Gå til innhold

Livredd eksen skal skade meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig redd, han har sagt han skal oppsøke meg, jeg vet ikke hva han er i stand til. Har en så utrolig ubehagelig følelse, ser rundt meg hele tiden, turte ikke dusje i stad, kanskje han har kommet seg inn hit og satt opp kameraet for å hevne seg på meg. Livredd for å dra på jobb, livredd han skal skade meg eller gjøre et eller annet sykt. 

Hvordan håndterer man disse følelsene?? Jeg er så utrolig redd

Anonymkode: 0790f...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Har han vært voldelig og truende tidligere? 

Han har slått, utsatt meg for overgrep og psykisk vold. Han er sint fordi det er over 

Anonymkode: 0790f...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Han har slått, utsatt meg for overgrep og psykisk vold. Han er sint fordi det er over 

Anonymkode: 0790f...bb9

Ta kontakt med et krisesenter. De kan hjelpe deg, gi deg råd om hva du kan gjøre videre. Du kan også bo der en stund om du er redd.

Anonymkode: 87774...b67

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta kontakt med et krisesenter. De kan hjelpe deg, gi deg råd om hva du kan gjøre videre. Du kan også bo der en stund om du er redd.

Anonymkode: 87774...b67

Imellomtiden kan du sove over hos noen du stoler på? Iallefall være rundt noen du stoler på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har slått, utsatt meg for overgrep og psykisk vold. Han er sint fordi det er over 

Anonymkode: 0790f...bb9

Enig med brukeren over. Ring et krisesenter og snakk med dem! Gjør det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krisesenter og politi!

Anonymkode: 98064...445

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til politiet, krisesenter og spør om å sove over hos noen du kjenner for å få litt fred 

Anonymkode: 37ecf...ee3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få bo  på Krisesenteret i en periode om du vil. Og når du finner et annet sted å bo, sørger du for å ha hemmelig adresse. Få råd fra  Krisesenteret eller Politiet om hvordan du ordner med det. 

Anonymkode: 9f5b6...60b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så utrolig redd, han har sagt han skal oppsøke meg, jeg vet ikke hva han er i stand til. Har en så utrolig ubehagelig følelse, ser rundt meg hele tiden, turte ikke dusje i stad, kanskje han har kommet seg inn hit og satt opp kameraet for å hevne seg på meg. Livredd for å dra på jobb, livredd han skal skade meg eller gjøre et eller annet sykt. 

Hvordan håndterer man disse følelsene?? Jeg er så utrolig redd

Anonymkode: 0790f...bb9

Du kan også få voldsalarm. Hør med politiet om hvordan du kan få det. Mannen burde blitt anmeldt.

Anonymkode: 9f5b6...60b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så utrolig redd, han har sagt han skal oppsøke meg, jeg vet ikke hva han er i stand til. Har en så utrolig ubehagelig følelse, ser rundt meg hele tiden, turte ikke dusje i stad, kanskje han har kommet seg inn hit og satt opp kameraet for å hevne seg på meg. Livredd for å dra på jobb, livredd han skal skade meg eller gjøre et eller annet sykt. 

Hvordan håndterer man disse følelsene?? Jeg er så utrolig redd

Anonymkode: 0790f...bb9

De følelsene du har er helt naturlige etter det du har blitt utsatt for av den mannen. Det er viktig at du skaffer deg trygghet, gjerne ved å bo på hemmelig adresse og å få voldsalarm. I tillegg kan det være veldig bra for deg å få samtaler med en psykolog. Fastlegen kan henvise deg.

Anonymkode: 9f5b6...60b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Utrolig tøft når slikt står på, men vi får håpe han finner seg en ny en så han glemmer seg. Slike menn skulle vært sendt på en øde øy kun for psykopater.   

Anonymkode: 09135...ff2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975

Fortell om dette til de rundt deg, familie, venner, naboer og arbeidskollegaer. De vil da passe på og være obs på han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vær alene nå, allier deg med venner og familie. 

Anonymkode: d9ac1...f04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første du må gjøre er å oppsøke et krisesenter. Nå i natt, så fort som mulig, Hvis du ikke vet hvor du finner nærmeste, kan jeg prøve å hjelpe deg å finne det ut hvis du sender meg en PM. De hjelper deg videre med å kontakte politiet osv. Pakk en bag med det mest nødvendige nå med en gang. 

Hvor lenge er det siden det ble slutt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...