Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg har bursdag snart, og jeg prøver å finne på en litt annerledes/artig bursdagsgave. Vi er begge studenter, så alt som er gratis er derfor supert.

Tenkte derfor å skaffe en oversikt over flere kundeklubber/butikker som gir en gratis gave ved kundens bursdag - slik at vi kan «surre» rundt i byen og gå innom flere av disse stedene og plukke opp litt forskjellig.

Vet at typisk Narvesen og 7-eleven gir bolle og kaffe dersom man har appen. Har også tidligere fått av kitchen og enklere liv. Noen som vet om andre steder? 

Hjelp og tips mottas med takk 🙂

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vita har ihvertfall.

Anonymkode: 24e79...643

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, mariaolsen skrev:

En venninne av meg har bursdag snart, og jeg prøver å finne på en litt annerledes/artig bursdagsgave. Vi er begge studenter, så alt som er gratis er derfor supert.

Tenkte derfor å skaffe en oversikt over flere kundeklubber/butikker som gir en gratis gave ved kundens bursdag - slik at vi kan «surre» rundt i byen og gå innom flere av disse stedene og plukke opp litt forskjellig.

Vet at typisk Narvesen og 7-eleven gir bolle og kaffe dersom man har appen. Har også tidligere fått av kitchen og enklere liv. Noen som vet om andre steder? 

Hjelp og tips mottas med takk 🙂

Du vil snylte gaver til deg selv heter det.

Anonymkode: 6d05b...2be

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Plantasjen får en vel roser, tror jeg det var. Ellers så er det vel rabatt en ofte kan få.

Anonymkode: d637d...8ac

• Liker 2
Skrevet

Er det så morsomt, egentlig? Gratis gaver kan hun vel hente selv, hun er sikkert medlem av noen kundeklubber allerede. 

Jeg og venninnene mine pleier å spandere lunsj på hverandre når vi har bursdag, veldig hyggelig og trenger ikke å bli dyrt. 

• Liker 2
Skrevet

Her finner du endel info om gaver og rabatter når man er medlem i kundeklubber.

• Liker 1
Skrevet

Vita har ja. Du får velge mellom en mini såpe eller håndkrem. I mitt tilfelle fikk jeg kjeft og beskjed om at alle tolker mailen feil, så dama i butikken plukka bare ut en såpe til meg før jeg fikk snudd......

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kitchn hadde i fjor i alle fall.

Mange av nettbutikkene har litt ekstra rabatt som bursdagsgave, men jeg tror ikke det nytter å melde seg inn noen få dager før. 

Anonymkode: f83e2...430

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stormberg. Man får rabattkode på 300,- på bursdagen, dersom man er nyhetsbrevmottager.

Anonymkode: d01fc...c95

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...