette til å klare å holde det til fuckfriend-nivå. Endret 9. april 2019 av Namine 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #5 Skrevet 9. april 2019 Du vil bare ha sex? Han vil bare ha sex? Det virker jo rimelig avklart? Hva er problemet da? Anonymkode: 0d469...7de 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #6 Skrevet 10. april 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så redd får mine følelser og redd han sier sånt for å få meg til å like han mere og såre meg etterhvert, går ut med en som egentlig sier til meg at sex er bare tanken og det syns jeg er helt fint(er tanken min også)... greia er den forvirringen han gjør mot meg... det med å kalle meg ... fin, søt, honey, vennen min osv:/ aner ikke hva han vil, jeg er ihvetfall klar over at jeg vil ikke ha forhold med han... men jeg føler så mye for han og det vet han veldig godt. Men noen som kan tenke seg hvorfor han kaller meg sånt? Tok 1 måned før vi møtt igjen siden det ble mye fram og tilbake fra begge sidene.. Vil bare holde følelsene mine unna Anonymkode: f024c...7b6 trengte du enda en tråd om dette? Anonymkode: ead31...8d4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #7 Skrevet 10. april 2019 som nevnt tidligere. han er ikke interessert bare fordi han kaller ddeg disse tingene Anonymkode: ead31...8d4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #8 Skrevet 10. april 2019 Han vil bare ha sex. Du sier du bare vil ha sex, men det er tydeligvis ikke sannheten Anonymkode: d6f28...f07 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå